Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 19.4.2006 14:38  233
Hecras: Za tu jízdu myslíš? Nebo za ten dřevec?
hecras 19.4.2006 14:35  232
Noir Já myslím, proč ne? Jen se obávám, že by měl pořádný postihy na kouzlení, takže nakonec by to ani tak moc čaroděj nebyl, respektive moc by si nezakouzlil.
noir 19.4.2006 14:27  231
Huf, teď se mi zjevil čaroděj, který používá jako hůl dřevec: V plné zbroji, na obrněném bitevním hřebci...
Šel by vytvořit i takový?
hecras 19.4.2006 14:26  230
Krakonošova fajfka v té odpovědi na můj dotaz byla taky zmíněna, ale tu neberu vážně.
xkiv 19.4.2006 14:21  229
Jojo, nekdo uz nekde ventiloval nejake "polo"oficialni podminky ... takove aby se dalo carovat treba i s Krakonosovou fajfkou.
To uz v porovnani s tim nejakej dlouhej mec bude fungovat stejne dobre, jako obvykla hul (+2 je za delku mezi ctvrtinou vysky carodeje a celou vyskou carodeje, takze ono za dejmetomu dvoumetrovou hul typicky nekroll carodej plny bonus taky nedostane.
hecras 19.4.2006 14:16  228
Aranka Vznesl sem dotaz na altar, zda je možný pro čarování používat jiný zbraně např. kopí. A bylo mi odpovězeno, že dřevcový zbraně sou úplně v pohodě a žádný postihy nebo složitější procedury nejsou na mýstě. Dokonce se za hůl dá považovat i dostatečně dlouhej meč, ale tam už by měl být nějaký postih. Jediný omezení je v tom, že čaroděj může mít v jedu chvíli jen jednu "svoji hůl" a každou musí nějakým způsobem prohlásit za svoji hůl (krátký rituál či něco na ten způsob). Takže můj bojový čaroděj bude po světě chodit místo s holí s kopím :o)
aranka 19.4.2006 14:00  227
xkiv 218: právě že jo. Všechny tři umim hned na začátku a jedna z nich je použitelná (no dobře, za některejch okolností dvě), ale já bych preferovala systém, kdy se č. naučí třeba jednu fintu za úroveň, ale může si vybrat jakou a mohli by bejt i o trochu silnější (a náročnější, samozřejmě).... Taky by se možná dal bonus k sesílání za hůl přenést i na jinou zbraňovou kategorii... vždyť de v zásadě o upravenou gestikulaci, tak proč by to nemohlo jít libovolnym předmětem zhruba tyčového tvaru? (asi by se to musel člověk učit pro každou zbraň zvlášť... nebo aby to prostě nebylo moc silný...)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 18.4.2006 22:57  226
Ovšem horal hraničář z hlíny meč neudělá ;)
paboook 18.4.2006 22:55  225
BULVA: na nizke urovni "celkem rovnym bojovnikem po boku bojove ladeneho hranicare horala" byt muze, pochybuju vsak ze na vyssi - a to ho jeste nesrovnavame s profi-bojovnikem :o
bulva 18.4.2006 22:50  224
Mame v druzine bojoveho maga - clovek, vsechno dava na silu a obratnost a uz na prvni urovni maxoval boj s meci. Nosi pobijenou zbroj, hul ma jen na kouzleni a bojuje sirokym mecem. Je celkem rovnym bojovnikem po boku bojove ladeneho hranicare horala.
raistlin 18.4.2006 18:44  223
Bojový mágIdeální je Kroll :-D Místo hole Palice :-D
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 18.4.2006 17:31  222
xKivHůl, meč a štít si asi nevezme najednou :)
Zbroj stačí zezačátku max. na jedna (možná extrém na dva)
A vrhání tak na dva...
Není nedosažitelné... navíc mluvíme o první úrovni! ;)
nigun 18.4.2006 16:56  221
Zrovna bojovej mág by šel udělat dobře...místo 4 kouzel na úroveň prostě 2 kouzla a fintu.
A možná vynechat pár oborovejch schopností a přidat pár dalších výhod do boje (body nadovednosti, nižší schopnosti archetypů nebo upně novej archetyp).
Ale spíš to berte jako návod na CP, co se týče hráčů, tak platí: nepřesílit, spíš ztížit! :-)
xkiv 18.4.2006 16:49  220
To jsou tri body do holi, tri body do mecu, tri body do stitu, tri body do zbroji (protoze si k tem svym kouzlum urcite rad/a prida nejaky solidni zaklad), tri body do vrhani (obcas se nejaka kudla, kamen, nebezpecny vozembouch, ... hodi) ... no a pokud chce mit taky nejake vlastnosti a penize, tak to zbejva tak 10 urovni na zlepsovani jenom bojovych dovednosti ....
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 18.4.2006 16:33  219
Ano, IMHO bojový mág bude materialista a bude se prostě učit všechny ty hole, meče, štíty z "ničeho" :)

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt