Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 5.5.2006 22:20  308
xKiv [305]: ...a nebo na někoho, kdo spolupracuje :-))
Měli jste vidět, jak spoludružiníci čuměli (hehe-hlavně hraničář z toho byl na větvi), když mě (theurga) můj přítel čaroděj přímo před jejich očima zacelil během pár minut všechny rány a jizvy (jakože jsem to v tu chvíli fakt potřeboval) :-)))
Pro urychlení efektu, jsem mu ještě trošičku pomohl fingováním.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.5.2006 19:26  307
No a? Vzhledem k tomu, ze ho stejne tak muzes Ovladnutim zivotnich funkci (na coz staci prunik o 6 mensi) rovnou zabit, bych v tom problem nevidel.
baso4 5.5.2006 14:03  306
no dobre ale za 5 minut = 1 bod unavy mu zoberiem 30 krizikov...
xkiv 5.5.2006 10:14  305
Unava za udrzovani je stejna jako za samotny MS.
A zas tak silne to neni - da se to pouzit prakticky jenom na o mnohem slabsi bytosti.
apexx 5.5.2006 07:02  304
Re baso4Taky je to temer nejvyssi praktika. Tam uz musis mit prunik jako Brno.
baso4 4.5.2006 21:53  303
mentalne praktikyaka je unava pri sustredeni na mentalne praktiky? tiez sa zmenila na 1 bod za 5 minut alebo je to stale 1 za 2 kola? (zacal som o tom uvazovat v suvislosti s ment. praktikou "re(de)generace" - keby to bolo ako beh, tak je to strasne silne nie?
peca_007 1.5.2006 21:34  302
Aranka [301]: To je preci jedno, klidne jeho plaste. Kdyby to tak nebylo, musela by ses dotknout vzdy hole kuze postavy.
aranka 1.5.2006 16:13  301
Pokuď sesílám kouzlo Dneska to zkusíš beze zbraně (nebo jak se to menuje) bez transpozice, tak to sesílám dotykem... Ale mám se dotknout protivníka, nebo jeho zbraně? Ta zbraň mi připadá skoro logičtější, když síla toho kouzla působí na ní...
peca_007 24.4.2006 17:10  300
Noir [299]: Pokracovani v obecnem klubu, tady jsme uz mimo povolani carodej.
noir 24.4.2006 15:13  299
peca 296:
Problém 1: Obecné dovednosti nejsou profese. Je to něco míň. Kovářství neznamená, že jsi kovář, tvé schopnosti jsou omezeny. Nenaučíš se nic nového, co už umíš na 1. úrovni (kdy můžeš mít třetí stupeň). Systémové zvedání OD neexistuje.
Problém 2: Je to nesystematické! Jednou máš bonusy +2/+4/+6, pak +0/+3/+6, ondy pro změnu +1/+2/+3, aby toho nebylo dost, tak najdeme i +3/+6/+9. Proč? Má to nějaký důvod? Sochařství +3/+6/+9, ale kovášství +2/+4/+6? Některé OD jsou tak svými parametry dost zvýhodněné proti ostatním, což by se v jednotném "systému" stát nemohlo.
Problém 3: Zabere to moc místa. Místo jedné dovednosti se jich vypíše dvacet, což zabere místo, které by se mohlo věnovat něčemu užitečnějšímu (nebo by se ubraly stránky a produkt by byl levnější)
Problém 4: Je to celé proklatě neelegantní (IMHO). Některé OD dávají bonusy srovnatelné se schopnostmi postav na vysokých úrovních (viz. Boj proti zvířatům, jiné zase zřejmě nedělají nic (Zacházení s magickými předměty).
298: Hm, DnD 3,5 tohle umožňuje, Shadowrun tohle umožňuje, IMHo to jde :o)
peca_007 24.4.2006 14:56  298
Noir [294]: To je ale zalezitost ciste RP, dost tezko neco takoveho podchytis pravidly. IMHO
peca_007 24.4.2006 14:52  296
Noir [293]: Namisto "profesi" mas obecne dovednosti. V cem je problem?
captainn 24.4.2006 14:48  295
Noir: Moje reakce je na peca 290. To je můj věčný zlozvyk neuvádět na co regauju, jelikož skoro vždycky zvládnu hned následující příspěvek. :(
noir 24.4.2006 14:47  294
captainn: Protože chtějí? Protože to nijak nenarušuje vyváženost hry? Protože to v mnohém hru rozšiřuje?
Dodo: Mě zase vůbec nevadí mít zloděje, který je špičkovým odborníkem na archeologii, mága, který je machr přes historii tabáku a hobitího kněze, který je jedním z nejlepších horolezců na světě... Raději csým postavám obzory otevírám, než jim možnosti zmenšuji. Myslím, že to by mělo být i posláním pravidel.
Je zjevné, že autoři měli trošku jinou představu, s čímž jsem smířený, ne ale šťastný :o(
noir 24.4.2006 14:36  293
peca: Ne. Od konkurence jsem se naučil, že to jde snadno. Místo X stran dovedností jako Kovářství, drobné ruční práce, velké ruční práce, středně velké ruční práce, tesařství apod. zavedli skill "profesion". Jednoduché, elegantní, funkční.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt