Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 22.8.2006 10:37  19802
Bouchi:
Hm, což je pak ale volovina, nepletu se? mám edici A, podotýkám
Protože s 6ti diváky by dle tvého vzorečku měl gladiátor postih -1,5 (ne bonus +1), se 100 diváky by to byl bonus +22 (ne +8) a při 1000 diváků by 247 (ne +12). Pokud ovšem zase nepřepočítáváš přes jakousi tabulku, v níž bych to musel převádět.
Úžasné je ono "dle situace". Tím říkáš: "Hráči, podívej se do pravidel, o jakou situaci jde. Specifikaci k převaze na fintu z té tabulky nepochopí nikdo ani náhodou...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 10:34  19801
Dalcor [19799]: Dik. Vis co, prehod to do obecneho klubu a ja to tady smaznu.
dalcor 22.8.2006 10:30  19799
BouchiPopis featů v 90% ani nepotřebuješ, protože si je rovnou zkompletuješ do základních čísel jako je BAB a pod. Ovšem nechci říct že nikdy nemusíš kontrolovat knížku a ani to že ti na jejcih zapsání stačí jedna věta. Ale takových je malé množství - zápis featů v knize je takovýto:
CLEAVE [GENERAL]
Prerequisites: Str 13, Power Attack.
Benefit: If you deal a creature enough damage to make it drop (typically by dropping it to below 0 hit points or killing it), you get an immediate, extra melee attack against another creature within reach. You cannot take a 5-foot step before making this extra attack. The extra attack is with the same weapon and at the same bonus as the attack that dropped the previous creature. You can use this ability once per round.
Special: A fighter may select Cleave as one of his fighter bonus feats.

COMBAT CASTING [GENERAL]
Benefit: You get a +4 bonus on Concentration checks made to cast a spell or use a spell-like ability while on the defensive or while you are grappling or pinned.

COMBAT EXPERTISE [GENERAL]
Prerequisite: Int 13.
Benefit: When you use the attack action or the full attack action in melee, you can take a penalty of as much as –5 on your attack roll and add the same number (+5 or less) as a dodge bonus to your Armor Class. This number may not exceed your base attack bonus. The changes to attack rolls and Armor Class last until your next action.
Normal: A character without the Combat Expertise feat can fight defensively while using the attack or full attack action to take a –4 penalty on attack rolls and gain a +2 dodge bonus to Armor Class.
Special: A fighter may select Combat Expertise as one of his fighter bonus feats.

COMBAT REFLEXES [GENERAL]
Benefit: You may make a number of additional attacks of opportunity equal to your Dexterity bonus.
With this feat, you may also make attacks of opportunity while flat-footed.
Normal: A character without this feat can make only one attack of opportunity per round and can’t make attacks of opportunity while flat-footed.
Special: The Combat Reflexes feat does not allow a rogue to use her opportunist ability more than once per round.
A fighter may select Combat Reflexes as one of his fighter bonus feats.
A monk may select Combat Reflexes as a bonus feat at 2nd level.

CRAFT MAGIC ARMS AND ARMOR [ITEM CREATION]
Prerequisite: Caster level 5th.
Benefit: You can create any magic weapon, armor, or shield whose prerequisites you meet. Enhancing a weapon, suit of armor, or shield takes one day for each 1,000 gp in the price of its magical features. To enhance a weapon, suit of armor, or shield, you must spend 1/25 of its features’ total price in XP and use up raw materials costing one-half of this total price.
The weapon, armor, or shield to be enhanced must be a masterwork item that you provide. Its cost is not included in the above cost.
You can also mend a broken magic weapon, suit of armor, or shield if it is one that you could make. Doing so costs half the XP, half the raw materials, and half the time it would take to craft that item in the first place.

CRAFT ROD [ITEM CREATION]
Prerequisite: Caster level 9th.
Benefit: You can create any rod whose prerequisites you meet. Crafting a rod takes one day for each 1,000 gp in its base price. To craft a rod, you must spend 1/25 of its base price in XP and use up raw materials costing one-half of its base price.
Some rods incur extra costs in material components or XP, as noted in their descriptions. These costs are in addition to those derived from the rod’s base price.


De facto ti stačí zapsat si jen benefit. Což je dost často jedna věta ;) Vybral jsem ani nevím co, jen jsem okopíroval text ze SRD.

Hele tohle aole fakt není o plusku, spamujeme tady nehorázně!
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 10:30  19798
Noir [19795]: Jednodus. Takze ten Boj pred obecenstvem, dejme tomu na 3. stupni:
Bonus k BC: (Pocet divaku/4) - 3
10+ divaku: dle sit. +3 k UC/ZZ/OC, -2 k prev. na finty
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 10:25  19796
Noir [19794]: Ty 4 tabulky u gladiatora a 2 u barbara neshrnuji ani neshromazduji data z okolniho textu. Stejne tak minimalne 4 z 6 tabulek v obecne casti prirucky carodeje (u zbylych dvou to je nejednoznacne).
noir 22.8.2006 10:22  19795
bouchi: Opravdu ti stačí do deníku va řádky na to, abys shrnul schopnost s popisem na takřka 30 řákdů? mohl bys mi prosím předvés, jak to uděláš?
noir 22.8.2006 10:21  19794
Bouchi:
Zřejmě nečteš, co píšu. Tak ještě jednou:
"Tabulky VĚTŠINOU shrnují nebo na jednom místě shromažďují data z ostatního textu."
"Nicméně, klasickou tabulku má každý archetyp (6), další (4) má gladiátor, (2) bijec. A pak ona třístránková tabulka zbraní... Tedy celkem 14 klasických tabulek."
Tedy většina (12) tabulek je shrnujících (znovu to ještě jednou raději napíšu: "Tabulky VĚTŠINOU shrnují nebo na jednom místě shromažďují data z ostatního textu."), jedna (respektive dvě) jsou neshrnující a přinášejí unilkátní data, která jind nejsou. Už si aspoň trošku rozumíme?
Jakékoliv povolání v AGOTu má přístup k obecným skillům a featům, stejně jako každá postava v plusku má přístup k dovednostem a bojovým akcím. Všechny specifické schopnosti povolání jsou vylíčeny na oněch dvou až třech stranách. Ale tak je tomu přece i v klasickém D20 systému, který zřejmě znáš-pak nechápu moc smysl těch otázek...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 10:21  19793
xKiv [19789]: No, zrovna ta tabulka u Boje pred obecenstvem by se skoro dala vyjadrit vzoreckem (pres Tabulku poctu, ostatne predpokladam ze tak nejak byla i vytvorena).
Cili (odpoved pro Noira) do deniku mi na zaneseni staci 1-2 radky.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 10:08  19792
Noir [19786]: "je komické, když v jednom produktu bereš tabulku jako něco jiného, než v jiném" Ani omylem, ja se bavim jen o tabulkach v DrD+, neb AGoT neznam.
"Tabulky většinou shrnují nebo na jednom místě shromažďují data z ostatního textu." Treba (stale mluvim o DrD+) tabulka zbrani, tabulka vlastnosti, ... ze?
Skilly a featy v AGoT - a vsechny skilly a featy, jimiz dane povolani disponuje, jsou popsany v ramci tech dvou stran? Byl by priklad, jak vypada popis jednoho skillu ci featu?
noir 22.8.2006 10:08  19791
xKiv 19789: To je především problém autorů. Já jen hodnotím, jak se jim to povedlo. Nicméně třeba Gladiators handbook ve stařičkém Dark sun settingu na to měl pravidla poměrně jednoduchá. bylo to založeno na nějakém charisma checku spojeného s bonusem za úroveň.
noir 22.8.2006 10:02  19790
xkiv: Ne, pochopils to špatně. Pochopitelně tam existuje řada věcí, které neexistují v našem světě-například empatie vůči zvířatům, řada "nadpřirozených" kousků taky. Jen neexistuje magie jako systém. Doporučuju přečíst si nějaké ty romány od Martina, pochopíš to lépe. K dispozici jsou ve většině knihoven.
xkiv 22.8.2006 09:59  19789
NoirJak *udelas* schopnost typu Boj pred obecenstvem, aby byla mechanicky vyjadritelna pouhym (jednim) bonusem (za jednoduche podminky), a pritom nebyla nevyvazena/tupa/nesmyslna?
xkiv 22.8.2006 09:57  19787
Hmm, tak jsem si precet (zpulky) ten (preklad?) recenze na AGOT co se ted objevil v obecnem RPG klubu ...
zapomente na magii
cili tak nejmin 80% schopnosti z DrD+ vubec neexistuje (cely carodej a theurg, pravdepodobne i knez, velka cast hranicare, dost velke kusy zlodeje i bojovnika - do magie ted pocitam i "nadprirozene" schopnosti, cokoli co neni realnel kdyz to prezenu, tak treba schopnost ukrast nekomu, kdo sedi u sousedniho stolu, spodni pradlo, aniz bych sundal ruce ze stolu, ...).

Odpadava tim taky spousta tabulek.
noir 22.8.2006 09:53  19786
Bouchi: Víš, tady je komické, když v jednom produktu bereš tabulku jako něco jiného, než v jiném... Tabulky většinou shrnují nebo na jednom místě shromažďují data z ostatního textu. Např. v AGOTu u skillů. To je zcela stejné, jako v +ku. Stejně jako ona jediná tabulka povolání v AGOTu jen shrnuje text o povolání-je to přehled povolání v číslech. Srovnávám srovnatelné-jinak bych byl demagogem.
Skilly a featy jsou založené na stejném principu, jako ty v D20. Ale jsou popsány zcela samostatně v AGoTu, proto nepotřebuješ jinou knihu. Řada je nových, řada je stejných. Řada featů odpovídá, řada ne. Nicméně je v AGOTu vše, co pro jeho hraní potřebuješ.
Nepochybně si do deníku dáš snadno "Light as feather: +2 to dex checks in light armor only)"
Ale jak si tam zaneseš Pevné velení, boj před obecenstvem, nebo žár bitvy, aniž by ses díval do knížky, to mi prosím vysvětli. Je to zkrátka celé o eleganci, kráse a jednoduchosti pravidel.
Stejně tak featy jako power attack (až +5 na zranění na úkor útoku) do deníku dáš. Jak tam narveš 26 zběsilostí jako podmetení sekerou, zapření o tyč a kop, případně řetězová smršť, to mi úplně jasné není. každá má řadu podrobností, výjimek, detailů-potřebuješ na každou v deníku aspoň odstavec. Pak ovšem bude deník na 20 stran...
dalcor 22.8.2006 09:49  19785
Bouchihele tohle není do pokecu o DrD+, navic sleduji že nevíím jak mám něco vysvětlit člověkovi která nemá ani ánung ;)

Ne - 90% dovednosti ani odbornisti neni potřeba konzultovat s knihou. Odbornosti ti dávají jeden snadno zapamatovatelný bonus nebo pozměňují normální mechanickou realitu (například dovednost boj se dvěmi zbraněmi ti snižuje psotihi z -6/-10 na hlavní a vedlejší ruku tuším na -4/-8). Není potřeba znovu obměňovat. Dovednsoti pak fungují na ověření úrovně dovednosti + náhod vs DC - Difficulty Check - Třída náročnosti, nebo jak to překládají. DC se většinou anstavuje ad hoc, ale samozřejmě třeba stopování, či třeab skok do dálky má na stanovení DC jednoduché "vzorečky" a postihy, které můžeš, ale nemusíš konzultovat s knihou - já to nedělám - DC si vždy nastavuji ad hoc. V kniuze jsou uvedené jen příklady. K vysvětlení jak fungují featy a skilly v DnD. Nemlvím o plusku, neb nevím co tím chtěl Noiř říct.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt