Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
vorel 16.5.2006 14:44  358
PecaNo takhle to sedi na bojovnika, ale carodej si v prubehu kouzleni prostor nijak "ohlidat" nemuze, musi se plne koncentrovat na kouzleni. Pokud vezmu pripad, kdy je carodej primo ohrozovan, pak doba po kterou sesila, ma vyznam zasadni. Jestlize se snazim najit vhodny okamzik pro seslani, takovy aby me hned neprobodl, napr. chvilkova nepozornost, spatny postoj pro utok ..., pak rozdil v pouzitelnosti mezi treba tri vterinovym a sedmi vterinovym kouzlem je podle me naprosto jasny.
peca_007 16.5.2006 11:49  357
Aibabos [356]: BC je vyjadreni toho, jak dobre si postava dokaze "ohlidat" prostor kolem sebe. Skutecne to neni o rychlosti, byt to k takovemu pojeti svadi.
aibabos 16.5.2006 11:26  356
neviem ja som vzdicky bral BC skor ako rychlost reakcie nie ako rychlost prevedenia cinnosti - takze by sa ziadne navysenie BC nekonalo
vorel 15.5.2006 16:36  355
Ono totiz takhle vyresene BC s holi se mi moc nelibi, prijde mi dost divny. Me napadlo nedavat bonus za hul, ale za obor, na 3.st +1 na devatem +2 (celkem) + bonus +3 za seslani kouzla s vyvolavanim +0(1 kolo) jako rychle (viz. oborova schopnost 5. stupne). Bonusy za ruzne obory by se asi scitat nemely, nevim.
vorel 15.5.2006 16:29  354
Ale treba by se casem mohla carodejka naucit fintu na sesilani dotykem na vic osob.
vorel 15.5.2006 16:28  353
No to jo. Cili dotykem tedy muze kouzlit jen na jednu postavu, jak jsi psal. Tohle me napadlo az ted.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.5.2006 15:27  352
Ovsem ty jsi psal o postupnem dotyku vsech cilu, coz je neco _hodne_ jineho.
vorel 15.5.2006 13:57  351
Bouchi 344: Rekneme, ze by ten blesk seslal na jednoho dotykem a od neho by se rozdelil i na dalsi cile jiz klasicky vzdusnou cestou.
noir 15.5.2006 10:24  350
xKiv: To kouzlo se dá smysluplně použít pro hráčskou postavu minimálně. Postavy jsou většinou v družině na stejné úrovni, takže na ně nebude mít žádný vliv. Teoreticky se dá užít snad jen při bodyguardingu, ale neumím si představit tu situaci-respektive ano, ale jeho smysl je jinak pro družinu nulový.
xkiv 15.5.2006 10:16  349
Krome toho, to kouzlo neni k nicemu - muzes mit jednoho carodeje zamereneho na utok, kteremu se podarilo Voodoo, a jineho carodeje s vysii urovni, ktery umi Hraz/Val ...

Taky se da pouzit, kdyz chce velky arcimag provest skupinu svych studentu pres uzemi, ktere ma pod kontrolou mocny nepratelsky mentat.

Ze nema smysl kouzlo pouzivat na sebe (za predokladu ze uroven tvora nikdy neklesne) jeste neznamena, ze nema smysl ho pouzivat.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.5.2006 09:41  348
Dovolim si protinazor - bez tohohle omezeni by ta kouzla byla prilis silna. Uvazis-li, ze by si pak mistr mentalni magie mohl za 1 mag (kvality 12) zvednout na 12 hodin Pevnost mysli o 9, nejspis by pak znacna cast takovychhle carodeju ty 2 magy denne obetoval a mela by Hraz nahozenou furt.
Nehlede k tomu, ze se da IMHO predpokladat jeste nejake kouzlo tohoto typu vyzadujici vyssi kvalitu magenergie a zvysujici Pevnost jeste vic.
apexx 13.5.2006 09:28  347
OK, dik. Jen vyslovim svuj nazor. Tim padem jsou to kouzla, ktere si zadny carodej (zadny hrac) nevybere. Skoda zajimaveho kouzla a papiru.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.5.2006 09:23  346
Je to v Bckach.
apexx 13.5.2006 09:16  345
Hraz a ValVracim se k temto dvoum kouzlum a Bouchiho vete : "Zvedne, ale vysledna Pevnost nemuze prekrocit Kvalitu pouzite magenergie, cili ani carodejovu uroven, cili ani carodejovu puvodni Pevnost."

Ted mam pred sebou pravidla a nic takoveho tam neni. Tedy alespon v Ackach. Cely popis je: "Kouzlo Val čaroděj používá, aby posilil obranné schopnosti pro mentální souboj. Dokáže jím zvýšit dočasně Pevnost mysli zasaženého tvora. Pevnost mysli na dobu trvání kouzla vzroste podle parametru Pevnost. Pevnost mysli = Pevnost postavy + Pevnost Valu. Sám sesilatel nemuze byt ovlivnen. Nic víc.

Takže se ptam znovu. Je to uprava v Bckach nebo Bouchiho nazor? Ci proc carodejové vymysleli kouzlo, ktere je jim na nic?

Dik Apexx
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.5.2006 22:06  344
No, zrovna u toho vyboje bys sice teoreticky mohl ziskat bonus k BC, ale zase by sis pak hazel na zasah ne podle pravidel pro strelbu (a s bonusem za zamerovani projektilu holi), ale podle pravidel pro utok zblizka, coz by treba u toho blesku mohlo byt docela nevyhodne.
Krom toho jak tak koukam na ten Blesk, tak by se IMHO nedal sesilat dotykem postupne na nekolik cilu, protoze jeho energie se uvolnuje najednou a rozvetvi se k nekolika tercum.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt