Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.9.2008 21:13  23644
Profa: myslím že v plusku jsi omezen pouze rychlostí a žádná hranice tam není.

No pekné přesinování o pohyb je supr, ale v drd0 bylo něco jako ze udelaš pár kroků, nebo jen jeden a natočíš se atd... Taky by bylo možná vhodné taky nějaké to omezení při natáčení/otačení a pro breakdancery - přetáčení.

Př: udelaš přesun rovně, max s mirnym natočením - nic
chceš se otočit uplně - ujdeš jen polovinu.

no nechám to na posouzení ostatních
profa 11.9.2008 20:20  23643
My taky používáme hexový papír. Funguje to velmi dobře. Co se týče pohybu, Přesunem se může pohnout každý max. o 4m, pokud vím.
celebrindol 11.9.2008 19:30  23642
DarkRidermy používáme hexový papír normálně a pěkně na něm manévrujeme. Každý se může ve svém tahu pohnout o tolik, kolik udává Přesun (nebo Běh).

Chtěli jsme tam nějak víc implementovat pravidla z DrD, ale moc se to nedá, oba systémy jsou dost odlišné.
darkrider 11.9.2008 18:40  23640
Ahoj. Chci se vás zeptat, jestli nějakým stylem používáte v boji hexový papír, figurky, nebo prostě jak si boj znázorňujete. V pravidlech pro klasické dračí doupě to je vyřešené (jak, to už je druhá věc), ale v pravidlech pro DrD+ tuto věc vůbec neřeší. Domnívám se, že z důvodu nevázanosti a toho, že se postava zkrátka může hýbat libovolně. Já bych ale rád slyšel vaše názory...

Dík =)
xkiv 11.9.2008 16:34  23639
I kdyz, ja jsem se omezil jen na pripad, ze prekvapena postava *prohledava*.

Ale to nic nemeni na tom, ze Prekvapeni z PPH ma shrnuti vyjadrene zhruba nasledujici vetou:
Nikdo nemuze reagovat na neco, co nevidel.

(tedy nikoli ze prekvapivy utocnik ma akci navic, ale ze prekvapeny obrance ho na zacatku kola nemel mezi temi, na koho muze vyhlasit akci)
xkiv 11.9.2008 16:18  23638
Davec [23637]:

Prostě se tam na boj neháže

To tam neni napsane. (Taky tam neni napsane, ze by se na boj hazelo - ale Prekvapeni spada teprve pod Zacatek boje, hod na boj spada az pod Jedno kolo boje).
Zato se tam pise

V praxi to znamená, že v prvním kole boje nemohou překvapené postavy či nestvůry nic dělat, mohou se jen běžným způsobem bránit.

"Beznym zpusobem branit" chapu jako ze
1) pokud mela postava v ruce zbran, muze kryt
2) neni v obrane nijak znevyhodnena - a z toho mi zase plyne, ze neni (oproti obrane v neprekvapenem kole) znevyhodnena ani proti fintam.

Prekvapena muze byt i postava, ktera uz bojuje, takze si na boj hazela.

V pripade, ze vsichni obranci jsou prekvapeni a nemaji v ruce zbran A ze utocnici nedelaji finty, se samozrejme na boj hazet nemusi.
Teda utocnici si muzou hodit kdo z nich se vyhodnoti driv, ale obrancum je v tom okamziku jedno, jestli budou uhybat s prevahou nebo bez.

davec 11.9.2008 15:37  23637
xKivPrávě tyto situace, tedy když je jedna ze stran překvapená jsou popsány v PPH tuším v tom popisu bojového kola. Strana, která překvapila tu druhou má kolo, kdy může jednat a ti překvapení se budou jenom koukat a vzpamatovávat se ze šoku (mohou se bránit). Prostě se tam na boj neháže. Háže se až další kolo.

Takže tvé příklady:
1. Je mimo boj a někdo na ni vyskočí, ale útočníka vidí - na boj se neháže, může si házet na obranu.

2. Útok na překvapenou postavu zezadu - to stejné co v bodě 1., jen navíc dostává do obrany postih za útok zezadu.

3. Postava o útočníkovi vůbec neví - na boj se taky neháže, obrana=0.
xkiv 11.9.2008 15:18  23636
Davec [23634]:
Rozeber to na ty tri pripady, co jsem popsal.

Protoze podle pravidel postava v prvnim pripade (je jenom prekvapena) muze zcela bez postihu uhybat ... (ale hod na boj autori nepopsali).
Ve tretim pripade (postava o utocnikovi nevi) ma urcite urcite hod na obranu = 0, ale hod na boj zase neni popsany (pravidla se mu venuji az v pripade "utoku na vyrazenou postavu").

Druhy pripad (utok zezadu, postava je sice prekvapena ale vsimla si ho vcas), by se nejspis od prvniho mel lisit jenom postihem na OC, stejne jako kdyz uz boj pro vsechny probiha, ale kvuli tomu prekvapeni nemame doreseny hod na boj.
dajen 11.9.2008 15:09  23635
xKiv [23633]: na poradne prohledavani potrebuje postava obe ruce
A já myslel, že potřebuje hlavně obě oči! :-))) (to byl vtip, nevyvolávat flame please!)
davec 11.9.2008 15:06  23634
xKivHod na boj není vůbec, postava je překvapená a útočník má volný útok, včetně jakékoliv finty kterou bude chtít. Navíc bude mít obranu nula, takže útočník ji trefí kam bude chtít. Z hlediska pravidel asi do hlavy, protože jiná "citlivá" místa nejsou...
xkiv 11.9.2008 14:43  23633
beorn [23632]:
Akorat by to chtelo preformulovat jako (protoze jednak neexistuje "iniciativa" a druhak neexistuje zadne absolutni "vyhraje hod na boj" - krome postavy, ktera ho ma opravdu nejvyssi)

1) Pri teto akci nelze pouzivat zbran - na poradne prohledavani potrebuje postava obe ruce.
To znamena, ze do BC se pocita "delka zbrane" 0 a postih za dovednost Boj beze zbrane.

2) Pokud se potrebuje branit bez prevahy, tak budto musi zrusit prohledavani, nebo muze jenom uhybat s postihem -4.
Pokud se chce branit s prevahou, tak muze (uhybat) bez postihu.


----
Fajn, a ted co postava, ktera uz prohledava (siroko daleko zadny boj), a najednou nekdo vyskoci a zautoci na ni?
A co kdyz zautoci zezadu?
A postava o nem az do okamziku utoku nevi?

Zvlast mi jde o vas nazor na to, jak ma v tech situacich vypadat hod na boj.
beorn 11.9.2008 14:12  23632
DavecAsi jo. A neudělám to jako kouzlo, ale jako běh. Pokud vyhraje iniciativu, tak zběžně prohledá oblast a pak se může normálně bránit. Pokud ne, tak hledání zruší a brání se bez postihu, nebo ho nezruší a může pouze uhýbat s postihem -4. :-)
dajen 11.9.2008 13:59  23631
DavecSouhlas, tak bych to udělal taky.
davec 11.9.2008 13:23  23630
Jenže bránit se můžeš i u akcí kouzlení, střelba atd., které vyžadují plné soustředění samy o sobě. Řešil bych to jako kouzlo, tedy pokud jsi na akci před útočníkem, tak proč se normálně nebránit. Pokud až po něm, tak se rozhodni, jestli přerušíš svoji akci "hledání" a budeš se bránit, nebo nepřerušíš a nebudeš se bránit.
beorn 11.9.2008 12:44  23629
BouchiJá bych to za automatickou činnost taky nepovažoval. Ale jak s tím teda hrát? Pravidla řeší boj souhrnně jako činnost s plným soustředěním. Takže by mi vycházely dvě možnosti:

Bojovat normálně a hledat jen automaticky (s postihem -9 nebo tak nějak). Nebo místo boje hledat a to bych měl pak asi obranu 0.

No, asi to vyřeším nějakým ad hoc pravidlem pro bojovou akci hledání při boji, která bude dávat postih k obraně...

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt