Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hecras 7.5.2008 07:48  23366
Dělal sem hystorický šerm asi 10 let a můžu směle tvrdit, že sme se učili uhýbat zbraním bez krytu meče, ale neučili sme se holíma rukama útočit. Jak už tu zaznělo každý kdo se učí bojovat se učí i uhýbat útokům. Takže se současným podáním nemám problém a postihy na úhyb bych nezaváděl. Max bych přemýšlel o maximálním počtu úhybů za kolo bezpostihových, ale pro jednoduchost to nemíním řešit a taky proto že by to vcelku slušně zvýhodnilo střelce schopné výcenásobných výstřelů.
xkiv 6.5.2008 16:06  23365
Aha.
feanor 6.5.2008 14:31  23364
xKiv: reagoval jsem na "Jikdy se nesnazisi "jen uhnout"? To ne. Ten kdo umi bojovat s nejakou zbrani by mel byt znacne zvyhodnen pri te pripadne nove dovednosti."

Proto jsem napsal ze pri souboji proti vice souperum je zvyhodneny kryt zbrane knicemu.
xkiv 6.5.2008 14:09  23363
Feanor
...
Pri souboji proti dvema a vice souperum je ti teda zhlediska pravidel drd+ kryt zbrani k nicemu.

Pokud nejsi bojovnik.
(krome toho - ty se dokazes branit dvema protivnikum soucasne stejne dobre jako jednomu?)
feanor 6.5.2008 13:55  23362
2XXX: jenze podle pravidel drd+ mas standartne pouze jeden kryt zbrani. Takze pripominka ze se pri normalim souboji kryje zbrani je zhlediska pravidel irelevantni. Pri souboji proti dvema a vice souperum je ti teda zhlediska pravidel drd+ kryt zbrani k nicemu. Proto jsem nadhodil tema realicnosti a slozitosti soubojivych systemu.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.5.2008 13:42  23361
Feanor: v 23351 jsem psal k prispevkum ohledne dovednosti uhybani a o tom, proč je to dle meho nazoru blbost.
anonym 6.5.2008 12:55  23360
Feanor: no, právě ten TRoS systém by měl být svižný i realistický, jen je třeba v tabulce najít konkrétní efekt zranění. Přečti si a posuď sám. Já zatím neměl šanci to otestovat.
L.Z.J.
feanor 6.5.2008 12:42  23359
Me slo v mem prispevku prave o to, ze kdyz budeme pouzivat nejaky system, ktery bude realite velmi blizko, tak ztratime sviznost hry(pokud by existoval nejaky system, ktery bude blizky realite tak by ho podle me v nejake modifikaci pouzivala vetsina systemu). drd+ je podle me takovy zlaty stred pro narocnejsi hrace. Pokud nekomu nevyhovuje system souboju v drd+ z hlediska realicnosti, tak bude muset skusit hrat jinej system.
anonym 6.5.2008 12:29  23358
Feanor - TRoS má volně stažitelný QuickStart (úplné základy hry)
Doporučuji prostudovat a potom ještě Wushu, větší extrémy v RPG bojových systémech jsem zatíém neviděl. Jinak si myslím, že příliš realistický bojový systém by měl problémy s hratelností - výsledky by byly těžko předvídatelné a mámlo zábavné. Ale určitě není problém mít systém, který dává výsledky odpovídající nějaké stylu nebo žánru, knize, filmu a pod. A dostatečně umiverzální systém se dá k jinému stylu posunout beze změny základů. Jestli tohle DrD+ umožňuje a umož¡buje rozumně snadno, neodvažuju se posoudit.
L.Z.J.
dalcor 6.5.2008 12:15  23357
No j8 bzch DrD+ řadil někam realitně průměrné díky řadám vlastností, daleko raději bych viděl Cadwallon, kde se dají využít taktické Distinctvie Features s "okecáváním" a třeba D20, které nemá kola a v DnD rozšířených soubojových systémech (podle některých, já Heroes of Baattle nemám) se ještě vlepšují už takto rozsáhlé taktické možnosti.

Doporučuji ke studiu také ADnD Players Option Combat and Tactics.

Samozřejmě musíš hrát nějaké grim d20 verze s malým nebo žádným nárustem HP se zaměřením na boj.
feanor 6.5.2008 12:07  23356
2Dalcor: to nemohu posoudit, protoze s The Riddle of Steel jsem se nesetkal. Ty technicke zalezitosti jsou podle me problem. pokud chces, aby to vypadalo realisticky, musis pouzit nove a nove parametry k upraveni podminek. Viz treba drd+ a svetlo pri boji.
Psychika je spise otazkou hrani a je jasny ze zadny hrac se nenecha zabit kvuli realistickemu ztvarneni psychiky(teda pokud jsi mel tohle na mysli).
feanor 6.5.2008 11:57  23355
2Jerson: ja bych drd+ zaradil spise do skupiny "realite blizsi". ale mozna ostatni budou mit jiny nazor:-)
dalcor 6.5.2008 11:56  23354
FeanorPodle řady šermířů je prý The Riddle of Steel v bojích celkem věrný. Spíše než technické záležitosti se ale v boji dost blbě simuluje psychika.
jerson 6.5.2008 11:49  23353
FeanorA DrD+ je který z nich?
feanor 6.5.2008 10:54  23352
2XXX: Mas pravdu. Ono je asi potreba si polozit zakladni otazku jeslti je vůbec mozne, aby nejaky (jakykoli) system byl schopem realne simulovat souboj. Podle meho nazoru to neni prakticky mozne(system kol, maly vliv postaveni postav pri boji,...). Je jasne ze PJ muze davat postihy, ale to nevyresi boj systemove.
Jak pises o tom krytu. Mozna by pomohlo prepracovat celou tabulku zbani a dat zbranim vysi parametry(utocnost, kryt,..). Pri hodu 2k6+ je priliz mnoho mista pro uhyb, proto se nam zda ze neomezene mnozstvi uhybu je spatne. Kdyby (jedna se o nastrel) parametry zbrani cca o 2-4 body(UC,Kryt) vetsi, tak by se mnohem hure uhybalo a mozna by to pomohlo. Kadopadne by to nejspis nabouralo systemy bonusu u povolani.
Ale jak jsem psal, realny souboj proste nenasimulujeme a je tedy otazkou jestli chceme vytvorit komplikovany, realite blizsi system, nebo jednoduchy, ale svizny system.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt