Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 28.10.2007 22:01  1190
můraJá bych nedal hráči omezení pokud by pomocníček zemřel přirozenou smrtí, ale jen v případě zdechnutí v boji nebo při nějaké smůle nebo blbosti, kterou pomocníčkovi nařídil. Hodně by záleželo na situaci.
peca_007 28.10.2007 20:19  1189
je to mozne, ale prave pro ta omezeni to neni bezne.
anonym 28.10.2007 15:54  1188
Můra Zdravim, mel bych takovou otazecku. Muze byt mura carodejovym pomocnikem? Problem by byl asi v tom, ze se v providlech pise, ze pomocnikova delka zivota je stejna jako u jinych zvirat jeho druhu. No a pokud vim, tak mury se dozivaj tak maximalne par mesicu:D. Tzn, ze by musel privolavat kazdou chvily novyho a za chvili by uz mel takova omezeni, ze by ho uz nevyvolal...Co si o tom myslite?
xkiv 19.10.2007 12:40  1187
Proc?
V kole kdy dokoncujes dlouhosesilajici kouzlo taky nemas bonus za to, ze by to dokonceni trvalo kratsi dobu, nez seslani kouzla s Vyvolanim +0 ...
To je spis o tom, jak moc ti to sesilani prekazi pri sledovani okoli. A pod urcitou hranici uz proste min prekazet nemuze.
domingo 19.10.2007 11:53  1186
xKiv [1185]: Ak je vyvolanie mensie nez 0, nebolo by od veci dat nejaky bonus na boj (ak tam nie je) ?
xkiv 19.10.2007 11:00  1185
Cituji pravidla:
--------------------------
Tabulka kategorii kouzel:

Vyvolani: +0 ci mene
Kategorie: rychle
BC: +0
Pocet kol: 1
--------------------
Takze ne, i kdyz je parametr Vyvolani mensi nez +0 (coz by podle tabulky mohlo znamenat i mene nez jedno kolo), spotrebujes cele 1 kolo.
anonym 19.10.2007 10:35  1184
LanxZdravim vás... když se oborovou schopností dá zrychlit vyvolání kouzla na polovinu a nepíše se tam že to nejde pod polovinu(u ostatních schopností se píše do jaké míry se dá kouzlo upravit) znamená to že dokážu vyvolat kouzlo, které se vyvolává jedno kolo, za půl kola? to by totiž znamenalo že můžu seslat dvě za to jedno kolo
resurrection 8.10.2007 15:08  1183
Jo jasne, uz sem doma. Sry :-)
noir 8.10.2007 14:47  1182
Resurrection: pleteš dohromady dvě věci: Bonus k důstojnosti, který hůl dává a bonus k sesílání kouzel. Ten první je dán kvalitou a prvoedením hole, ten druhý její velikostí.
resurrection 8.10.2007 14:33  1181
xKivCo prosim? Hul +2 dokazi podle pravidel udelat pouze MISTRI rezbari, je nejdrazsim typem hole a krome hromady prachu je kvuli tomu kdo ji musi delat zatracene tezko dostupna. Takze za pul hodiny v lese a zadarmo najde tak leda normalni hul, ktera dava bonus +0.
xkiv 8.10.2007 14:01  1180
Hul +2 najde kdokoli v lese za pul hodiny, zadarmo.
Dobre, potrebuje na to rozumny les a kdyz chce, aby se dala pouzivat i jinak, tak musi hledat dyl a vysledek jeste nejak opracovat, ale zacinajici postava ma za sebou X let, kdy mohla neco sehnat ...
resurrection 8.10.2007 13:21  1179
Ukazte mi PJ ktery dovoli postave na 1. levelu hul +2... ale jinak je to pekne rozebrane. Prumerne tedy 73%. Lehka kouzla az 92%. Pri vyssi nez minimalni narocnosti to umerne klesa az na extremnich 8% u max. narocnosti 17. Pochopitelne pri zohledneni dalsich nutnych podminek pro uspech kouzla, tedy odolani magii a nebo hod na utok, je to casto jeste mnohem mene.

Co se tyce toho soustredeni, tak to je vyuzitelny leda mimo boj/vypjate situace, kde je uspech carovani snazsi a beztak imho i zadouci. V ty souvislosti me napada takove home rule, kdy nebojova kouzla mimo boj by mohla byt vymenou za delsi cas sesilani a nebo i vetsi cenu v mg) seslana automaticky. Puvodni cena a 2x doba nejnizsi narocnost, cena +1 a 3x doba stredni narocnost atd.
xkiv 8.10.2007 13:02  1177
Hmm, koukam ze je tam i 16 (barvy a tvary, skytavka, omraceni, kvinta smyslu, uvadni, bav se dobre, kopni semhle, tichy krok, tiha, hor)
a v materialnich kouzlech dokonce 17 (dneska to zkusis beze zbrane, tlakova vlna, zavri na zavoru)
[to jsou ty maximalni narocnosti].
Na 17 uz musi hodit (int 3+obor 1+ hul 2, ma 6) 11 ... (ma cca 8% ze se to podari, s pripravou cca 15%)
Na 16 staci hodit 10 (cca 17% uspech, s pripravou 31%)
Na 15 staci hodit 9 (cca 28% uspech, s pripravou 48%)
Na 14 staci hodit 8 (cca 42%, s pripravou 66%)
noir 8.10.2007 12:52  1176
Bouchi: Díky. To není vůbec špatné, na kouzlo 1.úrovně...
Srovnával jsem to v jdené diskuzi s ochrannými kouzly s konkurenšních systémů a zdá se mi, že obranná kouzla tohoto typu jsou v +ku HOOODNĚ silná-mít na 1. úrovni asi 30 procentní šanci, že si udělám ekvivalent rytířské zbroje, který se navíc sčítá s hodnotou brnění (pochopil-li jsem to správně), je poměrně mocné. Ale je pravda, že trvání je zoufalé, což zjevně kouzlo vyrovnává.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.10.2007 12:47  1175
Pokud jsem se neprepocital tak asi 40 %.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt