Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 1.9.2008 13:46  23606
Zloděj - finalTakže dovolím si shrnout to co se tu projednalo dnes o fint u zloděje.

Zákeřné útoky:
Pokud zloděj útočí ze zadu, odečítá si od náročnosti fint Potřebnou převahu podle stupně dovednosti:
I. - 2 k Převaze
II. - 4 k Převaze
III. - 6 k převaze

Pozn. potřebná převaha musí být vždy rovna minimálně 1
kouba 1.9.2008 13:39  23605
KlimbingJo. To je otázka. Ono finty jsou totiž ten jediný důvod proč nehrát Hraničáře zaměřeného na boj.Ten potom na čísla vychází mnohem líp. To už bylo ale projednáno
klimbing 1.9.2008 13:37  23604
KOUBASorry. Takhle samozřejmě jo :)
Otázka zní kde? a o kolik?
kouba 1.9.2008 13:28  23603
Klimbing: Ty jsi mě špatně pochopil. Buď převahu ale už ne odkrytí nebo okrytí ale ne tak vysokou převahu. Protože splnit obě podmínky naráz je skoro nesplnitelné. Kostky 2k6+ mají docela velký rozptyl. Co si budem nalhávat rozdíly mezi útoky a obranami moc velké zpravidla nebývají. Většinou tak kolem 3. Takže zkus 2x posobě hodit vysoké číslo, tak aby oponent hodil 2x nízké čísla. Než se tím proházíš a zjistíš, že se Tí to nepovedlo a nemůžeš ani útočit (to je jen u některých fint), tak je lepší neztratit kolo a raděj dělat zase prostou akci "utok"
klimbing 1.9.2008 13:05  23602
Finty bojovníkaTO Kouba: To bys jako smazal podmínku odkrytí (a ničim nenahradil)?
kouba 1.9.2008 12:40  23601
Finty bojovníkaU bojovnických fint bych to asi řešil tak, že tam kde je to "pojištěné" ještě odkrytím bych dal pouze podmínku, že musí vyhrát BČ. Protože převaha a odkrytí a fšechno. Je to neprůstřelné.
kouba 1.9.2008 12:37  23600
BouchiJo, presne tak. David to napsal dobre. Má proti tomu nekdo nejako námitku nebo se to může začít debatovat o konkrétních číslech.
davec 1.9.2008 12:34  23599
Čili optimální je u fint u nichž to připadá v úvahu napsat "Při zákeřném útoku (nemusí být zezadu, že) se potřebná převaha snižuje o XY."

Vyřešeno, další problém... :-))
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.9.2008 12:27  23598
KOUBA [23580]: Nikoli, problem tveho navrhu je jinde.
Predstav si, ze treba reknes "pokud postava utoci na jinou postavu zezadu, ma bonus +3 k BC".
A ted si vezmi situaci, ze X utoci zezadu na Y (a tudiz ma bonus +3 k BC), a zaroven Z utoci zezadu na X (a tudiz ma bonus +3 k BC). Cili kdyby X na nikoho neutocil (nebo aspon ne zezadu), ma na nej Z vetsi prevahu nez v situaci, kdy X utoci zezadu na Y. Divne, ne?
romik 1.9.2008 12:25  23597
KoubaAle to já nepopírám.

Já se tu s tebou snažím diskutovat abychom nějak lokalizovali, kde přesně je chyba. Protože pokud nepůjdeš na přesné místo, uděláš změnu, která pohne systémem jinde a chyba vyskočí jinde...
kouba 1.9.2008 12:14  23596
RomiKVím, že to bude znít hnusně, ale "já jsem si kupoval pravidla u Altaru". Oni mají svrchovanou moc. Protože když se něco napíše na Lopuch, tak část lidí řekně, že je to blbost, část Ti řekne, co špatně počítáš a ta zbytek odvede pozornost někam jinam.
romik 1.9.2008 12:11  23595
Ano, v tom máš samozřejmě pravdu. Potom je otázka, co chce většina hráčů - zda rozvíjet postavy od mladíka až do mistra a nebo jet od "zkušeného" a stále dál.

Pro druhou možnost navrhuji třeba hru +1lvl po každém herním sezení. A až se dostanete na patřičnou úroveň, velmi jednoduše zastavíte a pojedete podle tabulek.

Jak říkám, Pluska by malinko potřebovala trošku revizi čísel a případně sjednocení všech mechanismů - aby se všechna povolání počítala stejně. Tohle by měl udělat jeden člověk...Ale kdo to udělá?
kouba 1.9.2008 12:06  23594
Počkej, počkej.Pokud jde o převahu, tak BČ bude růst oběma. Jde o to, že mnoha povoláním roste BČ rychleji než bojovníkům. Jako vždy je to hraničář contra bojovník. Bojovník dostane za terén bonus k BČ (podle náročnosti) hraničář dostane pernament BČ i OČ, pokud bojuje ve svém prosřední. Jak teda získá převahu a pak ještě odkrytí. Ano beru tohoto hraničáře, protože proti tomu, co čuchá ke kytičkám a dělá mastičky asi nebudu bojovat. Taky jde o to, aby ta postava byla hratelá už od první úrovně. Ne až za půl roku hraní.
romik 1.9.2008 11:59  23593
KoubaVšak s tím nepolemizuji. Čísla by potřebovala malou úpravu. O tom žádná. Ale na druhou stranu, na jaké úrovni je bojovník mistrem takovým, aby finty dělal mávnutím ruky?

První úroveň je počátek kariéry, nikoliv jaksi profesní zdatnost (jako tuším v DnD)? Takže třeba třetí úroveň je v podstatě dobrý ve svém oboru? Pak by taková šestá nebo sedmá byla mistr.

Desátá je v polovině možností pro maximální úroveň...teoreticky by tedy postava měla být mistrem až tak okolo patnácté (kdo dohrál tak daleko, ruku nahoru). Ale záleží i na postavení úrovní ve světě. Pokud je průměrný dobrodruh na šesté, na desítkách už je mistr...
kouba 1.9.2008 11:44  23592
RomiKAno jen mistr. A nebo třeba jen bojovník. On je totiž Mistrem v boji. A pokud by měl možnost víc používat finty, tak by se možná neomezil jen na zbíjení ale byl by skvělý třeba na zadržení protivníků při útěku, omráčení atd. V současném systému je jednodušší a umlátit protivníka do 3. řádku, pak jej ošetřit a vyslíchat. Přitom jsou tam finty, při kterých lze omráčit během jednoho kola. Jenže to bych po převaze 5 na BČ musel získat ještě odkrytí 8. A jak psal XXX to je pojistka pro nepoužitelnost.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt