Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Desdichadův brblák [ŽP: 4 týdny] (kategorie Kecárny) moderuje Desdichado.
Archiv
Tento klub byl založen aby si, všemi oblíbený, Desdichado mohl v klidu brblat a komentovat veškeré dění, které ho zrovna zaujme.
Slušná debata je vítána, ale idiotské příspěvky debilů, kteří se na Lopuchu považují za šlechtu, mažu bez uzardění.

293512994-358102753141787-7212082186564678029-n
Hudební videa milé harfenistky. . Animované dílo této slečny. . Rozhovor pro montrealskou televizi, kde se krásně usmívá. (kdyby předchozí odkaz nešel přehrát) . Luke Webb a 16 harfenistek (vč. Naomi) - Freedoms Call
To jsou odkazy pro zlepšení nálady! (To kdyby si jich náhodou někdo všiml.)

Upozornění: Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to tu číst natož komentovat!
A taky to neznamená, že si každý může cokoliv dovolit.
Jo a ten dement smrtka_online tu má ban.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 7703 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
rainman22 rainman22 We're here to speed up entropic death of - our planet 14.5.2018 17:40  1644
multilevelVerdun s kapitalismem nesouvisi, tak nevim, proc mi ho porad predhazujes. Naopak kapitalismus podporuje mir, protoze staty, ktere spolu obchoduji maji mensi tendence spolu valcit...
multilevel multilevel 14.5.2018 17:35  1643
co ti na tom tak vadí?

právě o tomhle bychom se měli bavit z očí do očí na Verdunském hřbitově. Co ti na to hřbitově tak vadí? Co ti vadí na těch tisících mrtvých? Na jejich vyhřezlých střevech?

Já se tě zeptám naopak... Co se tobě rainmane tak líbí na těch statisících mrtvých u Verdunu, že to potřebuješ obhajovat? A co se ti líbí na těch miliardách a desítkách miliard mrtvých v příštím válečném konfliktu, protože operační modus a řešení konfliktů se v rámci imperiálnáho kapitalismu nemění, zatímco z předovek a jehlovek už dávno nejsou kulomety a dokonce atomové a vodíkové bomby jsou zbraně dědečků a my se prostě stále víc blížíme k k zbraním typu Hvězda smrti v Star Wars v rukách idiotů.

multilevel multilevel 14.5.2018 17:26  1642
Ale je pravda, že se můžeme dohadovat....
Neboť platí i zpětná sekvence.... kapitalismus, jakožto nemodernější a současně kůůůl verze imperialismu. Je to jedna z variant, co bylo dřív, zda slepice či vejce. Budování impérií byla již za feudalismu a otrokářského období lidské rádobycivilizace. Kapitalismus je prostě nejnovější mutace kolektivního lidského šílenství, zvaného imperialismus.
rainman22 rainman22 We're here to speed up entropic death of - our planet 14.5.2018 17:25  1641
multilevelto neni projev, ale dve odlisne veci...kapitalismus muze fungovat v ramci imperialismu, fasismu nebo demokracie...a co ti na nem vubec tak vadi?
multilevel multilevel 14.5.2018 17:21  1640
imperialismus jakožto jeden z nejzrůdnějších projevů kapitalismu.
rainman22 rainman22 We're here to speed up entropic death of - our planet 14.5.2018 17:09  1639
multilevelu Verdunu nevrazdil kapitalismus, ale imperialismus...
multilevel multilevel 14.5.2018 17:00  1638
v kostce, u Verdunu nevraždil komunismus, či fašismus. Ale kapitalismus, tedy to, co se dnes vůbec neodvážíme zpochybňovat. A to je do budoucna sebevražedné jednání.
multilevel multilevel 14.5.2018 16:56  1637
jak se dalo očekávat nepochopilsDěti potřebují prožít, že je s lidstvem něco špatně. A potřebují v okamžiku, kdy ještě jsou dostatečně citlivé a ochotné k diskusi co je třeba dělat jinak, aby se toto neopakovalo. Děti si tuto motivaci potřebují uchovat. Děti se potřebují vzepřít předchozím generacím. Potřebují odolat naší snaze relativizovat a okecat selhání naše a předchozích generací.

Nejde o to, aby děti věděly něco o komunismu (hlavně ty kidy, které jim do hlavy natlačíme) to co je potřeba, je aby viděly naši všeobecnou tendenci se NA KOMUNISTY VYMLOUVAT

Nejde o to, aby děti věděly něco o fašismu. To, co je potřeba, je aby byly dostatečně pozorné k naši tendenci se na fašismus vymlouvat.

My již jenom kopeme do mrtvol a neustále jako přežvýkavci bojujeme minulou válku, která je již vybojována. Skutečné nebezpečí vytěsňujeme z mysli a ignorujeme. Tak jako předchozí generace vytěsňovaly nebezpečí fašismu a komunismu, když to bylo aktuální

hovoří tady o vizi vytváření "lidství"
hovořím tady o navázání na Karla Čapka, Ferdinanda Peroutku a další, což tato generace naprosto alibisticky rozesrala.
rainman22 rainman22 We're here to speed up entropic death of - our planet 14.5.2018 12:27  1636
multilevelMoc to komplikujes. Deti poznaji zlo i bez Verdunu. O komunismu nebo fasismu se dozvi az pozdeji, nacez vetsina z nich nevi co ktery smer znamena do konce zivota...coz souvisi s tim, ze komunismus/fasismus je veci hlavne 20.stoleti, ktere se na skolach probira minimalne...
multilevel multilevel 14.5.2018 12:15  1635
Stačí ten Verdun. Právě proto, aby lidé pochopili, že pokud se vyhraňují vůči komunismu či fašismu, specializují se výhradně na to a očekávají, že tímto si zajistí mír a ráj zde na této Zemi, tak si lžou do kapsy a ve skutečnosti si úspěšně koledují o pravý opak.

Samozřejmě, že to nikdo financovat nebude. Protože právě u Verdunu je veliké nebezpečí, že si lidé uvědomí fakt, že za daný masakr může stádnost lidí a ztotožnění se se sračkami, který jim nakukal vlastní stát. Je to o zodpověnosti jedince za svůj vlastní osud versus odevzdání svého osudu ad bianko šek své vrchnosti. Tohle poznání skutečně žádný stát u svých oveček rozhodně nepotřebuje

Napsal jsem, že ten výlet na Verdunský vojenský hřbitov je potřebný a nezbytný pro ještě otevřené ptající se lidské duše, tedy děti, kterým ještě nestačil systematický školní výplach mozků zlikvidovat základní cit pro dobro a zlo, navodit lhostejnost a neprůstřelné zacyklování ve vlastních přesvědčeních. To se tebe již Desdichado dávno netýká... Nejde o turistiku, ale o poznání lidské podstaty bez korektních maskování.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 12.5.2018 21:56 - Oblíbené kluby (14:20) 1634
No a pak by mohli zajet do Osvětimi, Mauthausenu a Terezína. A na východ Ukrajiny.

Otázka je, kdo by to financoval.
Druhá otázka je, jak by to financovali v USA.
Třetí otázka je, co kdo tam vezme mne. Jsem nebyl ani na jednom z míst. (Na rozdíl od rodičů, ti před rokem 1968 stihli i Mauthausen i Verdun.)
multilevel multilevel 12.5.2018 21:37  1633
add Verdun
dítě: tady je ale mrtvých, no to je něco strašného
odpověď: ano máš pravdu. A všimni si, že tenhle masakr nezavinil ani jeden komunista.
dítě: ti lidé se pozabíjeli mezi sebou?
odpověď: ano a všimni si, že tenhle masakr nezavinil ani jeden fašista
dítě: a proč mi to říkáš?
odpověď: Protože lidé strašně rádi a ochotně zapomínají. Po tomhle se děly další hrozné věci. Následkem toho se lidé dnes kolem tebe dělí zhruba na dvě poloviny. Jedni věří a chtějí věřit lži, že na světě bude ráj, když se lidstvo vyvaruje komunismu. Druzí chtějí věřit lžím, že se lidé musí vyvarovat fašismu a bude vymalováno. Všichni dohromady se mezi sebou hádají a veškerou energii věnují udržení se v tomto lživém přesvědčení. A ignorují naprosto vše ostatní. Z tohoto důvodu tak vlastně chtějí, aby se tento Verdun nějakým novým způsobem zopakoval. Protože nehodlají převzít zodpovědnost. Stačí uvěřit iluzi, že se tohle ve skutečnosti nikdy nestalo.... A toho se docílí neustálým odváděním pozornosti...
multilevel multilevel 12.5.2018 21:24  1632
No, v USA ani nic nekřičí a střílí z okna hotelu jak u Verdunu. Anebo si zajdou do školy.

Zajímavý příspěvek. Hned několik klíčových slov v jednom příspěvku, nad kterými již delší dobou rozjímám.
Š K O L A
V E R D U N

add škola
Hned první den školní docházky by měl vypadat takto. Pokud ne, je dětem odpíráno to nejzákladnější elementární vzdělání a děti jsou definitivně v procesu pozvolné likvidace lidství...

Takže ještě jednou, jak by nekompromisně měl vypadat první den dětského vzdělávání.....

První den by měly být všechny děti nastrkány do autobusů a po mnohahodinovém kodrcání by měly být převezeny do Verdunu a to konkrétně na vojenský hřbitov. Zde by měly strávit povinně několik hodin mezi nekonečnými řadami vojenských hrobů.
Ne, že se řekne někdy mezi miliony dalších podružných informací, že byla jakási světová válka, že mimo jiné byla i bitva u Verdunu a padlo tam tolik a tolik lidí. Děti by měly tuto informaci přijmout naprosto brutálním způsobem, ohmatat si je vlastními prackami a nacítit se (dokud to ještě jde a nejsou z nich cynické rádobylidské poloautomatické přežívající bytosti).

Takže by to to asi vypadalo nějak takhle....
Dítě: tady se stalo něco strašného.....
odpověď: ano máš pravdu
Dítě: a to se bude opakovat?
odpověď: už se to opakovalo a dokonce ještě strašlivějším způsobem. A ano je veliká pravděpodobnost ba skoro jistota, že se to opakovat bude opět mnohem strašlivějším způsobem...
Dítě: a to se nedá proti tomu něco dělat?
odpověď: dá a nedá. A ten nejdůležitější člověk, kdo s tím může něco dělat jsi ve skutečnosti ty. Až ty dopustíš tomu, že uvěříš, že se s tím nedá něco dělat nebo dokonce že je tohle vlastně v pořádku a nemá se s tím nic dělat...., tak otevřeš vrátka a napomůžeš tomu, aby se to mnohem hrůznějším způsobem opakovalo. Až to dovolíš vlastní lhostejností. Dnes je ještě šance, že se rozhodneš jinak... Zítra se již na tohle třeba vůbec nezeptáš.

Pokud škola (stát zřizující školu) neumožní dětem právě tento prožitek, pak je zločinná (stát pak samozřejmě zločinný) ZE SVÉ PODSTATY
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 10.5.2018 20:13 - Oblíbené kluby (14:20) 1631
Ano, armádního generála mi nechali a maršála dosud nezavedli.

Zidane, já ti dám práporu!! Pucfleka mi budeš dělat! ;-D
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 10.5.2018 15:44 - Klub Desdichadův brblák (14:39) 1630
sextant [1628]: To by těžko povýšil nehledě na to, že armádní generál pořád existuje :-)

Spíš byl nějakej prápora, protože Česká armáda sladila hodnosti s NATO, končí rotmistr, podpraporčík a podporučík

[ 7703 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt