Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 20.4.2006 09:13  242
Bouchi [239]:No jo, ale to muzeme mit nesrovnalost mezi rustem vlastnosti a postupem po urovnich - v ziskavani zkusenosti neni zadna podminka, ze by vic zkusenosti dostal ten, kdo pouziva schopnosti z vic skupin (podle vyuzitych vlastnosti).

A kdyz postava s prehledem vyuziva de vedlejsi vlastnosti vic nez ty zbyle, tak to jeste neznamena, je je vyuziva fakt drsne moc.

Leda by to spadlo na nejake agregovane pouziti za vsechny urovne dohromady (tcili neco jako ze by se na kazdou vlastnost "pripisovaly expy" za kazde pouziti a pri postupu na vyssi uroven by se vybrala pro zvyseni vedlejsi vlastnost s nejvic "expama" a neco by se od nich odecetlo - cim vyssi uroven tim vetsi odpocet?)
bulva 19.4.2006 19:15  241
Ale vedle bojoveho maga muze klidne existovat bojovy klerik. Taky dobra predtava - s platovou zbroji, stitem a kladivem...
bulva 19.4.2006 19:14  240
No u nas to vsichni hraji tak, ze vedle hlavnich vlastnosti si nasli jenom dve vedlejsi a zvysujou jenom tyhle. Takze sou tu vlastne takove veldejsi hlavni vlastnosti:-)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 19.4.2006 19:05  239
Bulva [237]: Pokud bude chtit neustale zvysovat jen silu a obratnost, tak bych to ja na miste PJ podminil dost drsnymi predpoklady - musel by travit hodne, ale fakt _hodne_ casu cinnostmi, pri kterych se tyhle vlastnosti rozvijeji. Ostatne to same bych uplatnoval pri jakemkoli jednostrannem zvysovani nejake vedlejsi vlastnosti.
bulva 19.4.2006 19:01  238
fintyNedaval bych carodeji finty, pokud by nejake navic nedostala i bojova povolani.
bulva 19.4.2006 18:59  237
Paboook 225Myslim si, ze i na vyskoe urovni. Vsechny vedlejsi vlastnosti muze davat do sily a obratnosti.

Bojovali by na mece, proste klasika serm. Bojovnik by obcas pouzil fintu, carodej hodil nejakej fireball, chvili by zas treba sermovali, pak zas finta, kouzlo.....
xkiv 19.4.2006 16:02  236
Drevec bude nejspis moc dlouhy, nez aby daval vubec nejaky bonus (maximalni delka, za kterou ma jeste carodej bonus, je Vyska_carodeje + 3, takze pro cloveka, co zacinal s 200 cm, je to tak 3 metry; drevce muzou mit i pres 4 metry.

Za zbroj: kdyz nebude v plne polni, tak muze postihy (omezeni) odstranit dovednosti Noseni zbroje.

Udrzeni koncentrace bych bral jako za jinych bojovych okolnosti - dokud na nej nikdo neutoci, tak se musi starat jenom o jizdu ... coz podle me znamena, ze si muze vybrat: budto prerusi koncentraci, nebo automaticky projede vsechny hody na ovladani zvirete (a ty se v boji muzou konat i nekolikrat za kolo, pokud to neni obzvlast dobre cvicene (nebo inteligentni a bojechtive) zvire).

Jizda: dal bych na sesilani stejne postihy, jake jsou na boj (-6/-4/-2/-0 pro pozemni, -9/-6/-3/0 pro letecke) - pokud umi jezdit tak, ze se pritom neunavuje ...
(a kdyz jede tryskem, tak se hazi kazde dve kola na ovladani zvirete + v boji nemuze ani uhybat)

A nedavat postavat treti stupne dovednosti jenom proto, ze uz je maji a nekolikrat pouzily.
Treti stupen by mel reflektovat "roky praxe" (reference: obecna dovednost Vareni).
Prvni stupen jenom "prvni hodiny" (ODo Tanec).
noir 19.4.2006 14:51  235
Hecras: Jo, jo, to vše má logiku. Jako PJ bych to asi řešil obecnými speciálními dovednostmi, jako kouzlení za jízdy nebo něco podobného, co by ty postihy zmírňovalo. Každopádně by za to čaroděj musel hodně zaplatit...
hecras 19.4.2006 14:49  234
Noir No primárně myslím za zbroj, protože na ni pravděpodobně nebude mít sílu a pak taky je tam omezení zbroje, za jízdu bych mu taky něco dal. Už jenom při jízdě udržet koncentraci by asi bylo zajímavý a potom si myslím, že s holí v sedě a na koni nemůže vykonávat všechny pohyby co potřebuje k seslání, takže další mínus.
noir 19.4.2006 14:38  233
Hecras: Za tu jízdu myslíš? Nebo za ten dřevec?
hecras 19.4.2006 14:35  232
Noir Já myslím, proč ne? Jen se obávám, že by měl pořádný postihy na kouzlení, takže nakonec by to ani tak moc čaroděj nebyl, respektive moc by si nezakouzlil.
noir 19.4.2006 14:27  231
Huf, teď se mi zjevil čaroděj, který používá jako hůl dřevec: V plné zbroji, na obrněném bitevním hřebci...
Šel by vytvořit i takový?
hecras 19.4.2006 14:26  230
Krakonošova fajfka v té odpovědi na můj dotaz byla taky zmíněna, ale tu neberu vážně.
xkiv 19.4.2006 14:21  229
Jojo, nekdo uz nekde ventiloval nejake "polo"oficialni podminky ... takove aby se dalo carovat treba i s Krakonosovou fajfkou.
To uz v porovnani s tim nejakej dlouhej mec bude fungovat stejne dobre, jako obvykla hul (+2 je za delku mezi ctvrtinou vysky carodeje a celou vyskou carodeje, takze ono za dejmetomu dvoumetrovou hul typicky nekroll carodej plny bonus taky nedostane.
hecras 19.4.2006 14:16  228
Aranka Vznesl sem dotaz na altar, zda je možný pro čarování používat jiný zbraně např. kopí. A bylo mi odpovězeno, že dřevcový zbraně sou úplně v pohodě a žádný postihy nebo složitější procedury nejsou na mýstě. Dokonce se za hůl dá považovat i dostatečně dlouhej meč, ale tam už by měl být nějaký postih. Jediný omezení je v tom, že čaroděj může mít v jedu chvíli jen jednu "svoji hůl" a každou musí nějakým způsobem prohlásit za svoji hůl (krátký rituál či něco na ten způsob). Takže můj bojový čaroděj bude po světě chodit místo s holí s kopím :o)

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt