Zase takovy vyplodtak jsem premyslel o pravidlech jako tak celkove a dosel jsem k nazoru že pluska jsou totalne nej hra a pravidla co mi nej. vyhovujou, ale s megatunou chyb.
kouzelnik: no problemo, snad ten mentál.souboj, ale v poho. vylepsovat kouzla prodluzovanim a ruznyma vychytavkama - MAGASUPR
bojovnik: hrůza, tak se mi libi archáče, kazdy bojovnik je jiny, ale proč je to sakra takovy neschopak? Ma vyt jednicka v souboji? hruza, HRUZA
zlodej: no, dobre schopnosti, ze zacatku ma rychle boj na max, ale celkem bez vyhrad (mozna finty). Da se udalat jako najemny vrah/spion/obchodnik... tuna moznosti, SUPR
theurg: formule = 1/2 huste silna, druha polovina nepouzitelna. Chtel jsem hrat jen na demony a pomahat druzine v utoku,obrane atd, ale to vyvolani je proste ubohe, To mam nunchovat a maxovat? Kurna to nepomaha? (viz granuv vyvolavac v klubu theurg, co ho tam psal po urovnich). dudevni svet? dobry, ale musi ho PJ umet vyuzit, mental je zajimavejsi nez u kouzelnika. Celkove theurga hodnotim jako povolani s velkym potencialem, ale bohuzel.
Hranicar: poidle nekoho best co se povedlo. jak ho poznavam vic a vic, tak je vic a vic na hovno. rozepisovat to nema snad ani cenu. Mooc jsem byl nadsen a moooc me to preslo.
Knez: nebyt tech nepouzitelnych schopnosti do boje - ne zazraku, ale moznost dat na nekoho zbroj, tak se mi libi. Skoda jen, ze nekde, napr v PJ neni popsan aspon jeden buch od kazdeho zamereni, ale to je jen moje rozezranost.
Hlavne me ted neutlučte. Au, Bouchi nech toho :-) |