Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.4.2006 10:38  251
NoirVzdyt pisu, ze se mnou nemusite souhlasit.
Podle me je zase krok spatnym smerem, pokud by si postava zvysovala vedlejsi vlastnost ciste podle vyberu hrace, aniz by to bylo herne podlozeno (viz muj extremni priklad s kouzelnikem lezicim furt v knihach - podle litery PPH edice A by si i tak mohl kazdou uroven zysovat silu nebo obratnost, prestoze by to bylo v rozporu s koncepci tvorby postavy - tam se prece taky neprideluji body do vlastnosti libovolne, ale mely by byt podlozene zivotopisem postavy).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.4.2006 10:33  250
HecrasDle meho nazoru (s nimz samozrejme nemusis souhlasit) proste postava, ktera se naplno venuje svemu povolani, proste nema sanci, aby se zaroven soustredila na dostatecny rozvoj pouhych dvou vedlejsich vlastnosti (tj. aby si kazdou uroven mohla zvednout jednu z nich). Par urovni to pujde, odhadem tak na zvednuti o +3, ale pakuz by to proste nestihala. Pokud bych na to mel pouzit/vymyslet nejaky mechanismus, tak neco jako nadhodil xKiv v poslednim odstavci prispevku 242.

242
noir 20.4.2006 10:29  249
Hecras:
IMHO pro zvyšování síly je dostatečné dost dlouho nosit velmi těžká brnění, útočit na blízko, hopsat a podávat nějaké ty atleické výkony.
Bouchi:
IMHO je to krok špatným směrem, zase to o trošku víc bere hráči postavu a dává ji o to víc do rukou PJ...
Kouzelník v +ku je IMHO jako dělaný na boj zblízka-naboostuje se (magické zbroje, drčí štíty, ledové čepele apod) a pak je pro boj zblízka skvělý-vždyť velká část kouzel si o tenhle přístup vysloveně říká!
hecras 20.4.2006 10:23  248
Bouchi No a jen pro pořádek, co by měl kouzelník dělat aby si mohl každou úroveň zvišovat vedlejší vlastnost a přitom měl všechny výhody a vlastnosti svého povolání.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.4.2006 10:08  247
Noir [244]: Vubec nebo jen velice pomalu. Rozhodne ne automaticky (tj. jen proto, ze by hrac rekl "chci si zvysit tuhle vlastnoat"). Ostatne v edici B je to takto formulovano.

Hecras [245]: Spatne jsi me pochopil. Carodej, pokud se skutecne zodpovedne venuje svemu povolani, by byl v zlepsovani fyzickych vlastnosti znevyhodnen zkratka proto, ze tomu zlepsovani uz tolik casu venovat nemuze.
Pokud se ovsem profiluje hlavne jako bojovnik s holi, pak tim samozrejme utrpi pro zmenu jeho kouzleni (protoze mu nevenuje tolik casu kolik by mel). Cili coby PJ bych ho v takovem pripade napr. nenechal pri prestupu naucit se ctyri nova kousla, ale treba jen tri ci dokonce dve.
xkiv 20.4.2006 10:04  246
Bouchi:Ale my prece nejsme v dovednostnim systemu, nybrz v systemu urovni - ktery pocita s tim, ze za kazdou uroven se zvedou dve vlastnosti, pri postupu.

Samozrejme to jde predelat tak, ze teda kdyz postava nepouziva zadnou vlastnost dostatecne na zvyseni, tak se proste pri postupu zadna nezvedne a pocka se teprve az po nejakem tom skutecnem vyuzivani.
hecras 20.4.2006 09:51  245
Bouchi Na druhou stranu, bojovej čaroděj, kterej se staví hlavně jako bojovník s holí a sem tam sešle nějaký kouzlo, se asi s nějakým knihomolem srovnávat nejde. U takovýho bych neviděl jako nejmenší problám aby pouze střídal sílu a obratnost. Respektive nevím proč by mel být v braní si fizických vlastností znevýhodněn jen proto že je to čaroděj.
noir 20.4.2006 09:51  244
BOuchi: To je ovšem docela zajímavý postoj!
Myslíš tím, že by mu vedlejší vlastnosti VUBEC nerostly?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.4.2006 09:41  243
Proc nesrovnalost? Ja chapu zvysovani vedlejsich vlastnosti jako moznost, ne jako narok. Kdyz bude napriklad carodej cely zivot lezet v knihach, neeistuje duvod, proc by se mu nejak vyznamneji mela zvysit kterakoli fyzicka vlastnost (natoz treba o +6 ci vic).
xkiv 20.4.2006 09:13  242
Bouchi [239]:No jo, ale to muzeme mit nesrovnalost mezi rustem vlastnosti a postupem po urovnich - v ziskavani zkusenosti neni zadna podminka, ze by vic zkusenosti dostal ten, kdo pouziva schopnosti z vic skupin (podle vyuzitych vlastnosti).

A kdyz postava s prehledem vyuziva de vedlejsi vlastnosti vic nez ty zbyle, tak to jeste neznamena, je je vyuziva fakt drsne moc.

Leda by to spadlo na nejake agregovane pouziti za vsechny urovne dohromady (tcili neco jako ze by se na kazdou vlastnost "pripisovaly expy" za kazde pouziti a pri postupu na vyssi uroven by se vybrala pro zvyseni vedlejsi vlastnost s nejvic "expama" a neco by se od nich odecetlo - cim vyssi uroven tim vetsi odpocet?)
bulva 19.4.2006 19:15  241
Ale vedle bojoveho maga muze klidne existovat bojovy klerik. Taky dobra predtava - s platovou zbroji, stitem a kladivem...
bulva 19.4.2006 19:14  240
No u nas to vsichni hraji tak, ze vedle hlavnich vlastnosti si nasli jenom dve vedlejsi a zvysujou jenom tyhle. Takze sou tu vlastne takove veldejsi hlavni vlastnosti:-)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 19.4.2006 19:05  239
Bulva [237]: Pokud bude chtit neustale zvysovat jen silu a obratnost, tak bych to ja na miste PJ podminil dost drsnymi predpoklady - musel by travit hodne, ale fakt _hodne_ casu cinnostmi, pri kterych se tyhle vlastnosti rozvijeji. Ostatne to same bych uplatnoval pri jakemkoli jednostrannem zvysovani nejake vedlejsi vlastnosti.
bulva 19.4.2006 19:01  238
fintyNedaval bych carodeji finty, pokud by nejake navic nedostala i bojova povolani.
bulva 19.4.2006 18:59  237
Paboook 225Myslim si, ze i na vyskoe urovni. Vsechny vedlejsi vlastnosti muze davat do sily a obratnosti.

Bojovali by na mece, proste klasika serm. Bojovnik by obcas pouzil fintu, carodej hodil nejakej fireball, chvili by zas treba sermovali, pak zas finta, kouzlo.....

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt