Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
davec 17.10.2008 07:58  23730
ad Kroužkové košileVelmi zajímavý článek...

http://www.d20.cz/clanky/historicke-exkurzy/krouzkova-zbroj.html
zombie 14.10.2008 10:17  23729
Kroužková košile a jiné.Jsem majitelem 2 kroužkových košil. Obě jsou "pěchotní" - krátké rukávy, dole po třísla a jsou z kroužků s vnitřním průměrem 8mm, tedy dost kompaktní. Podotýkám, že na rozdíl od středověkých předloh jsou kroužky neuzavřené, nenýtované a tak drží tvar pouze pevností "kvality" současného materiálu.
Rozměry jsou hodně nad velikostí středověkého člověka (160cm x mých 180cm, 85kg a 100cm obvod hrudníku + tlumící vrstvy)

"Těžká" je z pérovek 8mm (odpovídala by zbroji z kovaných kroužků/článků*), váha je 26 kg.
Při podkasání zbroje a stažení opaskem nad kyčlemi se část váhy přenese z ramen na boky, takže se dá nosit i krosna. Pochopitelně se s krosnou nedá bojovat, na to je rozložení hmotnosti a posun těžiště enormní.
Jen rameno zbroje váží 2x víc, než je váha jednoručního meče s čepelí cca 90 cm délky (cca 3kg x 1,5 kg), takže v boji ránu jen tak nelze zastavit. A i když ji zastavíte zatnutím svalů, tak vám nohy sjedou po podkladu.
Pohyb ve broji chce trochu cviku a tréninku, hlavně kolenních vazů. Jakmile se hýbete, máte razanci kulečníkové koule.
Adaptace na váhu: cca 3 roky flákání, zkoušení a výroby.

"Lehká" je ze svářecího drátu síly 1,2 mm (výroba tažením -> měkký, obdobně ve středověku, ti kroužek nýtovali), váha je 8kg
Určená na "dřevárny", kde vadí obrovská setrvačnost "těžké" při vedení či při brždění rány.
Adaptace na váhu: ihned

* období neznám, ale byla by mladší než z protahovaného drátu

Pokud si někdo navlékne kroužkovou košili jen na tričko, je blázen. Já "těžkou" vydržel 15 minut a mohl jsem se zbláznit, jaká to byla masáž kůře.
Co se týče ochrany, je to stejné, jako by si dotyčný na sebe oblékl jen samotný kevlar - rána skrz povrchovou vrstvu neprojde, ale kinetická energie ano ...

Jestliže mi někdo nevěří, případně si to chce odzkoušet na vlastní "železnou" kůži, jsem k dizpozici (Praha, echo cca týden předem).

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Souhlasím s posledním příspěvkem Jersona.

Kryt x úhyb: přijde mi pitomost (tj. dát to neinteligentním a nezkušeným tvorům) krýt se a když to nevyjde, tak až pak zkusit uhnout. Já dělám oboje najednou a i když se mi nepodaří zcela uhnout, rána, která jde do mého krytu je daleko slabší - tj. možná je lepší (jako v DrD) počítat to dohromady - jedno, jestli uhneš, nebo to zvládneš krýt, hlavní je, že to nejde do masa.

Multiútoky: pokud útočníci nejsou sehraní, tak s dodržením minimálních taktických zásad se s nimi dá bojovat poměrně vyrovnaně. Oni si totiž také překáží (pokud to nejsou DrD skřeti, co bijí kolem sebe hlava nehlava).

Otázkou je, co považujete za modelový/typický příklad. Človek (humanoid), který má dostatek fyzické aktivity (plavání, rozmanitá fyzická práce, častá chůze případně běh), rozhodně tváří v tvář dokáže částečně se krýt a hlavně uhýbat směrem od nebezpečí, dokud nebude omezen překážkami, jejichž zdolání by ho ohrozilo ještě více.
Tj. kancelářská krysa nestihne ani mrknout, případně zvedne ruce proti ráně, ale to bude asi tak všechno ;)
xkiv 13.10.2008 11:05  23728
Pecka123 [23727]:
Ne. Problem by byl spis v tom, ze by se tim velka cast SZ z boje posunula z rozsahu 6-12, kde se bonus (za zraneni) rovna hodnote.
Navic by se musely pocitat skoro dvojnasobne ochrany zbroje (a komu se chce odecitat vetsi cislo nez 10, zvlast kdyz ho v nekterych pripadech musi jeste nasobit).
pecka123 13.10.2008 10:18  23727
xKivJo, akorát, že ta -5 je závislá na té mezi zranění postav - kdyby tam bylo -15, tak není problém. Ale uznávám, že do deníku by se pak musely dělat 2x tak dlouhé řádky na zapisování zranění, což je asi už nešikovné.
xkiv 12.10.2008 13:51  23726
Pecka123 [23725]:

že ta 5 vznikla až při nějakém alfatestování nebo tak a původně tam nebyla.

Ja si myslim, ze tam puvodne (alespon od doby, kdy se na to prislo se systemem "hodnotovy soucet") byla neznama X, kterou experimentalne doladovali (kdyz tam dame 0 a udelame par testovacich souboju ... tak je to moc smrtici .... kdyz tam dame -6 ... malo smrtici ... -3 ... moc smrtici ...). Coz je mozna taky alfatestovani, zalezi na definici.
pecka123 12.10.2008 13:36  23725
xKivJo, argumenty, proč to nejde zrušit, chápu. Spíš nerozumím, jak to mohlo vzniknout. Myslel jsem, že napřed vytvořili PPH a bylo by přece logické tu tabulku udělat, aby se s ní daly sčítat bonusy hodnotově.

Skoro podezírám autory, že ta 5 vznikla až při nějakém alfatestování nebo tak a původně tam nebyla.
xkiv 12.10.2008 10:38  23724
Pecka123 [23723]:
To je jednoduchy -
1) kdyby tam to -5 nedali, tak by dali +5 do vypoctu delky radku zraneni (nabylo by Odl+10, ale Odl+15). Protoze jim tak proste dobre vychazela zabitelnost postav. A taky by to vyzadovalo nastavit jinak ochrany zbroji.
(navic uz mame mechanismy, ktere zranuji/leci po jednotlivych krizcich bez zavislosti na vlastnostech terce, tem by se zmenila uzitecnost)
2) taky by misto mrizky zraneni mohli posunout tabulku prevodu zraneni - ale ta je udelana tak jak je udelana proto, aby se na co nejvic cislech shodovaly bonusy s hodnotou (od 6 do 12 vcetne - tak velky kus v zadnem jinem posunuti nedostanes)
3) taky by mohli posunout zraneni zbrane a Sil, ale pak by zase nevychazely "pekne" jine silove vykony (nosnost)

4) vychazi A (+) A = A + 1; to neni uplne pekne (ja bych do (+) dal -6, aby vychazelo A (+) A = A), ale ani uplne osklive

pecka123 12.10.2008 10:25  23723
BouchiNetušíš jaký je yáměr autorů, proč tam ta -5 je?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 11.10.2008 20:06  23722
anonym [23721]: ZZ je samozrejme nejlepsi urcovat pres k tomu pripravenou tabulku (tedy ZZ = Sil (+) Zraneni zbrane).
Ten vzorecek akorat ukazuje, jakym zpusobem se ta tabulka vytvorila, jakym zpusobem "funguje". A v pravidlech je napsany spatne, chybi tam "- 5".
anonym 11.10.2008 19:51  23721
Ervd, ZZ str.92 vs erratav erratech (http://www.lopuch.cz/bouchi/pph_errata_095_2.pdf)je napsano: ZZ = B(T(sil) + T(zraneni zbrane)) - 5. Je to spravne? Jestli ano, znamena to, ze mam secist silu postavy pres tabulku se zranenim zbrane a pak od toho vseho odecist 5? nebylo by pak to ZZ nenajake male?
apexx 10.10.2008 12:08  23719
MICROSOFT RULEZ!
envec 10.10.2008 11:20  23718
Dajenpřesně :) program přestal pracovat, holt v 64bit nejede
dajen 10.10.2008 11:01  23717
Mě se sice naistaluje, ale když to chci spustit, tak to prostě spadne s klasickou vistovskou hláškou, že program byl ukončen.
apexx 10.10.2008 10:56  23716
To EnvecPřeposílám post z fora na našich stránkách od výrobce CGenu:

redhead
http://cgenplus.utf-8.cz/
to Daniel a Inka:
na vistach to funguje (sam to na nich vyvijim). Mohli byste mi poslat (na mail) nejake okolnosti toho proc se to nenainstaluje (chybove hlasky, nebo log, pripadne kde to spadne)?
dekuji
dajen 10.10.2008 10:00  23715
EnVec [23714]: Ani mě ne (Vista 64).

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt