Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
raistlin 13.3.2007 15:58  975
Pokud není sedlo připevněné ke koni tak IMHO teleportuješ sedlo i s jezdcem. Je to podobne jako ověšený bojovník hobitama. Vzniká otázka zda není rozdíl v tom když jezdec sedí (klečí, leží...) na sedle proto aby ho udržel na místě silou nebo jen tak sedí a nemá nic proti tomu, když se sedlo dá do pohybu :-)
peca_007 13.3.2007 15:46  974
Noir [973]: Tak ted jsem te nepochopil. Mozna ani minule, ale tise jsem predpokladal, ze se jedna o jezdce sediciho v sedle na koni. Co je potom divneho, ze jezdec je samostatny celek a sedlo k nemu nepatri? Naopak v sedle sedi jezdec a pokud to sedlo teleportujes, teleportujes s nim i jezdce?
noir 13.3.2007 14:57  973
Psycho! Takže zásadním teleportačním zádrhelem jsou třmeny...
peca_007 13.3.2007 14:44  972
Noir [971]: Spravne.
noir 13.3.2007 13:54  971
peca: takže jezdec bez sedla ano, ze sedlem ne?
peca_007 13.3.2007 13:53  970
xKiv [969]: Ted jsem to jeste probiral s kolegou v praci a dosli jsme k mozne definici pro PJ: To co teleportovany cil "nese" musi byt opravdu neseno = [spoil]náklad ma nosnou strukturální vazbu k cíli, ale nemá žádnou nosnou strukturální vazbu k jinému objektu, než cílem nesenému. Nosnou strukturální vazbou myslím, že za nic nevisí, nestojí na ničem jiném a pod.[/spoil] Ale to je IMHO plytvani slovy, PJ by mel vedet, co je celek a co ne.
xkiv 13.3.2007 10:57  969
Zkusim jeste dotahnout do dusledku:

V pripade zavalene postavy se da za celek povazovat az hromada, ale to uz neni 1 tvor (nepripustny rozsah kouzla).

V pripade silaka (mumaka), na kterem nekdo visi (ma na sobe kos s posadkou), [a ted PJ spoil]zalezi na tom, jak se prekryvaji odrazy - tj. na tom, jak situaci vnimaji bytosti v tom svete zijici (coz prakticky znamena DUPJ se vstupem od hracu); dokud s nima dokaze v pohode odkracet, tak ma smysl o nich uvazovat jako o soucasti celku X, pricemz celek X je zarazeny pod odrazy silaka - ten je prvni (a nejdulezitejsi), ceho si na tom celku vsimneme - a ten celek nam dava smysl[/end spoil].
Takze to projit muze (ale nemusi).
noir 13.3.2007 09:28  968
Takže i ten mumak projde...
apexx 13.3.2007 08:55  967
TeleportaceAno presne tak jak pise Ant to pouzivame dva roky a zatim zadne problemy.
peca_007 13.3.2007 08:37  966
peca_007 [965]: Ty "ohoblovany" ruce v ANTove citaci si nepredstavujte tak, jako byt se carodejovi ztahly okovy pres klouby. I kdyz vlastne ano, ale ne tak jednoduse :-) Proste z pout (pripevnenych ke zdi, podlaze,...), ze kterych se postava nedokaze vysmyknout a jsou pevnejsi nez telo postavy, nelze teleportovat.
peca_007 13.3.2007 08:32  965
teleportace / hyperprostorpeca_007 [958]: Konzultoval jsem to s ANTem. Prijde mu lepsi (systemove), aby se objekt (postava) teleportoval cely. Tedy postava vcetne vsech predmetu a kamaradu, ktere ma nalozene. V tuto chvili plati podminka, ze objektem musi byt volny. Volny znamena, bud se sam muze volne pohybovat a z daneho mista muze bez prekazky odejit, nebo jej muze premistit nekdo jiny.

PJ by si mel uvedomit, co je to celek (viz spoiler nize). Protoze postava zavalena jinymi tely je proste zavalena postava, ktera se nemuze hybat. Kracejici silak, ovesen neprateli, je porad silak, na kterem neco visi a tudiz jej teleportovat lze.

Takhle to muze pripadat nekomu prilis silne a taky silne to je. Nejaky silak v druzine se najde a uz vidim, jak ma na zbroji pridelane vyklopne stupacky...

Vsem hracum pripominam, ze posledni slovo ma PJ a ze, pokud se jim to nelibi, si mohou v ramci druziny s PJ stanovit jakekoliv rozumne omezeni.

K carodejovu teleportu od ANTa: Asi na to chybi mechanismus, ale to kouzlo by melo mit neco jako silu, kterou je schopno pusobit na prekazky. To jak te teleportuje daleko je pak dano tim, kolik sily musi vynalozit. Tim by se pekne omezovala nosnost kouzla: na hobita bys nepotreboval tak kvalitni magnergii, jako na krola hobity oblozeneho. Vyresilo by se tim taky trhani lana, kterym jsi privazany, ovsem s tim, ze lano te pri prenosu za nohu skubne, jak se kouzlu nepodari rozetnout vsechny strukturalni vazby dokonale. Prenaseni z okovu by tedy opet nebylo mozne — leda bys byl ochoten nechat se prenest s drsne ohoblovanyma zapestima a kotnikama.
peca_007 13.3.2007 08:19  964
Raistlin [962]: Pokud vim, tak vsichni "pacienti" ti zatim umreli pod rukama (doslova). A nevypadali zrovna moc vylecene :-)
raistlin 13.3.2007 07:35  962
PecaZnám jednoho, Raistlin se jmenuje a tomu bys mohl důvěřovat :-D On je takovej mirumilovnej :-)
A léčit bys nechtěl? :D
peca_007 13.3.2007 07:21  961
MarosK [960]: Visici carodej muze seslat kouslo bez gestgest) a pustit se v (tesne pred) okamziku seslani. No problem.
ALE
XoraXoX [959]: Zkus vysvetlit nekomu, koho tim ches pomoci, ze se ma pustit: "Pust se, duveruj mi." :-)
marosk 12.3.2007 20:01  960
XoraXoXNo ja osobne by som ti za kuzlenie pocas padania do priepasti dal pomerne slusne rusenie koncentracie...

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt