Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.9.2008 21:58  23613
Bouchi [23598]: Ještě mne napadla hrůzná xKivovina - 6 kamarádů utvoří kroužek a svorně na sebe zaútočí zezadu. Vznikne zajímavý paradox, kdy všichni získají nekonečné BČ! To je lahůdka!
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.9.2008 17:50  23612
Klimbing: mental resim hodte jednou a beru to za 10 hodu

Feanor: to je spis na pokec, jak je u me videt, tak pisu jako prase a s megapreklepama. je to o tom jak ktery PJ vidi hranicare a o hodne schopnostech a ci mi u nich chybi
klimbing 1.9.2008 17:45  23611
XXXAsi ve vetsine veci s tebou souhlasim, akorat jedna vec mi u pluska dost vadi a to mentalni souboj. Princip je peknej, logickej, ale (jak tu psal kdysy myslim Noir) je to NÚÚÚDA jak svin. Hraci vzdycky úpí, když se do toho theurg pouští. :)
feanor 1.9.2008 17:41  23610
2XXXSouhasim s tebou. Jen ne u toho hranicare. Podle me je hranicar jedno z nejlepsich povolani co je. skus napsat alespon strucne co se ti na nem neliby. a pokud mas strach ze te tu za to budou tlouct tak klidne do posty;-)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.9.2008 17:36  23609
Zase takovy vyplodtak jsem premyslel o pravidlech jako tak celkove a dosel jsem k nazoru že pluska jsou totalne nej hra a pravidla co mi nej. vyhovujou, ale s megatunou chyb.

kouzelnik: no problemo, snad ten mentál.souboj, ale v poho. vylepsovat kouzla prodluzovanim a ruznyma vychytavkama - MAGASUPR

bojovnik: hrůza, tak se mi libi archáče, kazdy bojovnik je jiny, ale proč je to sakra takovy neschopak? Ma vyt jednicka v souboji? hruza, HRUZA

zlodej: no, dobre schopnosti, ze zacatku ma rychle boj na max, ale celkem bez vyhrad (mozna finty). Da se udalat jako najemny vrah/spion/obchodnik... tuna moznosti, SUPR

theurg: formule = 1/2 huste silna, druha polovina nepouzitelna. Chtel jsem hrat jen na demony a pomahat druzine v utoku,obrane atd, ale to vyvolani je proste ubohe, To mam nunchovat a maxovat? Kurna to nepomaha? (viz granuv vyvolavac v klubu theurg, co ho tam psal po urovnich). dudevni svet? dobry, ale musi ho PJ umet vyuzit, mental je zajimavejsi nez u kouzelnika. Celkove theurga hodnotim jako povolani s velkym potencialem, ale bohuzel.

Hranicar: poidle nekoho best co se povedlo. jak ho poznavam vic a vic, tak je vic a vic na hovno. rozepisovat to nema snad ani cenu. Mooc jsem byl nadsen a moooc me to preslo.

Knez: nebyt tech nepouzitelnych schopnosti do boje - ne zazraku, ale moznost dat na nekoho zbroj, tak se mi libi. Skoda jen, ze nekde, napr v PJ neni popsan aspon jeden buch od kazdeho zamereni, ale to je jen moje rozezranost.

Hlavne me ted neutlučte. Au, Bouchi nech toho :-)
kouba 1.9.2008 13:47  23608
KlimbingOk
klimbing 1.9.2008 13:46  23607
KoubaZkusíme vyřešit ty bojovníkovi finty, ale přesuneme se do klubu Bojovníka, ok?
kouba 1.9.2008 13:46  23606
Zloděj - finalTakže dovolím si shrnout to co se tu projednalo dnes o fint u zloděje.

Zákeřné útoky:
Pokud zloděj útočí ze zadu, odečítá si od náročnosti fint Potřebnou převahu podle stupně dovednosti:
I. - 2 k Převaze
II. - 4 k Převaze
III. - 6 k převaze

Pozn. potřebná převaha musí být vždy rovna minimálně 1
kouba 1.9.2008 13:39  23605
KlimbingJo. To je otázka. Ono finty jsou totiž ten jediný důvod proč nehrát Hraničáře zaměřeného na boj.Ten potom na čísla vychází mnohem líp. To už bylo ale projednáno
klimbing 1.9.2008 13:37  23604
KOUBASorry. Takhle samozřejmě jo :)
Otázka zní kde? a o kolik?
kouba 1.9.2008 13:28  23603
Klimbing: Ty jsi mě špatně pochopil. Buď převahu ale už ne odkrytí nebo okrytí ale ne tak vysokou převahu. Protože splnit obě podmínky naráz je skoro nesplnitelné. Kostky 2k6+ mají docela velký rozptyl. Co si budem nalhávat rozdíly mezi útoky a obranami moc velké zpravidla nebývají. Většinou tak kolem 3. Takže zkus 2x posobě hodit vysoké číslo, tak aby oponent hodil 2x nízké čísla. Než se tím proházíš a zjistíš, že se Tí to nepovedlo a nemůžeš ani útočit (to je jen u některých fint), tak je lepší neztratit kolo a raděj dělat zase prostou akci "utok"
klimbing 1.9.2008 13:05  23602
Finty bojovníkaTO Kouba: To bys jako smazal podmínku odkrytí (a ničim nenahradil)?
kouba 1.9.2008 12:40  23601
Finty bojovníkaU bojovnických fint bych to asi řešil tak, že tam kde je to "pojištěné" ještě odkrytím bych dal pouze podmínku, že musí vyhrát BČ. Protože převaha a odkrytí a fšechno. Je to neprůstřelné.
kouba 1.9.2008 12:37  23600
BouchiJo, presne tak. David to napsal dobre. Má proti tomu nekdo nejako námitku nebo se to může začít debatovat o konkrétních číslech.
davec 1.9.2008 12:34  23599
Čili optimální je u fint u nichž to připadá v úvahu napsat "Při zákeřném útoku (nemusí být zezadu, že) se potřebná převaha snižuje o XY."

Vyřešeno, další problém... :-))

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt