XXX [1223]:
Dobře, příště už napíšu "Krátkému ..." správně, i s tím velkým písmenem na začátku =)
"Jednu sekeru, prosím" bych upravil naprosto stejně.
"Ledová sekera" má IMHO moc velké zranění (já bych dal 5/7/9).
"Neviditelná sekera" ... asi bych postupoval tak, že bych pro jednoduchost určil že se "Neviditelný meč" rovná Barbarskému meči (stejná prostřední hodnota zranění) s bonusy +1k ÚČ (vyjadřuje postih, který má soupeř ke krytu) a +4k OČ (vyjadřuje postih, který má soupeř k útoku). Pro srovnávání bych tedy asi použil Znova tu válečnou sekeru (PS+1; D2; Ú+4/+6/+8; Z+6/+7/+8; K7). IMHO by neviditelná zbraň měla mít vyšší šanci zasáhnout a menší šanci vykrát ránu, než dosud má, ale do kouzla rýpat nebudu.
Tohle je jedna možnost jak to řešit, druhá je ale mnohem jednoduší, prostě vemeš všechny parametry tak jak jsou už určeny a místo meče jen vytvoříš sekeru (a budeš potřebovat jinou obecnou dovednost pro používání). No a že se normálně sekery od mečů statistikami liší, tohle je magie a ta si může dělat co chce =)
|