Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
domingo 19.10.2007 11:53  1186
xKiv [1185]: Ak je vyvolanie mensie nez 0, nebolo by od veci dat nejaky bonus na boj (ak tam nie je) ?
xkiv 19.10.2007 11:00  1185
Cituji pravidla:
--------------------------
Tabulka kategorii kouzel:

Vyvolani: +0 ci mene
Kategorie: rychle
BC: +0
Pocet kol: 1
--------------------
Takze ne, i kdyz je parametr Vyvolani mensi nez +0 (coz by podle tabulky mohlo znamenat i mene nez jedno kolo), spotrebujes cele 1 kolo.
anonym 19.10.2007 10:35  1184
LanxZdravim vás... když se oborovou schopností dá zrychlit vyvolání kouzla na polovinu a nepíše se tam že to nejde pod polovinu(u ostatních schopností se píše do jaké míry se dá kouzlo upravit) znamená to že dokážu vyvolat kouzlo, které se vyvolává jedno kolo, za půl kola? to by totiž znamenalo že můžu seslat dvě za to jedno kolo
resurrection 8.10.2007 15:08  1183
Jo jasne, uz sem doma. Sry :-)
noir 8.10.2007 14:47  1182
Resurrection: pleteš dohromady dvě věci: Bonus k důstojnosti, který hůl dává a bonus k sesílání kouzel. Ten první je dán kvalitou a prvoedením hole, ten druhý její velikostí.
resurrection 8.10.2007 14:33  1181
xKivCo prosim? Hul +2 dokazi podle pravidel udelat pouze MISTRI rezbari, je nejdrazsim typem hole a krome hromady prachu je kvuli tomu kdo ji musi delat zatracene tezko dostupna. Takze za pul hodiny v lese a zadarmo najde tak leda normalni hul, ktera dava bonus +0.
xkiv 8.10.2007 14:01  1180
Hul +2 najde kdokoli v lese za pul hodiny, zadarmo.
Dobre, potrebuje na to rozumny les a kdyz chce, aby se dala pouzivat i jinak, tak musi hledat dyl a vysledek jeste nejak opracovat, ale zacinajici postava ma za sebou X let, kdy mohla neco sehnat ...
resurrection 8.10.2007 13:21  1179
Ukazte mi PJ ktery dovoli postave na 1. levelu hul +2... ale jinak je to pekne rozebrane. Prumerne tedy 73%. Lehka kouzla az 92%. Pri vyssi nez minimalni narocnosti to umerne klesa az na extremnich 8% u max. narocnosti 17. Pochopitelne pri zohledneni dalsich nutnych podminek pro uspech kouzla, tedy odolani magii a nebo hod na utok, je to casto jeste mnohem mene.

Co se tyce toho soustredeni, tak to je vyuzitelny leda mimo boj/vypjate situace, kde je uspech carovani snazsi a beztak imho i zadouci. V ty souvislosti me napada takove home rule, kdy nebojova kouzla mimo boj by mohla byt vymenou za delsi cas sesilani a nebo i vetsi cenu v mg) seslana automaticky. Puvodni cena a 2x doba nejnizsi narocnost, cena +1 a 3x doba stredni narocnost atd.
xkiv 8.10.2007 13:02  1177
Hmm, koukam ze je tam i 16 (barvy a tvary, skytavka, omraceni, kvinta smyslu, uvadni, bav se dobre, kopni semhle, tichy krok, tiha, hor)
a v materialnich kouzlech dokonce 17 (dneska to zkusis beze zbrane, tlakova vlna, zavri na zavoru)
[to jsou ty maximalni narocnosti].
Na 17 uz musi hodit (int 3+obor 1+ hul 2, ma 6) 11 ... (ma cca 8% ze se to podari, s pripravou cca 15%)
Na 16 staci hodit 10 (cca 17% uspech, s pripravou 31%)
Na 15 staci hodit 9 (cca 28% uspech, s pripravou 48%)
Na 14 staci hodit 8 (cca 42%, s pripravou 66%)
noir 8.10.2007 12:52  1176
Bouchi: Díky. To není vůbec špatné, na kouzlo 1.úrovně...
Srovnával jsem to v jdené diskuzi s ochrannými kouzly s konkurenšních systémů a zdá se mi, že obranná kouzla tohoto typu jsou v +ku HOOODNĚ silná-mít na 1. úrovni asi 30 procentní šanci, že si udělám ekvivalent rytířské zbroje, který se navíc sčítá s hodnotou brnění (pochopil-li jsem to správně), je poměrně mocné. Ale je pravda, že trvání je zoufalé, což zjevně kouzlo vyrovnává.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.10.2007 12:47  1175
Pokud jsem se neprepocital tak asi 40 %.
noir 8.10.2007 12:43  1174
Šlo by ještě spočíátat, jak velká je pro daného čaroděje na 1. úrovni (s holí a přípravou na akci) šance seslat dané kouzlo na maximální úspěch (t.j. cč. 15)?
noir 8.10.2007 12:39  1173
xKiv: Mě šlo vyloženě o šanci na seslání daného kouzla-ty další věci jsou mi jasné. Na klacek jsem úplně zapomněl, ten vůbec není marný.
xkiv 8.10.2007 12:31  1172
Taky to ale vemte pro jina nez nejjednodussi kouzla .. (dobre, mlha na nejnizsi stupen ma narocnost 7 - ale na nejvyssi ma prozmenu 13).

Narocnosti kouzel prvni urovne se pohybuji spis kolem 10, to uz citovany carodej s int 3, oborem +1 a bez hole (tu mu muzou sebrat) potrebuje hodit 6 a jsme na (1+2+3+4=10, 10/36=cca 27% neuspechu, cca 73% uspechu). [s +2 za hul je zpatky na cca 8% neuspechu = cca 92% uspechu]

Na druhou stranu, na vetsinu kouzel muze pouzit pripravu na akci (hazi dvakrat = s 93% jistotou hodi celkem alespon 6 ...

A pokud chci seslat kouzlo na nekoho jineho nez na sebe, tak musim casto prekonat jeste jednu prekazku - budto hod na zasah (at uz na dotyk, vrhani, nebo strelbu - podle situace to prenasobi rekneme od 50% do 99% (strelba ze tri metru do nekoho, kdo o tom vubec nevi)) nebo na odolani magii (podle situace prenasobi od 0% do cca 45% - jsme na prvni urovni, takze na svem 2k6+ musim vzdycky hodit vic, nez terc).
klimbing 8.10.2007 12:17  1171
UspěšnostJeště bych dodal, že většina čarodějů si sežene pěkný klacek na kouzlení. To znamená +2. A jsme u necelých 3%, že neuspěje (ovšem jen na 1. stupni úspěchu).

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt