XXX [24014]:
xKiv: finty jsou sice dobra vec, ale podle me bojovnikovi chybi vice pasivnich dovednosti, které se muzou vztahovat na 5/10/15 lvl, nebo napr. schopnosti s prevahou, kterou kdyz nemas nemuzes kolikrát nic (kdyby byl aspon utok s postihem)
Taky pisu "tak opravte system fint, aby byl pouzitelny".
Feanor [24015]:
ale dokaze ho otevrit za polovicni cas. da se tedy rici, ze dokaze otevrit za tu dobu dva zamky se stejnou obtiznosti(teda po dvou uspesnych hodech)
Nicmene
1) je to ekvivalentni situaci, kdy by mel zakladni cas polovicni a vsechny narocnosti o 6 vyssi; vic uz to zrychlit nemuze; porad se jedna o cinnost s nepodlezitelnou minimalni dobou
(kdyby bylo po tvym, tak by za kazdych dalsich +6 odemyknul dvakrat vic zamku - neomezene zdvojnasobovani)
2) dela to podle pravidel o prodluzovani/zkracovani doby cinnosti, ktere neumoznuji zkratit dobu pod 1 kolo
3) a navic se nevztahuji na akce
(a boj je ... cinnost na kterou
1) se budto nehazi, takze by zadny hod nemohl ovlivnit jeho delku
2) nebo se hazi kazde kolo na to konkretni kolo, ale to uz vic nezkracujeme
)
4) kdyz uz, tak zlodej ma timto sanci provest za stejny cas dve *ruzne* cinnosti - neodemyka dvakrat stejny zamek; navic jakmile ten jeden zamek odemnke, tak s tou konkretni cinnosti skoncil
5) rychlost odemceni nezalezi na tom, kolik zlodej hodil; zalezi na tom, o kolik prehodil narocnost zamku
(kdyby bylo po tvym, tak by dejme tomu zlodej s hodem 10 odevrel zamek s narocnosti 10 za 3 minuty, zatimco zlodej s hodem 20 by odevrel zamek s narocnosti 20 za 1.5 minuty)
1)to nemuseji byt jednoduchy zamky. klidne to muzou byt slozity ale zlodej musi byt dobry.
Fajn, takze chapes ze pro to, abys za svoje schopnosti dostal nejakou vyhodu proti narocnejsimu souperi, musi taky tvoje schopnosti byt vetsi.
Nebo uz netrvas na tom, ze to ma byt +X k ZZ za kazdych Y bodu UC?
2)mam pocit ze je jista zlodejska mistrovska dovednost, pomoci ktere dokaze zamek otevrit poklepanim:-)
Tak dej bojovnikovi mistrovskou schopnost, pomoci ktere dokaze protivnika zasahnout poklepanim.
To bude prece srovnatelne, ne?
...
Ale nebude to mit zadny zvlastni efekt, protoze poklepani (podle pravidel) jaksi trva stejne dlouho, jako normalni utok.
ty pises ze je to jak u blbejch a mas pravdu.ja mam dokonce pocit ze ty neumis ani cist! Kde jsem napsal, ze jeden hod se rovna jeden zasah???
Vidis tam to (podle PPH - bez uprav ZZ)?
Pokud ne, tak neumis cist.
Pokud ano - tak budto trvas na tom, ze jeden pravidlovy utok (bez tvoji [nebo podobne] upravy) znamena jenom jeden zasah; nebo souhlasis s tim, ze uz muze znamenat zasahu vic.
A pokud s tim souhlasis - proc se snazis ten pocet utoku jeste dal umele zvysovat (navysovanim ZZ za prekroceni nejakych hodot hodu na UC/odkryti, kdyz ho stejne dobre muzes zvednout zvysenim UC)?
tak me teda rekni kolik fint na treba "hole ruce" bys pouzil v souboji s medvedem? a jak by tato finta probihala v realu?
Jak to mam vedet? Jsem snad bojovnik/hranicar, abych vedel, jak se ma bojovat s medvedem?
To ze to nevim ale neznamena, ze neexistuje *neco*, co se bojovnik muze naucit (i kdyz to v oficialnich pravidlech neni), co by mu v takove situaci pomohlo - a podle pravidel PPH by to klidne mohla byt i finta (mechanicky). I kdyz by to nejspis zadny bojovnik (a uz tuplem ne sermir) fintou nenazval.
Takze sip je spicatejsi nez dyka(kdyz zraneni je stejny ale dyka potrebuje vice bodnuti nez sip)? nebo brneni chrani lip pred zbranemi nez pred sipy?
Trochu me pripadas ze hledas souvislosti tam, kde moc nejsou.
Proc by z toho mela vyplyvat nejaka spicatost?
A odkud *vis*, ze dyka ma na zpusobeni stejneho zraneni potrebovat (v prumeru) stejny pocet zasahu, jako sip z luku (od postavy, ktera si do ZZ zapocitava stejnou Silu)?
tak me prosimte napis tu multiplikativni konstantu
Ta je tam *schovana*. Nemusim ji znat. Proste poladim parametry tak aby vysledek vysel (podle nejakych predstav). Blackbox.
(a, koneckoncu, kdyz dam 4* vic vypadu/moznych zasahu za kolo + 4* mensi zraneni za jeden zasah + 4*mensi ochranu zbroji na jeden zasah ... tak mi parametry do pravidel vyjdou porad stejne, protoze jsou porad za cele kolo; jedine, podle ceho to muzu dal kalibrovat, je strelecky boj, kde je pocet zasahu jasne dany)
---
Bojovnik ve sve domene(boj) je prumerny.
Na nizkych urovnich souhlasim.
Kolem 15 ... uz jste to zkouseli?
|