DotazMám delší dobu sluchátka Logitech (taková ta traktoristická). Za tuto dobu u nich došlo k částečnému rozkladu. Tu upadl jeden plastový dílek, tu druhý (únava materiálu plus debilní konstrukční řečení typu kovový šroub do tenounkého plastu). Na funkci to nemělo vliv a tak jsem to neřešil. Nedávno však povolil i kloub, díky kterému přiléhá jedna mušle (nebo jak se tomu říká) na ucho. Jelikož kloub je zřejmě nerozebiratelný a nedá se k němu dostat s lepidlem, odnesl jsem sluchátka na reklamaci. Vyjmenoval jsem všechny závady, vysypal na pult poodpadané součástky a zmínil se i o tom, že jeden z reproduktorů má ve zvyku nehezky šumět. V pořádku, zavoláme vám. O měsíc později mi přišla sms, že reklamace nebyla uznána kvůli mechanické závadě. Takže se chci zeptat, jestli mám nějakou možnost trvat na další reklamaci (když přesně tu mechanickou závadu jsem přece sakra reklamoval) a nebo musím vzít sluchátka, posbírat součástky a jít to všecko vysypat do popelnice, protože holt smůla. |