Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
beorn 19.12.2007 16:21  1237
xKivJá jsem se taky spíš klonil k téhle verzi (tedy že to je maximální zranění jedním zásahem). Ale chtěl jsem znát i názor ostatních.

Díky všem
xkiv 19.12.2007 16:17  1236
MerwinProto mluvim o "pripadne" ochrane (a ne ochrane zbroje) - i proti psychickemu zraneni muze nejakou mit ..
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 19.12.2007 15:20  1235
Nikoli "spis psychicke" ale zcela jiste psychicke, je to i v popisu toho kouzla.
merwin 19.12.2007 15:10  1234
xKivAle zase zranění iluzí asi není klasické mechanické, ale spíš psychické, takže tam ten nepoměr u té zbroje být klidně může, nebo ne?
xkiv 19.12.2007 14:11  1233
Ja bych to videl na zraneni jednim zasahem (pred pripadnym odectenim ochrany).
Kdyby to bylo *celkove* zraneni, tak by byl budto nepomer mezi tim, co iluze dokaze udelat nekomu s ochranou a bez ochrany --- nebo by se muselo zvlast evidovat kolik by udelalo bez ochran ...
beorn 19.12.2007 00:15  1232
Jo jasně, omlouvám se!
Je to kouzlo Přelud na straně 86 (edice B).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 19.12.2007 00:09  1231
Co kdybys trochu upresnil, kde v pravidlech to ctes?
beorn 18.12.2007 23:24  1230
zranění iluzeMěl bych dotaz ohledně zranění, které může iluze způsobit. V pravidlech čtu, že: "Maximální zranění způsobené iluzí je dáno vztahem: Síla zranění = Kvalita -6."

Z toho jsem ale nepochopil, jestli se jedná o celkové maximální zranění, nebo maximální zranění během jednoho zásahu.

Pokud bych chtěl řekněme vytvořit iluzi vchodu s rotujícími čepelemi, může zranit každou postavu, která by chtěla projít za hodnotu Kvalita -6, nebo celkové zranění způsobené všem bude max. Kvalita -6??
merwin 13.12.2007 12:39  1229
XXX [1228]: Však se nic nestalo =)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 13.12.2007 12:29  1228
já jsem to při té tvorbě nedělal jen dle zz, ale srovnával vycházel jsem i z uč a kdytu, tak mi ten jedenapůlručák nejlíp seděl.

ZZ: je tam 3/5/7 a meč má 5, ale u sekery ze které jsem vycházel je.. aha, tam mám chybu.

Zrovna mám otevřené pravidla a čučím do toho. Takže to zranění má být opravdu 5/7/9. Špatně jsem to opsal.
merwin 13.12.2007 09:57  1227
XXX [1226]:

U ledového meče je normálně ZZ = +3/+5/+7
U Jedenapůlručního meče (který k tomu přitrovnáváš) je normálně ZZ = +5. To znamená, že si kouzlem oproti tomu základu můžeš i o 2 ZZ přilepšit, či přihoršit (prostřední hodnota +5ZZ je stejná).

U Válečné sekery je normálně ZZ = +7 (o 2 lepší oproti mečům). Proto bych takové ZZ dal i jako střední u té ledové sekery a měla by ZZ +5 (o 2 si pohoršíš)/+7/+9 (o 2 si polepšíš).

Takto má ta Válečná sekera o 2 vyšší ZZ než ten Jedenapůlruční meč, a i Ledová sekera má o 2 vyšší ZZ než ten Ledový meč. Tvůj návrh to zvedal o 4 v případě kouzla ... pročpak?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 13.12.2007 07:04  1226
jó vím že by to tak jednoduše šlo, ale zase meč není sekera a bojuje se s ním asi líp.

u té ledové sekery - vycházel jsem z toho, že meče mají menší ZZ a větší úč než sekery. Proto to tak musi byt. Kdybych zmenšil zz, tak bych musel zvednout úč a byl by to meč. nebo bych úč nezvedl a byla by to zase lehká sekera.
merwin 12.12.2007 21:20  1225
XXX [1223]:
Dobře, příště už napíšu "Krátkému ..." správně, i s tím velkým písmenem na začátku =)

"Jednu sekeru, prosím" bych upravil naprosto stejně.

"Ledová sekera" má IMHO moc velké zranění (já bych dal 5/7/9).

"Neviditelná sekera" ... asi bych postupoval tak, že bych pro jednoduchost určil že se "Neviditelný meč" rovná Barbarskému meči (stejná prostřední hodnota zranění) s bonusy +1k ÚČ (vyjadřuje postih, který má soupeř ke krytu) a +4k OČ (vyjadřuje postih, který má soupeř k útoku). Pro srovnávání bych tedy asi použil Znova tu válečnou sekeru (PS+1; D2; Ú+4/+6/+8; Z+6/+7/+8; K7). IMHO by neviditelná zbraň měla mít vyšší šanci zasáhnout a menší šanci vykrát ránu, než dosud má, ale do kouzla rýpat nebudu.

Tohle je jedna možnost jak to řešit, druhá je ale mnohem jednoduší, prostě vemeš všechny parametry tak jak jsou už určeny a místo meče jen vytvoříš sekeru (a budeš potřebovat jinou obecnou dovednost pro používání). No a že se normálně sekery od mečů statistikami liší, tohle je magie a ta si může dělat co chce =)
xkiv 12.12.2007 18:53  1224
Ja si myslim, ze pokud chce trpaslik radsi sekeru nez mec (a da jim prednost pred delostrelectvem), tak radsi sekeru nez kouzlo a bez (skutecne) sekery se bude povazovat za mrtvolu.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 12.12.2007 15:45  1223
MerwinVčera jsem na to koukal a ten meč se spíš blíží Krátkému širokému meči - srovnával ty údaje a sedí na 95% kromě potřebné SIL, která je zvýhodněná o 1.

kouzlo materiální - jednu sekeru prosím:
magy + všechny věci stejné
SIL +2 (taky zvýhodněná jako u meče)
délka 1
útok - dle úspěchu 3/4/5
zranění +3
kryt +2

Ke kouzlu ledový meč mi zace nejvíc seděl meč jedenapulruční. Zbraní odpovídající ze seker je válečná sekera. Kde je zvýhodněn meč v potřebné SIL, tak o tolik je i ta sekera. Proto:

Ledová sekera (materiální):
magy + všechno stejné
SIL +4
délka 2
útok dle úspěchu 3/5/7
zranění 7/9/11
kryt 3

Kouzlo neviditelný meč - tak tomu jsem nenašel odpovídající sekeru, takže nevím.

Kouzla jsou pro všechny fanoušky trpaslíků, kteří jistě nebudou používat nějaké blbé meče, nebo snad ještě pro trpadlíka trapnější hole.

All: prosil bych vaše názory na sílu kouzel, jestli jsem to nepřehnal, nebo naopak.


[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt