Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 8.8.2006 16:21  19204
peca:
Neříkej mi, že nevidíš rozdíl mezi "nedívat se do žádých papírů" a "dívat se do papírů, byž zabalených v papírové fólii". Tomu bych věřil jen nerad.
peca_007 8.8.2006 16:10  19203
Noir [19154]: Vy pouzivate nejake vlastni deniky, ze na nich nemas tu tabulu a musis ji neustale hledat v papirech? Vlastne PJ nema denik, to je fakt, ale delam PJ celkem casto, tu tabulku si nepamatuju z hlavy, ale ze bych kvuli ni nejak casto listoval, to tedy ne. Proste, kdy ji potrebuju, vemu si ji k ruce a pak ji zase odlozim. Potrebuju ji vlastne jen v boji a to neni tak casto. Chapu, ze nekdo bojuje casteji, ale neni nic jednodussiho, nez si tabulku upravit do tvrde folie tak, aby byla vzdy po ruce, neprekazele a neztracela se.

rozdeleni prirucek:

Kdyz uz pisu, byt vidim jeste 60 novejch, tak me rozdeleni prirucek vyhovuje. To, ze se tim mozna prodrazi vyroba lze skousnout, ale nemyslim si, ze o to vice vydela Altar. Pokud si to nekdo opravdu mysli, tak se dost plete. Z hlediska Altaru v tom lze IMHO videt vyhodu ve sprave prirucek. Jiste je jednodusi vydat dalsi edici jednoho povolani a pak teprve se pustit do dalsi, nez to delat vsecko najednou. To je najednou opravdu zahul a takto se prace rozdeli na mensi celky.

Jako uzivatel vidim v rozdeleni prirucek same vyhody. Jak jsme se s hraci neustale pretahovali o DrD0, kdyz jsme ho jeste hravali. Stejne mel kazdej komplet sadu DrD0, takhle jsme zacali s jednou komletni sadou plusek (pravda, dostal jsem ji, ale nest) a 2 novi prichozi hraci si koupili PPH a prirucku BOJ/CAR, aby si nastudovali pravidla jeste pred nasim prvnim setkanim (kontakt po netu). Takhle hrajeme vlastne temer do tedka. Hlavne vidim vyhodu v tom, ze kdyz jeden hrac listuje ve sve prirucce, tak jiny muze listovat taky ve sve a dalsi treba v PPH. Proste jednu sadu muze sdilet vice lidi lepe, nez jednu sadu DnD, kdy by hraci byli nuceni cekat na to, az listujici dolistuje ve fronte nebo mit taky vlastni prirucky.

Kdybych aktivne hral DnD, urcite bych chtel PHB, DMG, MM a to nejlepe vsechny 4 + "asi nejaky setting", no pekne to ti Wizardi tocej, kapitalisti nenasytni, penezozroutsky :-).

GURPSy, alespon v 3e, 4. neznam, jsou minimalne 3 prirucky. Nepamatuju si presne nazvy, ale je BASIC SET, COMPENDIUM I a II + knihy settingu. Dejme tomu fantasy (kterej se mi vubec nelibil) a fantasy folks. A laciny zrovna taky nejsou. Elektronicky podoby z p2p neberu jako argument, pokud srovnavame cenu pluska a jinych systemu.
captainn 8.8.2006 14:55  19202
NoirBohužel s některými body (náročnost na PJ, bojovník) nemohu vůbec polemizovat, protože jsme se stále ještě k pořádnému hraní pluska nedostali. Bohužel to vypadá, že když konečně budou asterionské aplikace, vypukne personální problém.

Nejsa pluskový PJ, nemůžu ani posoudit, jak velký problém by byl roubovat plusková pravidla na svět, který nepočítá s pluskovým pojetím.
dalcor 8.8.2006 14:07  19201
Noir ty hodnoty jsou upraveny pro D20, ve FATE je to jedno + navíc k hodu (Fate nemá číselnou hodnotu ale jen "+" "nic" a "-"). Tuším že poprvé to v Dnd knihách vyšlo v Unearthed Arcaně. Ale jde o to jestli vůbec existuje možnsot v plsuku vzhledem ke spolupráci PJ s hráči u některých psotav takovou možnsoti nastolit.
noir 8.8.2006 14:03  19200
DAlcor: Tohle je přece i v Ebberonu (jako Action points) nebo v MaM (jako Hero points)-tam asi nejlépe zvládnuté, jak jsem kdy viděl.
Myslím, že v +ku by to zmatek neudělalo, nicméně možná ano-protože u něj není +3 jako +3. +3 ke zranění ze základem 4 je rozdíl dvou čtverců, +3 ke zranění se základem +20 je ale už rozdíl třinácti čtverců... Bohužel jsem musel nakouknout do pravidel, z hlavy to fakt nespočítám :o(
john_jarik 8.8.2006 14:02  19199
NoirBeru. Taky nazor (to taky neznamena, ze jim opovrhuji)

co se tyce toho testu - nevim. ale kdyz porovnam druzinku 4.postav na treba 21.urovni a draka na 21.urovni. Tak si porad vsadim na draka :)
noir 8.8.2006 14:00  19198
John-jarik: Já je dělám jen tehdy, když hráči odmítnou hrát nějaké povolání proto, že některá pravidla jim kazí chuť do hry (třeba získávání kontaktu u kněze), případně když zásadním způsobem opakovaně narušují plynulost hry (mentální souboj).
Navíc je-li systém pořádně odzkoušený, není to většinou třeba. +ko je ale testováno na příliš malém vzorku hráčů, aby to pro mě mělo nějakou hodnotu.
Mmj. ad autoři: Kolik družin a jak se podílelo na testování Bestiáře? Opravdu se vyzkoušel třeba souboj družiny s drakem na 21. úrovni?
dalcor 8.8.2006 13:59  19197
John_jarikAle dalo by to hráčům kontrolu nad příběhem a umožnovalo by to zcela nové prvky v RP.
john_jarik 8.8.2006 13:58  19196
Dalcorpusobilo by to dalsi zesloziteni.
dalcor 8.8.2006 13:56  19195
Mě by zajímalo jak by fungovalo do DrD+ zakomponování pravidel Fate Points. Do DnD to budu komponovat od příští session (něco více o mechanice Fate Points: http://forum.opengaming.cz/viewtopic.php?t=116&start=0 )
john_jarik 8.8.2006 13:54  19194
Add upravy do systemuJa je zasadne nedelam. Protoze tvurci vi, kdy to je "nejvyvazenejsi". a spoleham na jejich rozum a nezaujatost proti nejakym mensinam :)
noir 8.8.2006 13:51  19193
John_Jarik: Jak říkám, prčo ne. My jsme zvyklí na jiný styl, kdy je opozice popsána přesněji. Ale popsat ji je prostě příliš těžké nebo zdlouhavé-ve srovnání s jinými systémy. Tam mi to trvá v řádu desítek minut (čídelná stránka, vymyslet příběh je pochopitelně delší).
DAlcor: My jsem dělali u všeho dost změn, takže se nm pravidla zcela rozpadla a ztratil se z nich systém. Vpodstatě to dopadlo podobně jako u starého DrD...
marosk 8.8.2006 13:50  19192
to noiraky prakticky ma vyznam spravit do detailov npc na 16 urovni ak opomenieme svicne suboje v ramci hladania rovnovahy?, zastavam nazor john_jarika, ked pj vytvara npc s takou vysokou urovnou tak vacsinou ide o to aby postavy pocitili respekt k niekomu kto je silnejsi ako oni, takze staci sa pozriet na schopnosti daneho povolania aby som mal prehlad co asi dokaze, v pripade theurgha je to napr takmer uplne nepodstatne lebo taky ludia doakzu uz takmer uplne vsetko, maximalne si vypocitat jeho priamrne atributy, a cisla pre pripadny boj a koniec, aky pol den? (priznavam ze som skusal robit detailne npc takze aj s tym mam skusenosti, napr som robil kompletne vedenie zlodejskej gildy co mi naozaj zabralo par hodin ale nakoniec som potreboval iba dvoch , z toho jedneho cisto an boj( neprzil), a hraci ani nezistili meno danej postavy a u druheho (15. uroven), ktory mal byt nieco ako novacik som sa musel neustale pozerat co ma vlastne za schopnosti ( mal ich 17, a ktore vseliake bonusy vlastne ma), to bolo posledny krat co som to robil , lebo ja zabijem den , hraci maju maximalne realny suboj s npc na danej urovni a koniec, viem ze ako pj ked chcem tak ta npc prezije, ale v danom pripade islo o to ze jej prezitie by znamenalo smrt v kratkom casovom useky skoro polovicu druziny
john_jarik 8.8.2006 13:46  19191
DalcorJe pravda, ze theurga jsem cetl jako posledniho... ale kdyz jsem ho cetl jako vse na preskacku (protoze jsem vedel co od nej chci). Tak jsem to tam nasel.
A obdobne jsem cetl carodeje - povidka, zakaldni pravidla pro vsechny carodej a pak jen ten obor, co mne zajimal :)
john_jarik 8.8.2006 13:44  19190
NoirPriznam se, ze to co jsem psal pouzivam jen vyjimecne. Postavy na vysokych urovnich delam vetsinou s kostkou v ruce. Rozhodnu o stezejnich schopnostech, ktere ma - zjisitm, co pro to musela postava udelat (cili, jak ji to asi ovlivnilo a ktere jine schopnosti k tomu musi mit). a zbytek urcuji nahodne. Takze fakt propracovana CP z kazdeho oboru na cca 12.-16.urovni v DrD+ delam tak hodinu az dve.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt