ziggy: Přepisy dělám v práci docela často, ale většinou jenom RWE (plyn) a ČEZ (elektřina).
U ČEZu je to jednodušší, stačí jim všechny doklady poslat e-mailem. U RWE to elektronicky nejde, musí se poštou na Zákaznickou linku někam do Ostravy. U RWE docela často narážím na nějaké komplikace na jejich straně. Poslední přepis jsem řešil přes dva měsíce a pak u toho místa ještě udělali špatně vyúčtování s doplatekem 4500 místo 75 Kč.
Všude je ale nutné dát si pozor na to, aby ukončení odběru a přihláška byla doručená nejlépe současně (hlavně u RWE mají nějaké problémy to spárovat), aby nedošlo k demontáži měžidla, potom budou chtít revizi, což něco stojí a hlavně u elektřiny ve starších bytech to je problém.
U RWE poštou ještě pozor na to, že kvůli doplnění každé drobnosti posílají všechno zpátky a zase se jim to musí poslat opravené, několik dnů to zabere. Dělají to tak i u informací, které by šly po telefonu vyřídit během minuty.
Také mám špatné zkušenosti s informacemi ze zákaznických linek. Často se stává, že mi každý operátor poradí něco jiného. |