Hmm, no, je pravda, ze kdyz uz tam je takovahle prima zavislost mezi hodem na seslani (ktery si muze hrac srazit jak chce) a trvanim kouzla, tak by se mozna dalo povolit i presnejsi urceni ... rozhodne teda alespon s presnosti odpovidajici +1 v hodu na seslani
ono to teda uplne neodpovida (10 min na 1 hodinu je *6 (+16), 1 hodina na 12 hodin je *12 (+22)) ...
takze nejak jako
Z+0 .. 10 min
Z+1 .. 18 min
Z+2 .. 33 min
Z+3 .. 60 min (1 hodina)
Z+4 .. 2 hodiny (137 min)
Z+5 .. 5 hodin (314 min)
Z+6 .. 12 hodin (720 min)
Ale o moc presnejc uz ne - nemas na to presne hodiny, mas jenom odhad, kolik sily do toho nalejes na zacatku .. a ono to nejakou dobu pobezi ... ale jsou v tom i jine vlivy (takze by pak mohlo byt zajimave vymyslet nejaky mechanismus na urceni *presneho* okamziku ukonceni takoveho dlouhotrvajiciho kouzla - pokud to ma vyznam, treba se to ma stat behem nejake vypjate dejove sekvence (nemusi to byt jen boj)) |