Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hecras 9.10.2008 09:09  1326
Dobře měl sem použít termín "nezískal sem nad protivníky převahu". A pochopitelně že už v takovým kole bych nedělal nic, to je naprosto jasný, de mě o to, že toto není pravidlový přerušení kouzlení, ale to že sem nezačal kouzlit.
jackelee 9.10.2008 08:23  1325
Hecras [1324]: ono je docela zcestnej pojem "vyhrát souboj", ale každopádně když by ses bránil předtím než by ses dostal na řadu tak už kouzlit nemůžeš (ani kdyby jsi chtěl)
hecras 9.10.2008 06:23  1324
Chtěl bych si něco ověřit.
Je správný následující postup? Mám kouzelníka, nahlásím akci kouzlení, prohraju boj a prohlásím že tedy ani kouzlit nezačnu a to hned po hodech na boj né až tehdy až se dovím jestli na mě někdo útočí. Podle mě bych v takovým případě nepřišel o magenergii (ani sem ještě nezačal kouzlit) a mohl bych se bránit zbraní (pokud by boj vyhrál tak po zakouzlení je možný se ještě bránit zbraní), každopádně bych nemohl udělat žádnou jinou akci.
Popřípadě bych to mohl i takto nahlásit před hodem na boj - Budu kouzlit pokud vyhraju boj, jinak ne.

Chápu to takto dobře?
ficus 10.9.2008 09:27  1323
Asi máš pravdu
apexx 10.9.2008 07:46  1322
Re:Ficus 8.9.2008 08:02
NIMHO, naprosto zbytečná věc, která maximálně může narušit už tak křehké vyvážení obtížností kouzlení i jiných vztahů v pravidlech. Navíc opravdu zalevno. Trošku to zavání munchkinovstvím.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.9.2008 12:24  1321
treba by byl zajimavy bonus za dovednost treba casoprostor (1-3), ale pak bych dal nejaky postih k vyvolani kouzel mimo tento obor (-1/-3). Čim jses lepsi v jednom, tim jses horsi v druhem.

u theugra by to slo podobne. Specializujes se na formule, mas postih k demonum, cestovani po vlaknech atd. navic bych dal, ze jak kouzelnik, tak theurg by mohli mit pouze jednu specializaci.

Ale spis bych to nedaval vubec. tak nejak mi to prijde vsechno spatne.
xkiv 9.9.2008 12:09  1320
Tak ja jsi to navrhnul je to asi 4x silnejsi, nez obdobna schopnost theurga, navic na miste, kde se s takovymi bonusy vubec nepocita:
1) pokud by autori s takovou dovednosti pocitali, tak by narocnosti kouzel nechali trochu vyssi nez ted jsou
2) mezi hody na seslani carodeje a theurga je nejaky zamysleny vztah, ktery by se touhle dovednosti mohl narusit
ficus 9.9.2008 11:43  1319
jako obecnou dovednost okultismem si dotyčný trénuje mysl a to se potom projeví i v jeho schopnostech tk nak sem to myslel
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 8.9.2008 08:53  1318
no rozdelit to u carodeje na jednotlive obory - casoprostor.okultizmus atd... mozna.

Ale stejne mi to prijde takove, ze je to nahrazovani IQ, ktere se pocita do vyvolani. Takhle si muzes davat hodne do vol a mit hafo magu a jeste vyvolavast nej uspechy.
dajen 8.9.2008 07:17  1317
FicusA to by mělo být co? Obecná dovednost nebo schopnost povolání?
Jestli je to obecná dovednost, tak je to "za málo peněz hodně muziky".
ficus 8.9.2008 07:02  1316
Pánové docela jsem přemýšlel o speciální dovednosti hlavně pro čaroděje a theurgy.....

Okultismus

Dotyčný si podle stupňe 1stupeň=+1
..........................................2stupeň=+2
..........................................3stupeň=+3
Přidá bonus ke všem hodům v oblasti vyvolávání kouzel koncentraci
vztupu do sfér a mentálního souboje.


Je to reálné?
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 23.8.2008 06:15  1315
V druhé části errat čaroděje (popisy kouzel) jsou upřesněny ty věci, které dělaly v edici A takový guláš.
Proč ta 2. část ještě není na netu tedy nevim. Už je to dost dlouho co byla udělaná.
anonym 21.8.2008 12:00  1314
DěkujiDěkuji, hlavně xKivovi, tohle mi bylo asi nejužitečnější.
Přímo ZZ má v pravidlech uvedeno jen kouzlo Odštěpky a Tlaková vlna, ostatní mají Zranění. U mečů a podobně to chápu jako Zranění Zbraně, u blesků jsem nevěděl, co s tím, zacházením jako se střeleckou zbraní s pevnou silou uživatele a tedy přímo udaným ZZ se to vše stává celkem smysluplným.
Nicméně jste mě přesvědčili, že si tu edici B radši koupím. :-)

Takže ještě jednou díky všem, už je mi, alespoň doufám, jasné, jak u kterého kouzla zjistit, za kolik životů zraní.
xkiv 21.8.2008 11:42  1313
Hlavne vsechny kouzlem vytvorene *strelecke* zbrane jsou povazovane za *kuse* bez PS - nebo s PS takovou, aby bylo ZZ(Zaklad Zraneni)=ZZ(Zraneni Zbrane)
To znamena, ze se k tomu sice nepricita (ani v kolecku ani bez kolecka) Sil postavy, ale pricita se k tomu 1k6.
profa 21.8.2008 11:11  1312
anonym [1310]:

No, ve chvíli, kdy tam je tabulka, mělo by jít o Zranění zbraně (případ 1) a pokud ne, jde o Zranění (případ 3). Jinak v tabulkách se to patrně uvádí zkráceně proto, aby se to vešlo.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt