Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
beorn 18.2.2008 10:47  1262
Já za čaroděje nehraju. Ale zatím jsem měl možnost hrát se dvěma čaroději a oba boostovali mentální magii.

Takže to vypadá na docela vyrovnaný souboj :-D
envec 17.2.2008 22:19  1261
Mě se nejvíc líbí vitální.
profa 17.2.2008 21:46  1260
Já preferuju energetickou, hned v závěsu za materiální a časoprostorovou.
klimbing 15.2.2008 15:14  1259
Obory magieNapadla mě jedna taková věc. Jaký obor čarodějské magie je nejoblíbenější? Který nejraději používáte jako čarodějové? Bylo by zajímavé vědět jak je to s rozdělením čarodějů do oborů. Co takhle to dát jako anketu?
beorn 14.2.2008 09:36  1258
WolfiNo jo, vida. Taky jsem se mohl dřív porozhlédnout. :-)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 14.2.2008 09:20  1257
beornZáhlaví, provizorní index kouzel?

+8/+11/+14 :)
beorn 14.2.2008 09:17  1256
Sem se mi dívejNemáte u sebe někdo příručku kouzelníka? Potřeboval bych zjistit hodnoty náročností kouzla Sem se mi dívej (mentální magie).
Díky
xkiv 8.1.2008 15:04  1255
BouchiUjela mi nula na nule: zalozil jsem 10 m jako zaklad (+0) :)

I +20 je slusne cislo jako komponenta BC.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.1.2008 14:52  1253
xKiv [1252]: Nekde ti tam ujela 0, +20 je prece 10 m, cili Delka bude 20.
xkiv 8.1.2008 14:47  1252
Konkretne tohle kouzlo (slunecni paprsek) *vytvari* (kouzelnou) zbran pro boj z blizka, ktera ma parametr Delka (coz se pouziva jako soucast BC) a ten zavisi na parametru kouzla Dosah.

Nekolik poznamek:
1) vytvari zbran = v kole seslani se s tim jeste neda utocit
2) kouzlo trva jenom dokud se na to carodej plne soustreduje = nemuze se soustredit na jine bojove cinnosti, jako je napriklad uhybani
3) parametr zbrane Delka neni rovny bonusu za skutecnou delku zbrane; nekde jsem videl vztah +1 za kazdy pulmetr, takze s dosahem +20 (100 m) je to dokonce Delka 200 :)

Celkove mi z toho vychazi, ze carodej s timhle kouzlem v kazdem kole zautoci jako prvni (coz je OK), ale jakmile se k nemu nekdo dostane, tak skoncil (budto se bude branit, nebo schyta ranu a to mu nejspis taky prerusi soustredeni) - kdyz si urcuje svoji akci, tak jeste nevi, kdo na nej pobezi - a stejne na nej muzou vybehnout dva ... nebo jeden, prezije to a majzne si ...


Strelecke zbrane maji zasadne BC=Boj (neupravuje se za zbran), takze zadne bonusy za Dosah. Zvlast pokud ta "vytvorena zbran" nema odpovidajici parametr.
domingo 8.1.2008 11:47  1251
Dosah nie je bonus k BC.

BC bude mat take ako ked kuzli.
hecras 8.1.2008 07:51  1250
No nevím jak konkrétně u tohoto kouzla, ale obecně i u střeleckých kouzel je uvedena hodnota Dosah a né Dostřel, takže bych viděl že by se to klidně pravidli pro střelbu řídit mohlo.
celebrindol 7.1.2008 20:41  1249
Když už jsme u toho BČ...Kouzlo Sluneční paprsek (strana 52 v béčku) má uvedeno toto:

Trvání: dokud se čaroděj soustředí
Dosah: +20
Délka: Podle Dosahu kouzla

Vyplývá z toho tedy, že v kole, kdy čaroděj útočí Slunečním paprskem, má bonus +20 k BČ, protože délka jeho zbraně je rovna +20? Není to trochu moc?
Situace by se změnila, pokud by se jednalo o střelnou zbraň, neboť tehy je BČ = Boj, ale to rozhodně z popisu kouzla není nijak poznat. Kdyby se jednalo o střelnou zbraň, byl by tam navíc uveden místo Délky Dostřel.
xkiv 7.1.2008 12:20  1248
Jediny pripad, kdy se *kouzlicimu* carodejovi do BC pocita zbran (hul) je, tusim, kdyz sesila kouzlo s dosahem dotyk a planuje ho k cili dorucit zbrani (holi).

Jinak, pokud nechce prijit o rozkouzlene kouzlo, tak nesmi skoro nic - ani uhybat, natoz kryt (po dokonceni kouzla uz muze).

Doba sesilani: at uz je jakakoli, carodej kouzlo dokonci v okamziku, kdy prijde na radu.
Kouzlit zacina vzdycky na zacatku kola, ve kterem se kouzlit rozhodl.
Kouzli celkem tolik kol, kolik ma trvat seslani (a teprve az v poslednim ma smysl ptat se, kdy prisel na radu).

Doba trvani: technicky je potreba rozlisovat dobu +0 (1 ko) a I (ihned).
I = efekt se vyhodnoti v okamziku seslani a tim to konci.
+0 = kouzlo trva 1 kolo = zacne ucinkovat v okamziku seslani a skonci na konci (toho sameho) kola.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.1.2008 12:44  1247
není, bč se mu může zvýšit o hůl, ale musí kouzlit gesty, když nená hůl tak pech bč nenabuší.

Bránit se:
nebude, 0, bum do šišky, postižení nebo co a i hod na udržení koncentrace.
bude, braní se normál dle pravidel a magy jsou v čudu

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt