Nejprve, prosim davejte si pozor na ty SPOILERY. Jsme v obecnem topicu a vyzvanovat tady o zlodejich a kusich...super!
Jsou hraci, kterym tim kazite zazitek ze hry.
Ten pripad se slonem je pri predstave jasny pripad, kdy strelecke utoky maji navrch a to jsem nemyslel pravidlove.
Pokud vezmu priklad s medvedem, tak bojovnik se zkusenostmi s medvedem vi, ze medved utoci hodne svoji vahou. Vyuzije toho. Pokud bude bojovat holyma rukama, vyuzije stejne nejspis karatisticky chvat cislo 13 - utek :D Myslis, ze by mel mit v boji holyma rukama vyjma sily nejakou vyhodu, jenom proto, ze je bojovnik? Ja si nemyslim.
Hranicar s lukem nema sanci, protoze pri kryti se lukem ma padesati procentni sanci, ze o luk prijde. Navic luk nema dobre obranne hodnoty. Presto jej intuitivne das pred sebe, ze. V tom pripade take nebude moc strilet.
Zda se mi panove, ze pravidla citujete prilis doslova. Chce se to zamyslet nad skutecnou situaci, and tim jak ji hraci zahrajou. Ne nad tim jak vselijak se pravidla daji zneuzit. Ja hranicare s lukem v TvT bych bojovat nenechal...je to absurdni a hovadina. O luk by prisel a jeste by dostal nakladacku.
Mimochodem, co znamena to (+5) jako mece? Nepochopil jsem co to je za hodnotu. Kryt luku to 100% neni :D :D :D
jenze to by bojovnici davali zase vsechno do obr, takze o nicem.
Pokud ale pocitas s takovymi hraci, kteri se ridi ne hrou ale pravidly tak to teda potes. Hrac dava postave body do te vlastnosti, kterou nejvice pouzivala...neni to logicke? A ne s ohledem na to "co se bude v budoucnu vice hodit"
Jak psal uz xKiv, nabizite tu cisla, ktera by uplne rozvratila hru. Podle me je mozne bojovnikovi dat nejaky bonus, ktery bude zaroven pri pouziti skytat i nejake nevyhody a bude na nem jestli je vyuzije. Vic bojovych dovednosti, ale nelze z nej udelat zas absolutniho pana boje. Z praxe jsem si nevsiml, ze by bojovnik byl nejak vyrazne pravidlove znevyhodnen oproti ostatnim postavam .
Taky nezapominejte, ze bojovnik ma zpravidla zbroj a ta se odecita tolikrat, kolik je projektilu. A na druhou stranu, strelecke zbrane samozrejme jsou obrovsky smrtelne pokud mezi osobami je dost prostoru.
kde nikde neni psáno, že mu to nemůže střelit z 1m mezi oči
V pravidlech by melo byt napsano a myslim, ze zmineno to tam jinymi slovy i je, ze hrac ma mit predevsim vlastni rozum :D
Pokud to vubec nejakeho hrace napadne...a pokud PJ dovoli strelci strilet, kdyz je na nej veden primo utok, neni to zrovna dobry PJ. Strelba v boji (ta opostihovana) je podle me to, ze strelec je ve skrumazi, ale nikdo na nej primo neutoci a ma stale dost prostoru pro manipulaci se strelnou zbrani.
Mohlo by to byt v pravidlech stanoveno aby to bylo vice munchkin-proof, ale smysl pravidel neni postihnout vsechny absurdni pripady, ale dat modely k pripadum nejcastejsim. Pavidla jsou pomuckou hry, nikoliv jejim zakladem. Mozna na obalce by melo byt cervenym pismem napsano "ke hre budete potrebovat jeste dve veci, ktere toto baleni neobsahuje: vlastni rozum a fantasii"
Postavy nejsou pocitacove figurky, vcitte se do nich, predstavte si tu situaci. I kdyz pravidla rikaji, ze vetsi vyhoda bude se strelnou zbrani, postava ji pri kontaktu TvT nepouzije - neni blazen.
Mozna by nebylo ale spatne se jako za starych casu sejit nekde v hospode, vzit par modelovych postav, provest par souboju, vzit vysledky a hodit je sem. |