Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dante 9.1.2009 21:27  24038
Jenze DrD+ je hra, nikoliv dnesni svet s premrstenou doslovnosti :D A spor vyhraje vzdy PJ, pravidla nepravidla. Protoze to, ze PJ ma hlavni slovo je zakladni pravidlo :D
kouba 9.1.2009 21:24  24036
2 XXXAle notak. Dobře víš, jak mám rád právníky. Žel je to tak. Co je psáno to je dáno
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:23  24035
Kouba: právník. A pro jistotu podmaznes Bouchiho - soudce
kouba 9.1.2009 21:20  24034
Úvaha vs. pravidlaOno je hezké říct si. Tohle je úplně blbost. Ale oponent to vidí přesně jinak. Je to 1:1, jenže na jeho straně jsou PSANÁ pravidla. Kdo tedy vyhraje spor??
dante 9.1.2009 21:19  24033
Aaale resim, ale chci aby to bylo pekne vypadajici a popisovatelne fantasy. Takze zadne krovinorezy ani utoceni sipem TvT :) Sice legolasuv zpusob pichani skretu sipem je urcite originalni a vtipny, ale zas opakovany vtip neni vtipem :)

Ale blesku z kouzelnicke zadnice na protivnika ve vzdalenosti pul metru se nebranim. Tam to zrychlovat nemusi, protoze se jedna spis o palnou zbran a tam pokud se nepletu je jiz nejvyssi rychlost projektilu kdyz opousti hlaven. Obzvlast pro kouzelniky v americkych veznicich je znalost tohoto kouzla spolu s kouzlem "telekineze - aneb zvedni mydlo bez ohnuti" naprosto elementarni a pro zivot nezbytna.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:13  24032
Dante: "Coz takhle neco jako "zrychleni"?" - coz takhle fantasy, kde tohle neresis? :-)
xkiv 9.1.2009 20:57  24031
XXX [24027]:
Nebo Steve Irwin.

Dante [24028]:
Pokud vim, tak sip po opusteni luku potrebuje nejaky cas/vzdalenost aby se nejak stabilizoval, ale moc se v tom nevyznam.
Strilet na kratsi vzdalenost nez "delka ruky + delka sipu" je asi totez jako pokouset se protivnika bodnout/seknout tou casti halapartny, kde mam ruku.
xkiv 9.1.2009 20:53  24030
Davec [24026]:

Ale jaký to má vliv na počítání ZBROJE?

Mas tam "za kazdych +5 bodu odkryti je +3 k ZZ".
+3 neni "krat cele cislo" - +3 je "krat 1.4142...."


Pokud by byl rozdíl +20 v síle (tím pádem v odolnosti) měl bys 10x víc čtverečků v mřížce a to je OK?

Pokud budes mit +20 v sile (a jinak se nic nezmeni), tak udelas zhruba 7 az 10 krat vetsi zraneni (za stejnou dobu)
Pokud budes mit +20 v obratnosti, tak nejspis vzdycky zasahnes (uz to je dvakrat vetsi zraneni, pokud zacinas zhruba na stejnych parametrech), vzdycky vykrejes a vzycky uhnes (muzes si dovolit kazde kolo bezhlavy utok). Neni duvod k tomu pridavat jeste dalsi + k ZZ, zvlast takove, ktere z postavy muze "udelat krovinorez". To by vedlo jenom k jednoznacnemu preferovani obratnosti pred silou



Sice je to jen zvýšení váhy každého bodu do ÚÆ/OČ, ale je to i to kýžené narovnání TvT

Nerekl bych.
Proti srovnatelnemu protivnikovi (stejna obratnost, vsechny bojove dovednosti na treti) zadny vyrazny rozdil nenastane - maximalne se zvedne prumerne zraneni za kolo, a to se da stejne dobre docilit plosnym zvednutim ZZ v TvT.
A souboj, ktery je natolik nevyrovnany, ze se takove pravidlo vyrazne projevi (kvuli velkemu rozdilu UC-OC, a ne jenom kdyz utocnik hodi hodne a obrance malo), stejne neni z pohledu narovnavani nijak vazne zajimavy.
Koho zajima, jestli bojovnik na 20 urovni rozdrti padavku na prvni urovni za kolo jednou nebo dvakrat?
dante 9.1.2009 20:51  24029
S tim novym archetypem, tims me privedl ke stare myslence, ze co nevic chybi DrD+ jsou pridavky. Bohuzel v CR na to asi nejsou podminky, ale dalsi sestice archetypu bojovnika, vice hranicarskych a zlodejskych dovdnosti, vice fint (plno dobrych se objevilo), grimoary, seznamy dalsich zazraku..... pokud se nekde neco objevi, tak hrozne casto to narusuje vyvazenost hry, protoze pri tvorbe sice nechybelo nadseni, ale leckdy chybelo radne ozkouseni. Ale zas jsem byl par let mimo, tak nevim co se udalo mezitim :)

U bojovnika je prepracovana tabulka co jsem koukal. Coz teda se vrhnout na vymysleni dalsich fint popr. archetypu bojovnika? :)

Mimochodem jsem si vsimnul dvou topicu - Alchymista a Paladin, jaka je situace, oc jde?
dante 9.1.2009 20:42  24028
himhergot, XXX...proc jsem tu diskuzi asi presunul do Hranicare? :D

Naucte se aspon pouzivat ty SPOILERy!!!

V PPH o nemoznosti strelby pri utoku na vlastni osobu nic neni, ale melo by byt v tvem rozumu a uvaze.

Proc by mu to z metru nenatah do drzky? Vzdyt by ten sip ani jeste nebyl uplne vypustenej z luku :D Coz takhle neco jako "zrychleni"? :) Ja nevim, nebo zachovani energie atp... xKive :)

A kdyz se hrac pta, proc je snih studenej, kdyz prece v pravidlech o tom neni ani zminka? :) Vubec zadni profici, jenom vice a vice emancipovat vlastni uvahu. Bohuzel zijem ve svete, kterej je rizenej doslovne vsemi moznymi zakony atp. a tak to svadi, ale k pravidlum bych ve hre pristupoval az ve chvili, kdy potrebuju nutne zarucit urcitou objektivitu/ci vlozit prvek nahody. Vzdyt pulka pravidel je venovana i textum a navodum, velmi pekne napsanym, jak si hru co nejlepe uzit, nejen mechanismum :)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 20:41  24027
Dante: čéče, prave jsi vymyslel novy archetyp u bojovnika, tak ho rozpracuj. Jméno navrhuju krokouš Dunďák :-)
davec 9.1.2009 20:35  24026
xKivAle jaký to má vliv na počítání ZBROJE? Pokud si má někdo odečíst od zranění 40 trojnásobek zbroje, kterou má 6, tak si odečte 18 a hotovo. Koncové zranění je 22, následuje zápis do mřížky, vyřešení případných postižení a šmitec. Nevidím důvod, proč bych měl něco dalšího počítat.

Rozdíl +20 v obratnosti pokládám za natolik velký, že nějaký čtyřnásobek zranění mi vůbec nepřipadá zvláštní... +20 vlastně znamená, že jsem skoro sedmkrát obratnější, že?
Pokud by byl rozdíl +20 v síle (tím pádem v odolnosti) měl bys 10x víc čtverečků v mřížce a to je OK?

Sice je to jen zvýšení váhy každého bodu do ÚÆ/OČ, ale je to i to kýžené narovnání TvT vůči hraničářsko-zlodějské střelbě/vrhu.
dante 9.1.2009 20:32  24025
Ja jsem zasadne proti vyjadrovani presneho poctu utoku za kolo, protoze to hru a jeji popisovani zle omezi. Strelba je jiny druh souboje, nemusi byt stejny jako TvT. Copak kouzleni nebo bozi zazraky ma stejna pravidla jako boj TvT? :)

Jinak po precteni te dovednosti u hranicare jsem to uznal a presunul diskuzi do jeho topicu.

Boj je polovina DrD+ a zameruje se na nej take hranicar a zlodej. Kazdy ma v boji sve silne stranky a slabiny. Rozepisovat se o upravach a presnych navrzich - o tom zas bude lepsi v topicu o bojovnikovi. Ten chvat byl jenom for :]

Pripad s Krollem je jasny, ale tam se vyuziva ciste sily. Pokud si bojovnik na medveda troufne holyma rukama, tak proste bude zalezet na jeho sile a ostatnich hodnotach, ktere ale ve vetsine pripadu ma vyssi a tim padem v takovem boji lepe uspeje nez jine povolani. To budiz, kdyz se to stane poprve ci nahodne.
Ale souhlasim na druhou stranu s xKivem, ze pokud by se bojovnik zameroval na boj holyma rukama s medvedama, krokodylama a ja nevim cim, tak urcite bude mit svoje "finty", kterak protivnika dobre lapit a zneskodnit.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 20:31  24024
Dante"Navic luk nema dobre obranne hodnoty" - 2 + PX tomuze byt 5 (a zlomí se jen pri hodu 2 a mín), to se ti zdá málo? koukni na meče v PPH

"V tom pripade take nebude moc strilet" - to je v PPH kde? má jen postih k bč. Bojovník s 1m mečem ho neseka z 20cm. Nikde tam není psáno, že by nemohl.

když luk do krytu není 100% není, tak proč je to v pravidlech? Mrkni do hranicare. A ze bys ho nenechal strilet? Proč by mu to nenatáh z metru do držky?

Hrac dava postave body do te vlastnosti, kterou nejvice pouzivala...neni to logicke? A ne s ohledem na to "co se bude v budoucnu vice hodit" - ja tu neesim hrace a uz vubec ne rozdelovani vlastnosti, ale snazim se vypotit neco na vylepseni bojovníka.

Píšes krásně, vseobecne, jestli se ridis tim co pises, tak parada. U nas hranicar taky nestrili z 1m, ale taky mas spoustu "klučíků" co si todle koupí a nestačí se divit. Nemáš jen same profiky. Nektere druziny to co je psano berou doslova, jiné si pravidla upravujou. Potom se takovy hrac prá, proč to nejde? Vzyt má dle PPH postih, uskakuje jako divej CP ho za 3 kola netrefila, tak zkusí natáhnout luk a BUM.

vzit par modelovych postav - ty si udelej bojovnika na 10lvl, ja si udelam hranicare. Oba dame max vlastnosti a stejnou rasu, lidi. Uvidíš, netvrdím ze vyhraju, ale sakra ti zatopím. nejdrív si to dáme v lese, pak na dlazdene ceste at jsou jine podminky. Uz se tesím.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.1.2009 20:22  24023
DanteKroll (nebo i člověk s vysokou silou) bijec vs medvěd, že by měl zdrhat? U některých kmenů bývala tohle součást zkoušky dospělosti (i když pravda, obvykle měli třeba nůž nebo něco).
Nic konkrétního jsi nenavrhl :/

A hraničář s lukem v souboji TvT je po několika málo úrovních, kdy se tomu věnuje, schopen bojovat tak mnohem efektivněji, než píšeš (pročti si jeho schopnosti).

"Vic bojovych dovednosti, ale nelze z nej udelat zas absolutniho pana boje." - od čeho to ale pak sakra je Bojovník?

IMHO tu chceme jedinou věc - aby bylo přesně vyjádřeno, kolik má bojovník (či postava) útoků za kolo a jak s tím zacházet.

Protože argument "kolo boje je souhrnem všech útoků a obran a zranění za toto kolo je souhrnem všech zranění za kolo" je sice dobrý, přiznávám - ale hraničář a střelba vůbec ho (z pochopitelných důvodů) rozbíjejí.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt