Znal jsem dva lidi, kteří hráli spolu, oba dva dělali PJ a zároveň i postavy, které byly doslova polobohy. Jak jsem tenhle úvod vyslechl, bylo mi jasné, že ta hra musí být fakt o ničem, když si tam dva chudáci léčí komplimenty.
Se všemocností postav je to taky dost složité. Parta loupežníků s luky, co si na ně počká je zmasí jako prase. Stejně jako dojdou do nějakého starého hradu a duch temného mága je může zabít přes mentální souboj nebo je ovládne a pobijí se navzájem. CP je totiž dělané dle stejných pravidel a proto může být stejně silné.
Problém je v tom, aby se PJ zavděčil hráčům. Mohou být slavní a někomu se to nebude líbit. Tamní šlechtic, co ubíjí své poddané robobou, vysokými daněmi a oddanost si vynucuje žalářem a bičem. Tomu se nebude líbit pětice oblíbených hrdinů, kteří bojují proti bezpráví. Tak vyloví nějakej ten tisíc zlaťáků (lepší chudší o 1000 zl než o panství a krk) a parta 10 lidí si na ně počká v lese. Když vezmeme aplikaci z DrD, tak tam bude ukrytý zloděj ve stínu nebo dva, nějací hraničáři s luky a pak třeba slabší kouzelník a je to.
Situace bude vypadat takto. Jde te si po lese (PJ si hodí skytě na SmS) a šup, hodí si na útok a Čaroděj jde k zemi v nultém kole. Pak se toho ještě trocha sesype na ostatní. Druhé kolo, co děláte..."Ehh??? Hej co to je?!! (osočení na PJ) PJ:"Aha, takže nic, tak další kolo, hažte si na obranu, aha, nevíte odkud, bum prásk, další postava se skácí k zemi. Chudák hraničář si nestačil ani zamířit svoje 2 kola, jak měl navyklé. Do toho hodí na to místo ještě cizí časoprostorový kouzelník Sirup nebo něco takového (neodolá jen 1 z 5 postav, ale i tak dobré) a Dračí zbroj, hrdinové jsou uvězněni na 1 místě. Neví, kdy kouzlo skončí ale cizí to ví a v okamžiku, kdy se to stane je zase zasypou. Ve hře by to šlo ale nechci vidět potom tu hádku v některých družinách. Družina klidně mohla být na 15 a oponenti na 8. úrovni.
Jako bonus bych se pak vrátil v čase a družinu bych nechal zajmout do role záporáků, co budou dělat přepad. Možná by to stihli ještě rychleji. |