Vychazim z tohoto:
1) hod na seslani kouzla je bezny hod na cinnost
2) u hodu na cinnost ma *hrac* moznost omezit vysledek, ale jenom na "rozumna" (cela) cisla - protoze jina nemuzou vyjit beznym zpusobem (zaklad + kostky)
3) tudiz carodej "nejakym zpusobem" dokaze omezit, jak "dobre" se mu podari kouzlo seslat (pritom je mi jedno, jestli je to in-game pricineni carodeje, nebo meta-game rozhodnuti hrace)
Tim je dane maximalni rozliseni, v jakem lze tyto vysledky ovladat.
4) To ze carodej ma (vetsinou) tri stupne uspechu pri seslani je jenom zjednoduseni, aby kouzla nezabirala o dalsi 4 radky za kouzlo vic (to se domyslim z toho, ze typicky vztah mezi hodem na seslanim a parametrem je 1:1, tj. o 3 vic na seslani da o 3 vetsi parametr)
----
Theurg umi s parametry cachrovat programove (nastavi *konkretni* hodnotu a ta mu pak vyjde vzdycky), carodej v tom ma nedeterminismus - vzdycky mu muze vyjit min nez zrovna potrebuje. |