Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Desdichadův brblák [ŽP: 4 týdny] (kategorie Kecárny) moderuje Desdichado.
Archiv
Tento klub byl založen aby si, všemi oblíbený, Desdichado mohl v klidu brblat a komentovat veškeré dění, které ho zrovna zaujme.
Slušná debata je vítána, ale idiotské příspěvky debilů, kteří se na Lopuchu považují za šlechtu, mažu bez uzardění.

293512994-358102753141787-7212082186564678029-n
Hudební videa milé harfenistky. . Animované dílo této slečny. . Rozhovor pro montrealskou televizi, kde se krásně usmívá. (kdyby předchozí odkaz nešel přehrát) . Luke Webb a 16 harfenistek (vč. Naomi) - Freedoms Call
To jsou odkazy pro zlepšení nálady! (To kdyby si jich náhodou někdo všiml.)

Upozornění: Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to tu číst natož komentovat!
A taky to neznamená, že si každý může cokoliv dovolit.
Jo a ten dement smrtka_online tu má ban.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 7702 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
multilevel multilevel 15.5.2018 21:23  1658
je evidentní, že dítě svoji posranou, či pochcanou plenu musí svým tělem vyhřát na svoji tělesnou teplotu. Vkládá do toho nemálo energetických investic. Proto na odebrání oné vyhřáté pleny by měl být skutečně vypsán enthalpický audit, vše by mělo proběhnout korektně a úředně ověřeně. A také řádným výběrovým řízením.

Co se týče souhlasu výměny pleny dítěte, tak toto je jen mezifáze. Jak všichni víme, tak na Floridě jakýkoliv sex s osobou mladší x let (třeba šestnáct) je bráno ze zákona jako znásilnění. Jinými slovy je ze zakona paušálně dopředu rozhodnuto, že dotyčná osoba má mozek degenerovaného mravence a vyhodnotit, zda jí sou dotyky a tělesné pocity příjemné či nikoli, není z principu schopna. Pokud vezmeme toto jako precedens, pak příjemné pocity ze zbavení se posraný pleny dítě není schopno právně správně vyhodnotit. Tudíž by o všem měl rozhodovat stát, nejlépe by si to měl nechat potvrdit přes ústavní soud a ombudsmana.

Nejhorší je to, že dnes toto vše píšu jako velmi černý humor, nicméně se budeme velmi rychle divit, jak moje nejhorší můry budou překonány způsobem, o jakém se mi a ni nesní...
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 15.5.2018 15:39  1657
Zidane [1656]: A to sestra díky devítce měla o rok víc dějepisu než já - a skončili jsme zhruba stejně. Což dle mne dokazuje přesně mnou řečené - učitelé se postarají, aby se na ošajslich padesátá léta nestihli dostat.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 15.5.2018 15:37  1656
rainman22 [1636]: To probírá, málokterým učitelům se do toho v dějepisu chce. My v osmičce skončili koncem druhé světové, sestra v devítce o pár let později "až" plus mínus Únorem, ale do padesátých let se už nedostali. To víš, ožehavé období, učitelkám se do toho nechce, radši o pár hodin protáhnou starověký Řím, Velkou Moravu a Přemyslovce, aby si pojistily, že dál než za osmačtyřicátej to "nestihnou"...
tex Tex wubalubadubdub 15.5.2018 08:09 - Klub Seriály (12:20) 1655
Zajímalo by mě co za vzdělání a praxi dělá z té paní "odbornici".
sextant sextant 15.5.2018 06:13  1654
Tak to jako je lepší nechat dítě posraný do doby než si řekne, že už to nemůže vydržet?
Ta expertka je zralá na Bohnice. Tam jí dají papu a může celý den zalévat kopřivy. Pro jistotu bych expertce doporučil konzumaci Šaratice, aby poznala, jaké je to být posraná až za ušima.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 15.5.2018 04:32  1653
Měníte dítěti plenu? Musíte mít od něj souhlas, říká odbornice. Absurdní, reagují lidé
Jako, možná že prvotní myšlenka byla dobrá, ale tak, jak je to podaný to je p*******. Ostatně, co taky chtít po někom, kdo nemá kouska vkusu (růžové vlasy). By mne zajímalo, jestli od svých vlasů získala souhlas. Nejlépe kvalifikovaný, notářem potvrzený.

Na druhou stranu: "Podstatou výroku podle expertky bylo, aby rodič kontaktoval dítě očima, dal mu najevo své záměry a ponechal mu prostor, aby informaci zpracovalo." - Tohle snad drtivá většina rodičů dělá i bez nějakých růžových expertek, ne? i když, tak jak je to napsaný to zní divně.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 14.5.2018 20:14  1652
Jako kolaborace? To bylo plundrování a likvidace mých ostatků!! Jako když topili mumiemi.
multilevel multilevel 14.5.2018 20:09  1651
no to se chlubíš pěknou věcí. Určitě jsi zuhelnatěl a v Chvaleticích, či Prunéřově jsi pak napomáhal zapáleně splnit třetí pětiletku. Toto tvoje období kolaborace s komunistickým režimem jsem se snažil taktně a korektně obejít....
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 14.5.2018 20:00  1650
Císaře (potažmo světskou vrchnost) je totiž v případě nutnosti potřeba nakopat do prdele, neboť jeho není nic...
Sice jako jo, ale jak to dopadlo v takovém Rusku víme. A koneckonců i v Persii a Mezopotámii to taky nedopadlo moc slavně. Ono nestačí jen "nakopat do prdele", musí být i nějaký te Marshallův plán.
---------------------------------
Když jsem byl stromem, přesněji přesličkou, úřadů nebylo!
multilevel multilevel 14.5.2018 19:54  1649
proč se vracet, přítomnost je úžasnádesdichado..... vrať se do doby, kdy jsi byl stromem. Teda do doby, než jsi byl shledán vysazen bez patřičného úředního povolení a byla zjednána náprava tvým pokácením....
multilevel multilevel 14.5.2018 19:50  1648
rainman22U Verdunu zabíjelo mnoho faktorů. Klidně ti odkejvu, že kapitalismus nebyl ten hlavní viník
# imperialismus (v němž je kapitalismus zamaskován)
# imbecilní nezpochybňovaný smysl pro povinnost (biblické Ježíšovo: dejte císařovi to, co je císařovo a a Bohu to co je boží....bylo vyloženo jednotlivými účastníky právě naopak, než byl jeho smysl... Císaře (potažmo světskou vrchnost) je totiž v případě nutnosti potřeba nakopat do prdele, neboť jeho není nic...) toto se ale line již několik tisíciletí a Verdun byl toho tehdejším vyvrcholením...
#vytí s vlky a stádnost rádoby-lidských bytostí
#a jistě mnoho dalších...

odpovědi nejsou až tak důležité...... to nejdůležitější je ochota ptát se a otevřít mysl. Zatoužit po něčem jiném a hledat cesty
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 14.5.2018 19:42  1647
Věcně vzato, Sovětský svaz (a Rusko) nám předvedl socialistický/komunistický imperialismus.

Já bych se vrátil do prvobytně pospolné společnosti. Tam vládl mír a porozumnění!! Teda do té doby, než někoho napadlo použít kyj proti sexuálnímu sokovi.
multilevel multilevel 14.5.2018 18:48  1646
mohl jsem ti tento delší příspěvek rozfrkat do dvaaosmdesáti krátkých přehledných příspěvků. Omlouvám se, že namáhám tvé karpální tunely při přerolováni se na další položku... :-)
multilevel multilevel 14.5.2018 18:38  1645
kapitalismus je systém, který přežívá z podstaty a nic takového, jako lidská práva, lidská důstojnot či právo lidského jedince na štestí ho nezajímá. Podporuje aktuálně právě to, co se mu zdá momentálně nejprospěšnější a nemá problém kdykoli otočit o 180 stupňů. Kapitalismus nepodporuje mír, jenom mu to momentálně vyhovuje a připadá nejlepší. Zlem kapitalismu není "kapitál" ale právě onen "ismus". Ismus, který odlidšťuje a požírá jednotlivé lidské bytosti. Systém, který pošlapává lidské Božství a činí z něj statistickou položku.

Lidé ve své nevědomosti se pokusili s kapitalismem bojovat. Pokusili se najít jiný ismus (komunismus, socialismus) a nadělali ještě větší zvěrstva, než doposud. Učinili tak sami sobě medvědí službu, neboť z nevědomosti, lenosti, pohodlnosti a připosranosti došli zpět k imbecilnímu přesvědčení, že kapitalismus je skutečně to pravé ořechové.

Kapitalismus v kombinaci s imperialismem je smrtící koktejl. Je to zlo, no zatím jsme ve fázi, kdy jsme většinou v přesvědčení, že je to nejmenší nutné zlo ze všech.

U Verdunu socialismus neexistoval ještě. Feudalismus neexistoval už. Nikdo nevedl válku, aby z druhých udělal nevolníky nějakého šlechtice. U Verdunu imperialismus válčil v barvách kapitalismu. Je hezké, že se z toho chceš vykecat. U první světové války se elity, které se chtěly realizovat a napakovat, chovali na 100% kapitalisticky. No, nevyšlo, to, trochu se poučili, zjistili že mír taky není špatnej a ty nyní můžeš pindat o mírumilovnosti kapitalismu.

Imperialismus je logický důsledek kapitalismu, neboť v obou případech jde o zákon jungle, boj o moc, boj o predátorství a dominanci v predátorství, respektive o konkurenční boj. Silnější vyhrává, slabší umírá. Přežije ten, kdo se umí nejlépe přizpůsobit...ekonomický evoluční darwinismus. Kapitalismus a imperialismus jsou pouze dvě strany jedné mince.

Ale jinak jsi mne dešťový muži 2x11 asi špatně pochopil. Nejde o to nenávidět kapitalismus. Jde o to přijmout kapitalismus takový jaký prostě je. A to znamená i ono neposrat se z kapitalismu a nedívat se na něj povinně a závislácky přes růžové brýle. Nejde o to odmítat a vyhraňovat se vůči kapitalismu, jak to dělá puberťák vůči rodičům ve svých nejsilnějších záchvatech pokusů o emancipaci.

Je to jako s ohněm. Oheň je dobrý sluha a špatný pán. Oheň má sloužit a ne zabíjet a vraždit. Člověk se má naučit s ohněm zacházet, být si vědom a respektovat jeho nebezpečenství. A také musí nést následky, když usne s cigaretou v hubě. Probudit se s ohořelýma nohama, neprobudit se vůbec a nebo se probudit s ohořelou manželkou a do smrti s tím žít.


Největším problémem ve skutečnosti není kapitalismus. Je to člověk. 99% lidské populace totiž usnulo s kapitalismem v hubě.....
rainman22 rainman22 We're here to speed up entropic death of - our planet 14.5.2018 17:40  1644
multilevelVerdun s kapitalismem nesouvisi, tak nevim, proc mi ho porad predhazujes. Naopak kapitalismus podporuje mir, protoze staty, ktere spolu obchoduji maji mensi tendence spolu valcit...

[ 7702 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt