Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dante 9.1.2009 20:51  24029
S tim novym archetypem, tims me privedl ke stare myslence, ze co nevic chybi DrD+ jsou pridavky. Bohuzel v CR na to asi nejsou podminky, ale dalsi sestice archetypu bojovnika, vice hranicarskych a zlodejskych dovdnosti, vice fint (plno dobrych se objevilo), grimoary, seznamy dalsich zazraku..... pokud se nekde neco objevi, tak hrozne casto to narusuje vyvazenost hry, protoze pri tvorbe sice nechybelo nadseni, ale leckdy chybelo radne ozkouseni. Ale zas jsem byl par let mimo, tak nevim co se udalo mezitim :)

U bojovnika je prepracovana tabulka co jsem koukal. Coz teda se vrhnout na vymysleni dalsich fint popr. archetypu bojovnika? :)

Mimochodem jsem si vsimnul dvou topicu - Alchymista a Paladin, jaka je situace, oc jde?
dante 9.1.2009 20:42  24028
himhergot, XXX...proc jsem tu diskuzi asi presunul do Hranicare? :D

Naucte se aspon pouzivat ty SPOILERy!!!

V PPH o nemoznosti strelby pri utoku na vlastni osobu nic neni, ale melo by byt v tvem rozumu a uvaze.

Proc by mu to z metru nenatah do drzky? Vzdyt by ten sip ani jeste nebyl uplne vypustenej z luku :D Coz takhle neco jako "zrychleni"? :) Ja nevim, nebo zachovani energie atp... xKive :)

A kdyz se hrac pta, proc je snih studenej, kdyz prece v pravidlech o tom neni ani zminka? :) Vubec zadni profici, jenom vice a vice emancipovat vlastni uvahu. Bohuzel zijem ve svete, kterej je rizenej doslovne vsemi moznymi zakony atp. a tak to svadi, ale k pravidlum bych ve hre pristupoval az ve chvili, kdy potrebuju nutne zarucit urcitou objektivitu/ci vlozit prvek nahody. Vzdyt pulka pravidel je venovana i textum a navodum, velmi pekne napsanym, jak si hru co nejlepe uzit, nejen mechanismum :)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 20:41  24027
Dante: čéče, prave jsi vymyslel novy archetyp u bojovnika, tak ho rozpracuj. Jméno navrhuju krokouš Dunďák :-)
davec 9.1.2009 20:35  24026
xKivAle jaký to má vliv na počítání ZBROJE? Pokud si má někdo odečíst od zranění 40 trojnásobek zbroje, kterou má 6, tak si odečte 18 a hotovo. Koncové zranění je 22, následuje zápis do mřížky, vyřešení případných postižení a šmitec. Nevidím důvod, proč bych měl něco dalšího počítat.

Rozdíl +20 v obratnosti pokládám za natolik velký, že nějaký čtyřnásobek zranění mi vůbec nepřipadá zvláštní... +20 vlastně znamená, že jsem skoro sedmkrát obratnější, že?
Pokud by byl rozdíl +20 v síle (tím pádem v odolnosti) měl bys 10x víc čtverečků v mřížce a to je OK?

Sice je to jen zvýšení váhy každého bodu do ÚÆ/OČ, ale je to i to kýžené narovnání TvT vůči hraničářsko-zlodějské střelbě/vrhu.
dante 9.1.2009 20:32  24025
Ja jsem zasadne proti vyjadrovani presneho poctu utoku za kolo, protoze to hru a jeji popisovani zle omezi. Strelba je jiny druh souboje, nemusi byt stejny jako TvT. Copak kouzleni nebo bozi zazraky ma stejna pravidla jako boj TvT? :)

Jinak po precteni te dovednosti u hranicare jsem to uznal a presunul diskuzi do jeho topicu.

Boj je polovina DrD+ a zameruje se na nej take hranicar a zlodej. Kazdy ma v boji sve silne stranky a slabiny. Rozepisovat se o upravach a presnych navrzich - o tom zas bude lepsi v topicu o bojovnikovi. Ten chvat byl jenom for :]

Pripad s Krollem je jasny, ale tam se vyuziva ciste sily. Pokud si bojovnik na medveda troufne holyma rukama, tak proste bude zalezet na jeho sile a ostatnich hodnotach, ktere ale ve vetsine pripadu ma vyssi a tim padem v takovem boji lepe uspeje nez jine povolani. To budiz, kdyz se to stane poprve ci nahodne.
Ale souhlasim na druhou stranu s xKivem, ze pokud by se bojovnik zameroval na boj holyma rukama s medvedama, krokodylama a ja nevim cim, tak urcite bude mit svoje "finty", kterak protivnika dobre lapit a zneskodnit.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 20:31  24024
Dante"Navic luk nema dobre obranne hodnoty" - 2 + PX tomuze byt 5 (a zlomí se jen pri hodu 2 a mín), to se ti zdá málo? koukni na meče v PPH

"V tom pripade take nebude moc strilet" - to je v PPH kde? má jen postih k bč. Bojovník s 1m mečem ho neseka z 20cm. Nikde tam není psáno, že by nemohl.

když luk do krytu není 100% není, tak proč je to v pravidlech? Mrkni do hranicare. A ze bys ho nenechal strilet? Proč by mu to nenatáh z metru do držky?

Hrac dava postave body do te vlastnosti, kterou nejvice pouzivala...neni to logicke? A ne s ohledem na to "co se bude v budoucnu vice hodit" - ja tu neesim hrace a uz vubec ne rozdelovani vlastnosti, ale snazim se vypotit neco na vylepseni bojovníka.

Píšes krásně, vseobecne, jestli se ridis tim co pises, tak parada. U nas hranicar taky nestrili z 1m, ale taky mas spoustu "klučíků" co si todle koupí a nestačí se divit. Nemáš jen same profiky. Nektere druziny to co je psano berou doslova, jiné si pravidla upravujou. Potom se takovy hrac prá, proč to nejde? Vzyt má dle PPH postih, uskakuje jako divej CP ho za 3 kola netrefila, tak zkusí natáhnout luk a BUM.

vzit par modelovych postav - ty si udelej bojovnika na 10lvl, ja si udelam hranicare. Oba dame max vlastnosti a stejnou rasu, lidi. Uvidíš, netvrdím ze vyhraju, ale sakra ti zatopím. nejdrív si to dáme v lese, pak na dlazdene ceste at jsou jine podminky. Uz se tesím.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.1.2009 20:22  24023
DanteKroll (nebo i člověk s vysokou silou) bijec vs medvěd, že by měl zdrhat? U některých kmenů bývala tohle součást zkoušky dospělosti (i když pravda, obvykle měli třeba nůž nebo něco).
Nic konkrétního jsi nenavrhl :/

A hraničář s lukem v souboji TvT je po několika málo úrovních, kdy se tomu věnuje, schopen bojovat tak mnohem efektivněji, než píšeš (pročti si jeho schopnosti).

"Vic bojovych dovednosti, ale nelze z nej udelat zas absolutniho pana boje." - od čeho to ale pak sakra je Bojovník?

IMHO tu chceme jedinou věc - aby bylo přesně vyjádřeno, kolik má bojovník (či postava) útoků za kolo a jak s tím zacházet.

Protože argument "kolo boje je souhrnem všech útoků a obran a zranění za toto kolo je souhrnem všech zranění za kolo" je sice dobrý, přiznávám - ale hraničář a střelba vůbec ho (z pochopitelných důvodů) rozbíjejí.
xkiv 9.1.2009 20:20  24022
Davec [24018]:

Pokud mám zbroj vyjádřenou celým číslem, tak pokud je X celé číslo, bude X-násobek zase celé číslo.

A +3 je co? *1.414213562blablabla...


3. Toto pravidlo dává smysl při jakýchkoliv hodnotách. Je to prostě dvojnásobek, trojnásobek, čtyřnásobek atd.

To jo, ale to nema co delat s otazkou, jestli je zectyrnasobeni zraneni za +20 do Obr premrstene.


4. A já oproti Feanorovi neřeším bojovníka ale obecné pravidlo platné jak pro vlky, tak pro všechny humanoidy. Bojovník může být zvýhodněn zřeba navýšením ÚČ, čímž získá šanci na víc zásahů za kolo než ostatní...

Takze vlastne jenom zvysujes vahu kazdeho +1 do UC/OC. Cimz se jenom zdvihne prumerne zraneni za kolo.
dante 9.1.2009 20:13  24021
Mas pravdu a je tam i s tim krytem...sakrus. Presunul bych diskuzi do hranicare
davec 9.1.2009 20:04  24020
DanteJenom tě opravím u toho hraničáře a obrany lukem. Jedna schopnost to 50% zničení snižuje, ale nebudu to vypisovat, kdyžtak si to najdi sám. A je to chopnost pro střelce do TvT. Tolik ohledně střelby z očí do očí...
dante 9.1.2009 19:56  24019
Nejprve, prosim davejte si pozor na ty SPOILERY. Jsme v obecnem topicu a vyzvanovat tady o zlodejich a kusich...super!
Jsou hraci, kterym tim kazite zazitek ze hry.


Ten pripad se slonem je pri predstave jasny pripad, kdy strelecke utoky maji navrch a to jsem nemyslel pravidlove.
Pokud vezmu priklad s medvedem, tak bojovnik se zkusenostmi s medvedem vi, ze medved utoci hodne svoji vahou. Vyuzije toho. Pokud bude bojovat holyma rukama, vyuzije stejne nejspis karatisticky chvat cislo 13 - utek :D Myslis, ze by mel mit v boji holyma rukama vyjma sily nejakou vyhodu, jenom proto, ze je bojovnik? Ja si nemyslim.

Hranicar s lukem nema sanci, protoze pri kryti se lukem ma padesati procentni sanci, ze o luk prijde. Navic luk nema dobre obranne hodnoty. Presto jej intuitivne das pred sebe, ze. V tom pripade take nebude moc strilet.

Zda se mi panove, ze pravidla citujete prilis doslova. Chce se to zamyslet nad skutecnou situaci, and tim jak ji hraci zahrajou. Ne nad tim jak vselijak se pravidla daji zneuzit. Ja hranicare s lukem v TvT bych bojovat nenechal...je to absurdni a hovadina. O luk by prisel a jeste by dostal nakladacku.
Mimochodem, co znamena to (+5) jako mece? Nepochopil jsem co to je za hodnotu. Kryt luku to 100% neni :D :D :D

jenze to by bojovnici davali zase vsechno do obr, takze o nicem.
Pokud ale pocitas s takovymi hraci, kteri se ridi ne hrou ale pravidly tak to teda potes. Hrac dava postave body do te vlastnosti, kterou nejvice pouzivala...neni to logicke? A ne s ohledem na to "co se bude v budoucnu vice hodit"


Jak psal uz xKiv, nabizite tu cisla, ktera by uplne rozvratila hru. Podle me je mozne bojovnikovi dat nejaky bonus, ktery bude zaroven pri pouziti skytat i nejake nevyhody a bude na nem jestli je vyuzije. Vic bojovych dovednosti, ale nelze z nej udelat zas absolutniho pana boje. Z praxe jsem si nevsiml, ze by bojovnik byl nejak vyrazne pravidlove znevyhodnen oproti ostatnim postavam .

Taky nezapominejte, ze bojovnik ma zpravidla zbroj a ta se odecita tolikrat, kolik je projektilu. A na druhou stranu, strelecke zbrane samozrejme jsou obrovsky smrtelne pokud mezi osobami je dost prostoru.
kde nikde neni psáno, že mu to nemůže střelit z 1m mezi oči
V pravidlech by melo byt napsano a myslim, ze zmineno to tam jinymi slovy i je, ze hrac ma mit predevsim vlastni rozum :D
Pokud to vubec nejakeho hrace napadne...a pokud PJ dovoli strelci strilet, kdyz je na nej veden primo utok, neni to zrovna dobry PJ. Strelba v boji (ta opostihovana) je podle me to, ze strelec je ve skrumazi, ale nikdo na nej primo neutoci a ma stale dost prostoru pro manipulaci se strelnou zbrani.
Mohlo by to byt v pravidlech stanoveno aby to bylo vice munchkin-proof, ale smysl pravidel neni postihnout vsechny absurdni pripady, ale dat modely k pripadum nejcastejsim. Pavidla jsou pomuckou hry, nikoliv jejim zakladem. Mozna na obalce by melo byt cervenym pismem napsano "ke hre budete potrebovat jeste dve veci, ktere toto baleni neobsahuje: vlastni rozum a fantasii"

Postavy nejsou pocitacove figurky, vcitte se do nich, predstavte si tu situaci. I kdyz pravidla rikaji, ze vetsi vyhoda bude se strelnou zbrani, postava ji pri kontaktu TvT nepouzije - neni blazen.


Mozna by nebylo ale spatne se jako za starych casu sejit nekde v hospode, vzit par modelovych postav, provest par souboju, vzit vysledky a hodit je sem.
davec 9.1.2009 19:48  24018
xKiv (24006)1. Pořád tam nevidím nějakou složitost v počítání zbroje. Nějak totiž nechápu, co tam vlastně počítáš ty, zbroje se přeci nijak nepřepočítávají tabulkou... Pokud mám zbroj vyjádřenou celým číslem, tak pokud je X celé číslo, bude X-násobek zase celé číslo.

2. Máš pravdu, je to chybka +12 je čtyřnásobek. A zvýhodnění oproti zásahu do hlavy mi opravdu nepřijde až tak příliš velké. Obzvlášť když cíl nebude mít žádnou přilbu, ale nějakou tu zbroj ano.

3. Toto pravidlo dává smysl při jakýchkoliv hodnotách. Je to prostě dvojnásobek, trojnásobek, čtyřnásobek atd.

4. A já oproti Feanorovi neřeším bojovníka ale obecné pravidlo platné jak pro vlky, tak pro všechny humanoidy. Bojovník může být zvýhodněn zřeba navýšením ÚČ, čímž získá šanci na víc zásahů za kolo než ostatní...
xkiv 9.1.2009 19:35  24017
XXX [24014]:

xKiv: finty jsou sice dobra vec, ale podle me bojovnikovi chybi vice pasivnich dovednosti, které se muzou vztahovat na 5/10/15 lvl, nebo napr. schopnosti s prevahou, kterou kdyz nemas nemuzes kolikrát nic (kdyby byl aspon utok s postihem)

Taky pisu "tak opravte system fint, aby byl pouzitelny".

Feanor [24015]:

ale dokaze ho otevrit za polovicni cas. da se tedy rici, ze dokaze otevrit za tu dobu dva zamky se stejnou obtiznosti(teda po dvou uspesnych hodech)

Nicmene
1) je to ekvivalentni situaci, kdy by mel zakladni cas polovicni a vsechny narocnosti o 6 vyssi; vic uz to zrychlit nemuze; porad se jedna o cinnost s nepodlezitelnou minimalni dobou
(kdyby bylo po tvym, tak by za kazdych dalsich +6 odemyknul dvakrat vic zamku - neomezene zdvojnasobovani)
2) dela to podle pravidel o prodluzovani/zkracovani doby cinnosti, ktere neumoznuji zkratit dobu pod 1 kolo
3) a navic se nevztahuji na akce
(a boj je ... cinnost na kterou
1) se budto nehazi, takze by zadny hod nemohl ovlivnit jeho delku
2) nebo se hazi kazde kolo na to konkretni kolo, ale to uz vic nezkracujeme
)
4) kdyz uz, tak zlodej ma timto sanci provest za stejny cas dve *ruzne* cinnosti - neodemyka dvakrat stejny zamek; navic jakmile ten jeden zamek odemnke, tak s tou konkretni cinnosti skoncil
5) rychlost odemceni nezalezi na tom, kolik zlodej hodil; zalezi na tom, o kolik prehodil narocnost zamku
(kdyby bylo po tvym, tak by dejme tomu zlodej s hodem 10 odevrel zamek s narocnosti 10 za 3 minuty, zatimco zlodej s hodem 20 by odevrel zamek s narocnosti 20 za 1.5 minuty)


1)to nemuseji byt jednoduchy zamky. klidne to muzou byt slozity ale zlodej musi byt dobry.

Fajn, takze chapes ze pro to, abys za svoje schopnosti dostal nejakou vyhodu proti narocnejsimu souperi, musi taky tvoje schopnosti byt vetsi.
Nebo uz netrvas na tom, ze to ma byt +X k ZZ za kazdych Y bodu UC?


2)mam pocit ze je jista zlodejska mistrovska dovednost, pomoci ktere dokaze zamek otevrit poklepanim:-)

Tak dej bojovnikovi mistrovskou schopnost, pomoci ktere dokaze protivnika zasahnout poklepanim.
To bude prece srovnatelne, ne?
...
Ale nebude to mit zadny zvlastni efekt, protoze poklepani (podle pravidel) jaksi trva stejne dlouho, jako normalni utok.


ty pises ze je to jak u blbejch a mas pravdu.ja mam dokonce pocit ze ty neumis ani cist! Kde jsem napsal, ze jeden hod se rovna jeden zasah???


Vidis tam to (podle PPH - bez uprav ZZ)?
Pokud ne, tak neumis cist.
Pokud ano - tak budto trvas na tom, ze jeden pravidlovy utok (bez tvoji [nebo podobne] upravy) znamena jenom jeden zasah; nebo souhlasis s tim, ze uz muze znamenat zasahu vic.
A pokud s tim souhlasis - proc se snazis ten pocet utoku jeste dal umele zvysovat (navysovanim ZZ za prekroceni nejakych hodot hodu na UC/odkryti, kdyz ho stejne dobre muzes zvednout zvysenim UC)?


tak me teda rekni kolik fint na treba "hole ruce" bys pouzil v souboji s medvedem? a jak by tato finta probihala v realu?

Jak to mam vedet? Jsem snad bojovnik/hranicar, abych vedel, jak se ma bojovat s medvedem?
To ze to nevim ale neznamena, ze neexistuje *neco*, co se bojovnik muze naucit (i kdyz to v oficialnich pravidlech neni), co by mu v takove situaci pomohlo - a podle pravidel PPH by to klidne mohla byt i finta (mechanicky). I kdyz by to nejspis zadny bojovnik (a uz tuplem ne sermir) fintou nenazval.


Takze sip je spicatejsi nez dyka(kdyz zraneni je stejny ale dyka potrebuje vice bodnuti nez sip)? nebo brneni chrani lip pred zbranemi nez pred sipy?
Trochu me pripadas ze hledas souvislosti tam, kde moc nejsou.

Proc by z toho mela vyplyvat nejaka spicatost?
A odkud *vis*, ze dyka ma na zpusobeni stejneho zraneni potrebovat (v prumeru) stejny pocet zasahu, jako sip z luku (od postavy, ktera si do ZZ zapocitava stejnou Silu)?


tak me prosimte napis tu multiplikativni konstantu

Ta je tam *schovana*. Nemusim ji znat. Proste poladim parametry tak aby vysledek vysel (podle nejakych predstav). Blackbox.
(a, koneckoncu, kdyz dam 4* vic vypadu/moznych zasahu za kolo + 4* mensi zraneni za jeden zasah + 4*mensi ochranu zbroji na jeden zasah ... tak mi parametry do pravidel vyjdou porad stejne, protoze jsou porad za cele kolo; jedine, podle ceho to muzu dal kalibrovat, je strelecky boj, kde je pocet zasahu jasne dany)

---

Bojovnik ve sve domene(boj) je prumerny.

Na nizkych urovnich souhlasim.
Kolem 15 ... uz jste to zkouseli?




feanor 9.1.2009 18:19  24016
XXXmluvis me z duse. klidne bych tyto pausalni bonusy profiloval podle archetypu.
feanor 9.1.2009 18:16  24015
2) neznamena to, ze za kazde +A do hodu dokaze otevrit dvojnasobne mnozstvi zamku (za stejny cas)
ale dokaze ho otevrit za polovicni cas. da se tedy rici, ze dokaze otevrit za tu dobu dva zamky se stejnou obtiznosti(teda po dvou uspesnych hodech)

1) *jednoduche zamky*
a
2) za polovicni cas (ale uz ne za tretinovy, ctvrtinovy, ... a muze si ten zamek byt jak jednoduchy chce)

Dobry bojovnik taky zasahne neschopneho casteji (a tim mu zposobi vic zraneni) ... i bez nejakych dalsich +ZZ


1)to nemuseji byt jednoduchy zamky. klidne to muzou byt slozity ale zlodej musi byt dobry.
2)mam pocit ze je jista zlodejska mistrovska dovednost, pomoci ktere dokaze zamek otevrit poklepanim:-)

To jenom ty porad trvas na tom, ze jeden uspesny hod na utok (podle PPH - bez uprav ZZ) = jeden zasah.

ty pises ze je to jak u blbejch a mas pravdu.ja mam dokonce pocit ze ty neumis ani cist! Kde jsem napsal, ze jeden hod se rovna jeden zasah???

To ze se v realnem sermu mas nejakou definici finty ale jeste neznamena, ze podle pravidel pluska jsou finty presne totez a nic jineho.
tak me teda rekni kolik fint na treba "hole ruce" bys pouzil v souboji s medvedem? a jak by tato finta probihala v realu?

A proc asi rikam "oprav bojovnika tak, aby byly finty pouzitelnejsi"?
A proc asi tohle navrhuju? finty jsou podle me ok. akorat jsou jen pro specificky sitace v boji s humanoidi.

Protoze vychazim z toho, ze zraneni *za uspesne kolo* je vicemene spravne tak, jak vychazi ted (a uz se pocita s tim, ze je zpusobene vetsim poctem zasahu ... treba i z ruznych kol, jenom se zapocita dohromady prave v tomhle kole)
Takze sip je spicatejsi nez dyka(kdyz zraneni je stejny ale dyka potrebuje vice bodnuti nez sip)? nebo brneni chrani lip pred zbranemi nez pred sipy?
Trochu me pripadas ze hledas souvislosti tam, kde moc nejsou.

Je to *jedno*. Lisi se to jenom o multiplikativni konstantu, ktera
1) je schovana v parametrech zbroji (a zbrani, a soubojaku) a
2) je nastavena tak, aby vychazelo nejake prumerne zraneni za kolo (podle predstav nekoho)


tak me prosimte napis tu multiplikativni konstantu celkovy model urceni zraneni a vypoctu parametru zbrani a zbroje, abych mohl sve predstavy nasmerovat spravnym smerem.

Dante: samozdrejme ze hranicar bude mit proti bojovnikovi mec ci jinou zbran na blizko.
stim zlodejem mas pravdu, neuvedomil jsem si ze muze strilet dvema kusemi:-). tak tam tedy dosad treba toho bojovnika a uz vubec si ani neskrtne.
Jinak pokud hranicar zasahne tak je to 4x vetsi zraneni nez u toho druhyho(co vysteli jeden sip) a to klidne muze byt za 2 radky.

Proste jsem chtel timto rici, ze hranicar(zlodej) ve sve domene(strlba) jsou elita. Bojovnik ve sve domene(boj) je prumerny. tot vse.

Dante 24013: a to je presne to co se tady snazim rict. finty ti nepomuzou a proto bojovnik nema takrka zadnou vyhodu. Musi se neco zmenit v jeho dovednostech a ne fintach.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt