Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
feanor 12.1.2009 19:45  24093
Stinove zraneniKdyz jsem ted tak premyslel o stinovyn zraneni, tak jsem si uvedomil nekolik veci.

1. Snazime se ho zavest hlavne proto, ze chyby moznost soupere vyradit z boje jinym zpusobem, nez ho fyzicky zranit.
2. Mnozstvi takovychto stinovych bodu zraneni(unavova mrizka) bude jiny, nez je tomu u fyzickeho zraneni.
3. Vznikne problematicke rozliseni mezi stinovym zranenim a drtivym zranenim.
4. Vyrazeni z boje pomoci "knok-outu" je zavysle na hodnotach odolnosti a ne na zaklade vydrze(vule).

Proto me spise napadlo, jestli nevymyslet spise pravidla pro zbrane typu obusek ci vymyslet ruzne zasahove plochy na tele, na ktere je veden zasah za ucelem vyrazeni soupere(hlava, zaludek, rozkrok, brnavka,...)
Potom by stacilo par dobre mirenych zasahu a souper by padl omracen ci jinak vyrazen.

Ted mam na mysli neco jako je zasah do hlavy pri mormalni souboji(ktery se me tedy zda hodne hodnotove podcenen). Takovyto zraneni by odpovidalo stinovemu, ale jedinec by ho byl schopen ustat jen omezeny pocet, ktery by zavisel na jeho fyzicke stavbe.

Co vy na to?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 12.1.2009 19:41  24092
xKiv [24089]:

Kdyz pujde do cloveka, tak ne (kdyby dal vic, tak uz ho rozmazne).
Kdyz pujde do obra, tak si muze dovolit silnejsi ranu (aniz by nejak zvlast ublizil nestinovym zranenim)


IMHO je to takhle zamýšleno. Obr má větší sílu, takže větší možné stínové ZZ, tudíž se může s obry mlátit pěstmi a člověka... holt rozmázne dvěma ranami i stínově.
kouba 12.1.2009 19:37  24091
Stínové zraněníNavrhuji úpravu takovou to.

Úder beze zbraně dává stínové zranění.

Pokud chci útočit stínově se zbraní, tak budu počítat Zranění zbraně +0.

Jinak je to ale pěkná blbost. Jaký je rozdíl mezi úderem holí a stínovým úderem holí? Chci jej bouchnout hodně, ale tak abych mu nic neudělal?? Divné co??

Takže moje úprava zní následovně.
Pokud chci někomu dát stínové zranění, tak na něj útočím beze zbraně. Normálně si to zaznačí do Řádků zranění ale s opravou, že toto zranění se bude regenerovat mnohem rychleji. Např. s opravou +12 pro léčení tohoto zranění. Tzn. regenareací se z toho dostanu rychle, když mě dostane do ruky hraničář, který dokáže někomu začít i střeva vysící z břicha, tak se z toho dostanu ještě rychleji.
dante 12.1.2009 19:29  24090
Ok, co od velikosti "terce" odvijet maximalni pocet zraneni, ktere je cil schopen absorbovat jako stinove (v pripade, ze se o to utocnik snazi) a zraneni nad tuto hranici pocitat do bezneho zraneni?

Popr. jak si predstavit utok na plocho? Podle me se mimo jmenovane veci jedna predevsim o utok na hlavu se zamerem prerusit vedomi cile. Nebo myslite, ze umlatite nekoho do bezvedomi busenim do tela? Ja s tim zkusenost nemam :], ale mozna by stacilo tohle upravit na hlavu.

Na druhou stranu, moc se mi libi ten napad, ze zraneni taktez "unavuje" - resp. bolest cini kazdou cinnost unavnejsi, a obzvlast u rytiru, byt zaklepan do plechovky muze byt velmi znicujici :D
xkiv 12.1.2009 18:27  24089
john_jarik [24088]:
Jenze on ten obr bude mlatit taky obra ... to si na to ma brat *lidsky* obusek? Dyt to bude treba mensi nez ma palec ...


a permonik ma asi zase mnohem mensi Sil, takze da zase mensi mnozstvi bodu zraneni.

Jenze pro nej budou smrtici zbrane (prilis tezke/neohrabane, nez aby s nimi mohl zachazet dostatecne "jemne" na stinove zranovani) uz mnohem mensi/lehci (s mensim Zranenim).
(to chci prave resit omezenim na "maximalni chybejici silu", nejlip nekde kolem nuly)


A prave to omezeni maximalniho stinoveho zraneni vede k tomu, ze obr da maximalni Dmg jako clovek (coz je dle mne "blbost").

Kdyz pujde do cloveka, tak ne (kdyby dal vic, tak uz ho rozmazne).
Kdyz pujde do obra, tak si muze dovolit silnejsi ranu (aniz by nejak zvlast ublizil nestinovym zranenim)
(proto chci do limitu zraneni zahrnout velikost/odolnost obeti)
john_jarik 12.1.2009 18:02  24088
xKiv, FeanorPrave, ze kdyz vezmu ze Zraneni je max +3, tak obr, ma asi vetsi Sil nez clovek, takze jeho ZZ bude rozhodne vetsi nez u cloveka.
to +3 u Zraneni je neco jako pestni klin, nebo tak. Proste neco, co ti zesili uder
(kdybych to chtel jooo presne vyresit, tak to beru jako uder boxerem, nebo tak neco)

a permonik ma asi zase mnohem mensi Sil, takze da zase mensi mnozstvi bodu zraneni.

A prave to omezeni maximalniho stinoveho zraneni vede k tomu, ze obr da maximalni Dmg jako clovek (coz je dle mne "blbost").

---

Tohle ma demonstrovat ne vsechna zraneni D (to bysme se z tho vazne zblaznili), ale takova "D zraneni" kdy se utocnik nesnazi obet zabit.
Neco v tom stylu: "Tohle ber mladej jako varovani. Jeste jednou a budem zly..."
A podruhe uz jdou primo na tvrdo.

-6 k ZZ je vhodne pravidlo, kdyz vidim, ze protivnik je na tom dost spatne (nekde v druhem radku), ale nechci ho zabit (vzit mu jednou ranou cely 3. radek). A pouzit se da jak v normalnim utoku, tak v teto "ploche variante"
xkiv 12.1.2009 16:58  24087
john_jarik [24080]:

>>> Lze pouzit zbrane s hodnotou Zraneni max +5

To je takovej ten pristup "my hrajeme jenom lidi a nic jineho nas nezajima".
Cim si maji mezi sebou delat stinove zraneni obri? Permonici?

Lepsi je omezit to maximalnim zpusobenym stinovym zranenim (jak to navrhuje Feanor).
V kazdem pripade bych do toho omezeni nejak zapocital
- Odolnost (nebo alespon velikost) obeti (obrika muzu trefit vetsi zbrani - a vetsi silou - aniz bych mu neco skutecne udelal)
- Chybejici silu utocnika (kdyz mu nejaka sila chybi, tak danou zbran neovlada dost dobre, aby dokazal efektivne zaridit co nejmin skutecneho zraneni pri co nejvetsim stinovem)
feanor 12.1.2009 16:42  24086
john_jarikno dobra, ale aby jsme to byly schopni udelat co nejjednosi, tak si budeme muset jeste sjednoti predstavy o tom stinovem zraneni.

Ja to chapu tak, ze je nastroj k tomu, aby daly resit situace, ktere jsou zpusobeny zranenim typu D.
Je nutny si pak taky uvedomit, ze je to dosti siroky pojem, protoze zraneni typu D je i pad z vysky ci facka. Je jasny, ze v obou pripadech se to i rozdilne promitne do skutecneho zraneni.

Co to zkusit resit tak jak jsi psal si tim maximalnim zranenim zbrane. Jen to udelat tak, ze pokud utoci nekdo na plocho, tak mu zpusobeno stinove zraneni do rucite hodnoty(tak jak jsi psal s tim max +5 ci +3) a co je vic, tak se prepise jako skutecne zraneni.
Sice to ma velke mouchy(stinove zraneni se bude pricita maximalne po predem zname hodnote) a mozna bude snasi soupere udolat pres stinove zraneni, protoze jeho mrizka vydrze bude mensi nez mriska meze zraneni. Ale kazdopadne nejak se zacit musi:-)
john_jarik 12.1.2009 16:24  24085
Feanorslozitosti, slozitosti, slozitosti.
Bud najdeme jednoduche reseni, ktere to jednoduse vyresi, nebo se na to vykasleme.

Kdyz pujdu az do vycerpani, tak to je prece stejne jako kdyz mne nekdo zbije.
Pokud mam dobre podminky pro relaxaci, tak se z toho behem dne a pul dostanu.
Proto jsem si vubec dovolil to pravidlo vytahnout na svetlo sveta.
feanor 12.1.2009 14:58  24084
Davec: tak bych to nekomplikoval. bylo by to asi realne, ale komplikovane.

me napadlo, jestli by se to "stinove zraneni" pridavalo do tabulky unavy, a nasledne obouravani by probyhalo tak, ze by se proste jen odecetla odolnost od aktualniho stinoveho zraneni kazdnou, dejmetomu, hodinu. Pak pro rozliseni unavy od stihoveho zraneni bych pouzil kolecko pro stinove zraneni.
davec 12.1.2009 14:04  24083
Možná bych uvažoval i o tom, že určitá část normálního zranění by se dal brát jako "stínové", čili únava. A to i část zranění zachycené zbrojí. Třeba:

"Jeden čtvereček zranění je vždy počítán jako stínové zranění (únava). Pokud má zranění velikost přesně jeden čtvereček, je počítáno jako stínové (únava) celé.
Stejně tak ze zranění, které je celé zachycené zbrojí a do zranění se díky tomu nezapočítává, způsobuje jeden čtvereček zranění stínového (únavy). Pokud mělo velikost 1 a menší, nezpůsobuje stínové zranění. Taková rána je dostatečně utlumena zbrojí."

john_jarik 12.1.2009 14:00  24082
mno, ja pisi, ze Zraneni nesmi presahnout +5 [ZZ jak vime vsichni je o necem jinem].
A sel bych v takovem pripade dokonce k stropu Zraneni +3 (to odpovida prumerne holi, coz rukojet mozna je).
ZZ se musi dopocitat dle sily postavy :)

Ale urcite bych se vyhnnul tem B zranenim. U zbrani z kategorie Hole a kopi bych ja osobne pouzival misto kopi, neblizsi zbran typu hul>>>
lehke kopi > lehka hul
kopi > okovana hul
dlouhe kopi, pika > tezka kovana hul [pro ucely hodnoty Zraneni]
a vse, jak jsem psal do max +3 :D
dante 12.1.2009 13:50  24081
Vzhledem k tomu, ze pro utok na plocho lze pouzit i jilec a jine casti zbrane, pozmenil bych to pouziti zbrane.
>>>Lze pouzit vsechny zbrane, ale jejich ZZ bud vzdy maximalne +5. Pokud bude vyssi, snizi se na tuto hodnotu - prave tim, ze se nepouzije ta utocna cast.

Popripade by bylo mozne, ale asi prilis slozite, rozdelit zraneni zaroven do mrizky zraneni a mrizky unavy. Treba v urcitem pomeru.
john_jarik 12.1.2009 13:40  24080
"Utok na plocho"V klubu o Zlodeji jsme prisli na zajimavou metodu, jak "utocit na plocho" (dle terminologie DrDO).
Po nekolika konstruktivnich prispevcich z toho vypliva toto:
>>> Postava muze zvolit "utok na plocho" s tim, ze misto zraneni v Mrizce zraneni, zaplni ve vysledku Mrizku unavy
>>> Lze pouzit zbrane s hodnotou Zraneni max +5
(Zraneni +6 a vice - jsou pro tento zpusob zranovani nevhodne)
>>> Zbrane typu B k tomuto utoku pouzit nelze.

Jeste jsem chtel nejak snizit to Zraneni, ale asi by soucasne vznikajici model dost zeslozitilo. A o to tu nejde. Jde stale jen o "neoficialni pravidla", ze :)
A jak jsem se ted koukal, tak postava se z absolutniho zmlaceni (3 radky v Mrizce zraneni) dostane za den a pul. Coz mi prijde systemove hodne vhodne. A nepotrebujete na lecbu kneze, hranicare, ani nikoho jineho :)

Protoze v DrD+ neexistuje postup na "nezabijeni", tak nas napadlo toto. :)
pigi 12.1.2009 13:39  24079
Pokud by bylo mysleno 1. lvl max prvni stupen, pak to rozhodne neni domysleno dal. Rekneme, ze par mesicu / let se necem venuju a mam tu schopnost na 1. stupni - rekneme ze ziju u jezera a obcas si zaplavu . Po 3 - 4 sezenich bych mel mit lvl. 2, pricemz to mohlo byt treba 1 dobrodruzo - tyden herniho casu, dalsi 3 - 4 sezeni, dobrodruzstvi dve, uroven 3, stupen tri po 14 dnech??? Protoze se ta dobrodruzstvi odehravala na ostruvku, kam jsme pokazdy doplavali? Pokud date 1 stupen na prvnim lvl, tak dalsi by logicteji mel nastat po nekolika mesicich, i kdyz jsem mezitim udelal treba 3 - 4 lvl.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt