Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 5.3.2007 11:17  937
domingoc) ja bych to upresnil a opravil (tvoje varianta neni podlozena v pravidlech): u kouzla Metamorfoza zalezi doba trvani na hodnote Hodu na Seslani ... a s tou si muzu hrat ... takze si muzu vybrat, jestli bude kouzlo trvat 10 minut, 1 hodinu, nebo 12 hodin (ale maximalne tolik, kolik vyslo podle skutecneho hodu na seslani)
d) se nevztahuje na Metamorfozu (to by v metamorfovane podobe napriklad nemohl bojovat - na to je potreba plne soustredeni a to by se musel prestat soustredovat na kouzlo)

b) to by bylo moc jednoduchy ... a "prilis" silny
domingo 5.3.2007 11:00  936
xKiv [935]:
c) pri vyvolavani kuzla si povies ako dlho bude trvat (minimalne 1 kolo, maximalne podla pravidiel)
d) pri kuzlach pri ktorych je potreba sustredit sa, staci sa prestat sustredit (ak take su, uz som dlho nepozeral do prirucky)

- b) podla mna by bolo dobre aj to ak si kuzelnik povie ze stop kuzlu, bez potreby vynalozit na to magenergiu, predsa len v DrD+ je jej vacsinou pomenej (v DrDold by to bolo ok)
xkiv 5.3.2007 10:02  935
Hmm, no, ja bych rek, ze muzes
a) pockat az kouzlo dobehne
b) kouzlo zrusit (stoji te to jeden mag alespon takove kvality, za jake jsi kouzlo seslal, ale dal bych automaticky uspech [ruseni vlastniho kouzla], i kdyz to v pravidlech neni)
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 4.3.2007 17:49  934
pardon, ze zas otviram tema Metamorfoza, ale nikde sem nedohledal, jestli se muzu z bytosti, do ktery sem metamorfoval, premenit sam, nebo musim proste cekat do vyprseni ucinnosti kouzla...
dikes
xkiv 2.3.2007 08:46  933
Aibabos
Som napisal, ze kroll o tom vie ze si ublizi(hobit) a on mu v tomto priklade nechce ublizit, a tak "nesuhlasi" so zoslanim toho kuzla na neho(krolla).


OK, za predpokladu, ze
1) kroll zna teleportaci
2) vi ze je na nej sesilana teleportace
[3) jedna se o teleportaci primo pusobicim kouzlem - to jenom pro kontrolu a uplnost ]
4) je dost chytry (inteligentni, zkuseny, vzdelany, ...), aby si uvedomil, ze kdyz zpod hobitka zmizi, tak hobitek spadne

Q:Vie odvraciat teurgove kuzla?
Teoreticky umi odvracet vsechny druhy kouzel (rozhodne se o to muze pokusit), jenom se mu to nemusi podarit - a v nekterych pripadech to muze mit necekane nasledky.
apexx 2.3.2007 07:36  932
Jak pise Dajen, carodej lamat theurgovy kouzla lamat umi, ale ti zatraceni theurgove je delaji uplne zbytecne komplikovane a proto se lamou hur.
dajen 1.3.2007 20:55  931
Aibabos [930]: Ano, sice mu to jde hůře, ale ano.
aibabos 1.3.2007 13:51  930
Kroll sa bude branit nie vdaka "kratkozrakosti" duse, ale svojou uvedomelou volou. Som napisal, ze kroll o tom vie ze si ublizi(hobit) a on mu v tomto priklade nechce ublizit, a tak "nesuhlasi" so zoslanim toho kuzla na neho(krolla). Hobit na tom naozaj nic nenarobi.

Joujou. ja vam ale odvediem pozornost inym smerom.Otazockou

Jak je to s lamanim kuzel? Len ze ci to chapem spravne. On vie odvraciat "vsetky" carodejove kuzla. To fajne. Ale tam je tusim nieco take pisane, aj ine druhy magie dokaze odvraciat - zo zriediel (aspon dufam ze to tam je napisane).
Q:Vie odvraciat teurgove kuzla?
xkiv 20.2.2007 08:24  929
melkor_unlimited:1) No ale proc by se duse krolla ohlizela na to, jestli si ublizi hobitek?
Ledazeby pak hobitek vstal, vzal tezkou opakovaci kusi a krollika prospikoval.

2) Pokud se fakt smi teleportovat jenom jedna (ziva) bytost a hobitek jeste neumrel, tak ne.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 20.2.2007 06:23  928
xKiv [926]:

ak teleportujuci kroll vie ze chudak hobit si ublizi, ktoreho ma na ramenach, tak sa dusa bude branit

Duse hobita se teoreticky branit muze, ale podle "tradicniho" (neptejte se me co tim myslim) vykladu pravidel se branit nebude:

Bránit se múže duše toho krolla. Hobitek je opravdu pasivní pozorovatel situace.

BTW: Napadá mne - Bude se teleportovat i hobitek za předpokladu, že bude krollovi doslovně ležet v žaludku?
marosk 19.2.2007 18:35  927
xKiv 2)Alebo inac povedane, dusa sa sprava ako pociatocna verzia Reg Cleaneru(neviem ako moc znamy to je program) a kratkozrako je schopna povolit vymazanie polovicu systemovych driverov, lebo ich povazuje za zbytocne(mimo ine znemozni otvaranie suborou pomocou mysi(uzil som si par peknych chvil s prikazovym riadkom dokedy ma to prestalo bavit)).
xkiv 19.2.2007 17:56  926
Aibabosak teleportujuci kroll vie ze chudak hobit si ublizi, ktoreho ma na ramenach, tak sa dusa bude branit

No vidis, a zrovna tohle pravda neni :)
Rozhodne se teda nebude branit duse krolla jenom proto, ze by k uhone dosel hobit.
Duse hobita se teoreticky branit muze, ale podle "tradicniho" (neptejte se me co tim myslim) vykladu pravidel se branit nebude:
1) kouzlo nebylo seslano na hobita
2) hobitova duse nevidi dostatecne do budoucnosti, aby si vsimla, ze v dusledku kouzla hobit narazi cumakem na zem
aibabos 19.2.2007 15:05  925
Ked sa bavite na ucet pouzivania kuzel na iny ucel...nemam tu pravidla ale v opise/priklade odolavania magii alebo tam niekde, bolo pisane ze dusa sa bude branit niecomu co jej ublizi, ale je kratkozraka, takze ak niekoho s jeho vyslovnym dovolenim mozem teleportovat na druhy breh rieky, a ja skodoradostne ho umiestnim nad rieku = jasne ohrozim, dusa sa branit nesnazi.
pointa (ak som si dobre zapamatal)...existuju nespecificke pouzitia kuzel, nie na to urcenych.

Pozn. pod ciarou. ja som tuto diskusiu o telep. zacal a svoju odpoved cca mam. TOTO JE FANTASY, nie seminar z fyziky a filozofie.tu ide o PRINCIP. Ide o teleport 1 tvora (ten kon), a jazdec ma smolu (principialne je 2 tvor), takze spadne (ten nepriamy efekt kuzla - kuzlo za to nemoze, moze si zato situacia).
Ale napr. cca princip hovori ze ak teleportujuci kroll vie ze chudak hobit si ublizi, ktoreho ma na ramenach, tak sa dusa bude branit (ak uspeje vysledok je jasny, ak neuspeje tiez je vysledok jasny).

Mal by som ist na zurnalistiku (investigativnu :)
captainn 16.2.2007 11:57  924
Musím říct, že mně osobně idea kontraktu s magickými silami, příliš nevyhovuje. Ale to je čistě otázka osobních preferencí, kdy něco jako "zneužitelnost" kouzla neexistuje.
xkiv 16.2.2007 11:54  923
BouchiPak by mi zalezelo na zpusobu zmizeni.
Pokud material skutecne "proste zmizi", tak bych kouzlo pravdepodobne nechal selhat, pokud na postizene oblasti nekdo stoji. Nebo ho udelal podstatne narocnejsi.
Neco uplne jineho by bylo "rozevreni", rozdroleni, zmeknuti (zkapalneni) a podobne efekty, ktere nezpusobi nespojitou zmenu silnejsich strukturalnich vazeb. Asi bych to nastavil tak, aby nevadil vzduch a nejspis ani voda.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt