Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
davec 14.1.2009 22:07  24212
DajenMno, asi nepočítalo. Když vezme člověk se silou +1 obouruč obušek, tak bude mít ZZ 5. S obouruční okovanou holí bude mít ZZ 3. S xKivovou úpravou bude mít s obojím ZZ 4.

Teda aspoň jestli jsem dobře pochopil to, že se to takto počítá u jakékoliv obouruč držené zbraně, ať už obouruč držené jednoruční nebo vždy obouruční...
dajen 14.1.2009 21:52  24211
xKiv [24209]: JJ, to sem si neuvědomil. Už to chápu.
Mno a čeho že to je vlastně záplata? Já myslel, že u obouručních zbraní se tím počítalo předem už při stanovení Zranění zbraně, že se vždy musí držet obouručně.
xkiv 14.1.2009 21:43  24210
Priklad (pouziva se tabulka operace plus_v_krouzku):

7 (+) 1 = 6

(7+2) (+) 1 = 9 (+) 1 = 7
7 (+) (1+2) = 7 (+) 3 = 6

Zaokrouhluje se na cela cisla, takze pri "krouzkovem scitani" cisel, mezi kterymi je maly rozdil, to vyjde nastejno - ale u vetsich rozdilu uz je to poznat i po zaokrouhleni.
Kdyby tam bylo misto +2 treba +6, tak by to bylo poznat mnohem driv:

3 (+) 1 = 3
(3+6) (+) 1 = 9 (+) 1 = 7
3 (+) (1+6) = 3 (+) 7 = 6
xkiv 14.1.2009 21:36  24209
Dajen [24208]:
Protoze (+) je hodnotove scitani, zatimco obycejne + je hodnotove nasobeni.

V hodnotach:

(sila * 1.26) + zbran =(podle tebe) sila + (zbran * 1.26)
dajen 14.1.2009 21:30  24208
xKiv [24207]: Pokud si ovsem myslis, ze (Sil + 2) (+) Zraneni_zbrane = Sil (+) (Zraneni_zbrane + 2), tak se mylis.
To nechápu. Proč to není to samé?
xkiv 14.1.2009 21:26  24207
Dajen [24206]:
(+ pocitat +2 k ZZ pri *kazdem* obourucnim drzeni, i kdyz je vynucene obourucnosti zbrane)
...
Ano, bylo - ale to by byl vetsi zasah do textu pravidel.

Pokud si ovsem myslis, ze (Sil + 2) (+) Zraneni_zbrane = Sil (+) (Zraneni_zbrane + 2), tak se mylis.
( (+) je plus-v-kolecku )
dajen 14.1.2009 21:04  24206
xKiv [24200]: pri vypoctu ZZ obourucnich zbrani se pocita Sil o 2 vyssi
Nebylo by jednodušší prostě v tabulce obouručních zbraní u všech zbraní zvednout Zranění o 2?
xkiv 14.1.2009 21:04  24205
A je to z cervence 2006 ... urcite jste to tu uz ode mne nekolikrat (skoro vsichni) cetli
davec 14.1.2009 20:46  24204
xKivAť je to jak je to, je to výrazně lepší...
xkiv 14.1.2009 20:37  24203
XXX [24202]:
Od (jednoho) autora soubojaku (nejspis - zarucit muzu jenom to, ze je uvedeny mezi autory PPH)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 14.1.2009 20:31  24202
xKiv: cožecožecože??? To je nejaka oficialni zaplata lebo co?

"Resil jsem, zaplata: pri vypoctu ZZ obourucnich zbrani se pocita Sil o 2 vyssi ... "
xkiv 14.1.2009 20:01  24200
Davec [24170]:

ale problém vidím v tom, že jednoruční zbraň typu obušek (tedy opravdu to nejslabší nad pěstí) se díky bunusu +2 k ZZ dostává svojí drtivostí do kategorie pravidlově obouručních. Víc napíši z domu.


A obecne (podle cistych pravidel edice B), s rostouci Silou jde ZZ jednorucnich zbrani drzenych obourucne k Sil-3, zatimco ZZ obourucnich zbrani drzenych obourucne jde k Sil-5 (takze je z toho hlediska vyhodnejsi drzet obourucne dyku nez kopi).
Resil jsem, zaplata: pri vypoctu ZZ obourucnich zbrani se pocita Sil o 2 vyssi ...
kouba 14.1.2009 18:14  24199
Diskuse??Myšlenka, co tu ale proběhla se mi docela líbila. Spíš než zavádět nějaké pravidla, co si někdo myslí, že nutně potřebuje a bude je alespoň 2x za sezení používat by nemuselo být špatné podívat se na nějaké situace z Vašich her, o kterých si třeba nejste jisti, jestli jste je udělali správně nešli udělat líp nebo Vás prostě jen pobavili a chtěli byste se o ně podělit s ostatními. Zkrátka bavit se o situacích, které se skutečně staly a ne o kterých se domníváte, že by se mohli někdy v budoucnu stát.
dante 14.1.2009 17:46  24198
Ono ja si myslim, ze omdlit muze clovek z predstavy, z toho ze vidi zraneni, muj nazor nepodlozeny vedeckym pruzkumem :D je, ze ono tzv. "omdlit nebo ztratit vedomi z bolesti" je spojovano spis s vnitrnimi bolestmi nejasneho puvodu, pocity nevolnosti a predevsim pak se strachem a obavami. Take jsem cetl o pripadu kde byl snizeny prah bolesti a na zraneni dotycny reagoval az teprve omdlenim.

Samozrejme veci jako ztrata krve, dehydratace, nizky tlak, prehrati a pretazeni organismu, sok - porucha ci ztrata vedomi
kouba 14.1.2009 17:42  24196
Mno asi takhle.

To bezvědomí bych vůbec neřešil. Alespoň ne tak, jak jej řešíte vy. Ono třeba ty vaše návrhy na tu hranici by vedli k několika vedlejším věcem. Třeba, že některým (ne)jmenovaným kouzlům vy se úplně změnil princip použití. Dalším úskalím je, aby nevznikaly důležité a zbytkové dovednosti. Myslím, že největší prioritu vlastností teď mají Síla - kvůli počtu životů, výdrži, zbraním, nosnosti a v neposlední řadě rychlosti. Další je Obratnost - bojové staty, rychlost. Abysme pak neměli všechny postavy jen s malou zrč, char a int, protože se musí vrážet body do těch dalších aby byla postava schopna dojít do obchodu a přitom neumřela.

Taky bych chtěl dodat, že systém byl vytvarován určitým způsobem. Tyhle "skvělé", "nejdůležitější" úpravy, které "zaručeně povedou ke zlepšení" dle mého názoru často vedou k VELKÉ narušení pravidel a současné rovnovýhy v soubojovém systému.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt