Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
davec 18.9.2008 10:26  23659
xKivNo, minimálně jsem na tebe během 15 vteřin dohledal telefon :-).
xkiv 18.9.2008 10:18  23658
KOUBA [23657]:

KOUBA je moje přijmení?

To se ptas ty me?
(BTW Tvoje prijmeni je spis "Kouba" nez "KOUBA", ze?)

Pointa je v tom, ze malokoho z nas dohledas v "realnem svete".
kouba 18.9.2008 07:56  23657
xKivKOUBA je moje přijmení? Nějakej problém??? Já se za svoje názory nestydím :-D
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 17.9.2008 18:38  23656
*uhnuti ne ohnuti:)
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 17.9.2008 18:37  23655
ja myslim, ze u uhybani strelam z luku (kuse) nejde ani tak o uhybani presnemu poctu strel, jako o porovnani sikovnost utocnik X sikovnost obrance...a to treba tak, ze se v realu hrdina skrci, sehne, uskoci a jeho hod na obranu urcuje, jak sikovne to provedl, ktezto utocnikuv, jak rychle stacil zareagovat na vzniklou situaci...tudiz, kdyz si obrance hodi dobre, dopadne treba dvacet sipu na misto, kde este pred chvili bylo jeho srdce, ale on uz tam neni...a ze by mel mit dalsi utocnik nejakou vyhodu, to uz spis bych vzal jeden obrancuv pausalni hod na ohnuti, ktery se pak bude porovnavat stejne se vsema utocnikama, jelikoz vpodstate stacil uhnout jen jednou...
xkiv 17.9.2008 18:06  23654
XXX [23653]:
Coz je snad jeste vetsi kravina.
Nebo si snad myslis, ze mam mit s lukem zarucenou trefu i presto, ze mam (treba kvuli neschopnosti, vzdalenosti, malym rozmerum cile, ...) zaklad na utok -100, jenom proto ze uz na ten cil prede mnou (tohle kolo) strilelo dalsich 60 lidi?
Nemluve o tom, ze tolika utocniku si obrance nemuze ani stihnout vsimnout. A tem, o kterych nevi, uhybat nemuze.

A v boji TvT takove pravidlo taky nema co delat - pocet uhnuti uz je velmi drsne omezeny poctem moznych utocniku, pricemz od tretiho dal uz mame postih za utok zezadu. A do jednoho az tri (podle vybaveni) muzu kryt.
Takze nejake klesani obrany v prubehu kola se stejne projevi.


KOUBA [23651]:

Člověk, který se stydí (nebo neumí) podepsat pod svůj názor poukazuje na něčí duševní rozměry.

No, ono kdyz se clovek podepise treba XXX, xKiv, KOUBA, Pecka, Bouchi, DarkRider, Profa, Celebrindol, Davec nebo Dajen, tak to taky neni uplne ono ;-/
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.9.2008 17:47  23653
vyškrtnou to neni reseni, to bys musel psat pod svym jmenem a jeste to overit. Jinak:

o neomezenych uhnutich se tu psalo a to ze kdyz pred tebou stoji 15 licisniku, pekne na ne vidis a pak muzes 15x uhnout se mi taky nelibi. Omezil bych uhyb na 1x za kolo, k dalsimu bych dal postih -2, dalsi -4 atd.
pecka123 17.9.2008 16:40  23652
Obzvlášť, když to napohled působí dojmem jako dílo stále toho samého člověka, který sem každý měsíc přijde a píše sem pořád to samé. Nebuď měkký Bouchi.
kouba 17.9.2008 12:30  23651
ANONYMNavrhuju přestat anonymi pouštět do jakýchkoliv klubů. Házejí tady špínu na něco o čem ví prd. Člověk, který se stydí (nebo neumí) podepsat pod svůj názor poukazuje na něčí duševní rozměry. To je opravdu duchaplné :-D
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.9.2008 11:18  23650
anonym [23649]: Co takhle si aspon prestat plest autory a vydavatele?
anonym 17.9.2008 09:53  23649
OtáčeníMy se s postavama otáčíme kolikrát za kolo chceme,protože jinak nedávají pravidla smysl.Jak jinak si vysvětlit třeba to,že se postava může pokusit uhnout neomezenému počtu střel za kolo,které na ni míří? A to z různých směrů,od různých střelců a dokonce u toho ještě může jen tak bez postihu šermovat s někým dalším a vyblokovat přitom štítem další dva útoky? Prostě paráda,vždycky jsem chtěl hrát Nea z Matrixe.Akorát mě mrzí,že jste trochu omezili to běhání 120 km/h a skákání do dvaceti metrů,měli jste to nechat ,aby byla ukázka duševního rozměru hochů z Altaru kompletní.
xkiv 14.9.2008 18:40  23648

Co se týče otáčení, máme pravidlo, že jedna postava se může jednou kdykoliv za kolo otočit, jak chce.


Mam pocit, ze tohle je tak nejak jeden ze zakladnich predpokladu, ktere autori soubojaku meli.

N.b.: je to *postava* se muze otacet jak chce.
Ne ze bude vzdycky natocena tak, jak si zrovna rekne hrac. Narozdil od nej totiz postava obvykle presne vi, kam se ma divat, aby
- to odpovidalo jejimu BC
- sledovala vsechny ucastniky boje, o kterych vi
- pokud mozno nestala k nikomu zady
Teprve az kdyz na ni zacnou utocit vic jak dva, zacne byt dulezite, jestli se nahodou nektery z nich nedostane za postavu. Tam si teprve muze hrac rict, kdo mu nejmin vadi za zady (pripadne nechat postavu odsunout nekam, kde uz se ji nikdo za zada nedostane).
darkrider 14.9.2008 13:06  23647
Profa:

"Co se týče otáčení, máme pravidlo, že jedna postava se může jednou kdykoliv za kolo otočit, jak chce."

To vypadá jako výbornej nápad. Musíme to co nejdřív vyzkoušet. =)

Jinak díky všem za jejich reakce =)
profa 12.9.2008 15:33  23646
XXX [23644]:
Tím myslím, že průměrná rychlost vychází na čtyři metry přesunu za kolo, ne že tam existuje horní hranice.
Co se týče otáčení, máme pravidlo, že jedna postava se může jednou kdykoliv za kolo otočit, jak chce.
jena 12.9.2008 12:34  23645
My hexový papír nepoužíváme, ale figurky ano. Nacrtneme prostredí, zhruba udáme základní vzdálenosti a pak už jenom posunujeme figurky, kde zrovna kdo stojí a kam je zhruba natočený. O tom, jestli se někdo nekam jeste dokázal nebo už nedokázal přesunout (pokud to není úplně zřejmé), rozhoduje PJ.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt