xKivKdyz budu mit UC 0 a on OC 0, tak zasahnu za nejaky pocet kole treba 100-krat (a k tomu udelam spoustu neceho, co nezasahne).
Kdyz budu mit UC 20 a on OC 20, tak podle tebe zasahnu za stejny pocet kol ... 1600-krat
(a kdyz budu mit UC 100 a on OC 100, tak zhruba stomilionkrat).
Ty si mozna predstavujes, ze kazde +10 do Obr znamena
1) dvakrat rychlejsi pohyby (pro oba)
2) a tudiz dvakrat rychlejsi prubeh boje (a nic jineho)
ale to je nesmysl (pokud to nedokazez podporit taky vyssi Silou - a ta uz se do ZZ promita bez nejakeho pocitani poctu zasahu).
Jak jsi prosimte prisel na to 100krat?
Dobra, napisu to jinak.
kdyz zlodej otvira zamek a hodi si na otevreni 23, je to hodne nebo malo? je to kazdopadne vic nez kdyby si hodil 13. na to se snad shodnem.
Pokud tedy Bojovnik(jinak vzdy jsem psal ze je to pro bojovnika) hodi na utok 23 je to hodne nebo malo? zase to bude vic, nez kdyz by si hodil 13, ze?
Jak spravne rikas, toto cislo vyjadruje pravdepodobnost zasahu, ale nejen to. Ono taky rika ze jsu opradu dobrej bojovnik. Zlodej to treba muze dokazat tim, ze jednoduchy zamky otevre za polovicni cas(-6). Jak to dokaze bojovnik? prakticky nijak. Proto rikam, ze pokud by se stanovilo takovi nejaky pravidlo(uz jsem psal nekolikrat, ze ciselny hodnoty jsem jen tak placnul, jedna se me totiz o myslenku), ktery by bojovnika jakozdo dobryho valecnika zvyhodnilo.
... Ale jelikoz je hodne dobrej tak svym hodem prekonal urcitou stanovenou mez a proto zasahne 2x
Ale jak si realne (in-game) prestavujes, ze k tem dalsim zasahum prijde?
A jak ty vis, ze knim nedojde? vime jen, ze souboj TvT se zklada z nekolika uderu. Nikde neni receny ze tech nekolik uderu nebude slabych, ale silnych ci ze se jedno kolo bude skladad z dvojnasobku nekolika slabych 2 x uderu?
Proste prostor pro takoveto veci tu je.
Vymysli radsi nejake poradnejsi finty.
A oprav mechanizmy provadeni fint tak, aby
1) (i bez zvlastnich schopnosti na vyber fint) melo smysl zkouset provadet finty i na nekoho na koho nemam velkou prevahu
2) ty zminene schopnosti neztratily vyznam
3) finty nebyly prozmenu premrstene silne
nic proti fintam, ale podle meho nazoru jsou jen velmi malo pouzitelne. a to se tu jeste nemluvilo situaci, kdy bojovnik bojuje treba s medvedem, slonem ci drakem? To pak budeme vymyslet finty na draky a medvedy?
Uvedom si, ze pouziti finty je dosti omezujici a to hlavne ze jsou primarne urceny pro souboj mezi humanoidy. samozdtejme jsou finty, ktery by se daly pouzit ale je jich smutne malo a vymyslet na kazdy zvire/netvora fintu je dost ulet.
Nepochopil.
Ten system spociva v tom, ze
1) predpolozim, ze kazde kolo ma 4 vypady
2) ZZ se spocita pro 4 zasahy (stejne jako je spocitane ted) - tj. ctyri zasahy s hodem na zraneni 11 krizku proti (co to ma ochranu 4 - vycpavana?) ... tak to je 7 krizku za 4 uspecne vypady (1.75 krizku za jeden zasah).
3) Pokud mam 99.999% sanci na zasah (mysleno podle standartnich pravidel - hod na utok vyssi nez hod na obranu), tak to *v prumeru* znamena, ze za kolo udelam 0.99999*11 krizku zraneni ... at to budu pocitat pres "zraneni za zasah 1.75 * pocet zasahu", nebo pres "zraneni za plne uspesne kolo 7 * pocet kol ve kterych jsem mel odkryti alespon 1"
4) Proste si predstavim, ze nektere zasahy z "plne uspesnych kol" se ve skutecnosti staly v sousednich "neuspesnych kolech".
5) Pokud chci nejakemu povolani dat vic zasahu za kolo, tak mu zvednu UC.
Bod c.2 me nejak nesedi. ty delis zasahy u uspesnych vypadu az teprve potom, co odectes zbroj. nemelo by to byt naopak? Prvne od zasahu odectu zbroj a pak teprve zjistim kolik jsem stratil zivotu? jak potom rozlisis ze na nekoho utoci dva souperi a oba ho zasahnou? to sectes oba zasahy, odectes zbroj, a potom stanovis kolik ti kdo znich vzal zivotu tim ze to podelis 2?
5) no to je sice hezky, ale nic tim neziskas, protoze zraneni bude stale konstanti(teda bez hodu 1k6). K cemu ti pak je takovy uvazovani, kdyz nic novyho neprinasi. To muzes rovnou rici, ze kolo se zkada jen z jedineho vypadu. Pokud se provede tak dotanes zraneni, ktere je uz predem urceno a jestli se nepovede, tak treba to vyjde v pristim kole.
Navic se ti nezvedne zvysenim UC ZZ
ale bojovnik udeli vzdycky jen omezeny pocet zasahu a to prave jeden.
Neni pravda.
Bojovnik ma pristup k utokum na vic cilu (a kupodivu ani nemaji nijak drakonicke naroky na prevahu).
Potrebuje k tomu trochu vyssi uroven, ale ne tak vysokou jako hranicar, iirc.
ale to je finta! a ja tu nechcu resit finty(viz to co jsem napsal vyse).
Pokud neni spravne odkryti, tak nemuze byt spravne ani samotny hod na utok. Tim se prece resi jestli vubec zasahnu.
Navic ... jak chces vlastne resit pripad, kdy je hod na utok mensi nez 0? Pul zasahu?
prosimte cti to co pisu! jednak jsem napsal ze narok na "vycenasobny utok" ma od urciteho hozeneho UTOKU, do te doby je to stale 1.
Navic pokud se nekdo ubrani i velikemu cislu UC tak se vykryl(hodil si vetsi obranu nez utok) a zadne zraneni neobdrzi. pokud je tam nejakej rozdil tak to znamena, ze si odkryl nejakou cast tela(ruky, hlavy,..) a na toto misto ja zasahnu a to treba(teda pokud prekrocim stanovenou mez UC) i treba 2x (nebo jinak receno 2x DURAZNEJI). Jednoduse receno: proste ho vickrat prasknu pres hnaty, ktery si neumi poradne kryt!
Ale zadnym zvysovanim sily/obratnosti nedokazes donekonecna zdvojnasobovat pocet uderu za jednotku casu (nakonec tou zbrani budes mavat tak rychle, ze se ti kovove soucastky ve vzduchu roztecou, drevene se o vzduch prerazi a zustanou jenom diry).
jasne to mas pravdu, ale zase tezke zbrane zpusobuji vetsi zraneni a tudis s nimi neni nutne tolikrat zasahnout jako s lehkyma zbranema. Dalo by se to klidne rozlisit na lehke zbrane, kterymi jde zasahnout vicekrat a tezke zbrane, kterymi jde zasahnout durazneji(pri nisim poctu vypadu)
Navic ja jsem se nebavil o nekonecnu, ale jen o pricteni bonusu +6ZZ k pri prekroceni urciteho prahu. navic herni mechanizmi drd+ neumoznuji hodit si na utok nekonecno pro nekonecny bonus(sice je hod 2k6 na obou stranach neomeneny, ale i pravdepodobnost nekonecne hodnoty se tim padem rovna nule). |