Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 09:34  364
Nema, byly zruseny.
aranka 17.5.2006 09:08  363
pokuď se nepletu, tak ta "finta" se zaměřováním projektilů má požadavky na převahu, ne? Ani takhle se mi jí nikdy nepodařilo použít...
pigi 16.5.2006 19:13  362
Rychlost kouzlaSkutecna doba potrebna na vyvolani kouzla je celkem zajimava otazka. Jednokolove kouzlo pochopitelne nebude vyvolavano 10s, pac jestli ma byt dokouzleno v tom danem kole (coz asi plati, protoze pokud se nepletu jednokole vyvolavana kouzla zacinaji pusobit jiz v kole vyvolani) tak musi pote mit jeste akci postavy s mensim BC. V opacnem pripade by to vlastne znamenalo, ze kouzlici postava je automaticky posledni na soubojovem pravitku, protoze nez to dokouzli, tak ma kazdej cas ji necim pretahnout.
vorel 16.5.2006 17:02  361
PecaTady ale nejde o zbran, on v podstate vpodstate vubec nemuze kontrolovat okoli (v okamziku sesilani) ani beze zbrane, muze maximalne udelat par kroku sem nebo tam jako automatickou cinnost. A jinak by me zajimalo, jak dlouho vlastne to seslani jednokoloveho kouzla trva? Je to cele kolo -tedy 10 s nebo mene?
peca_007 16.5.2006 16:14  360
Vorel [358]: Proto si taky pri kouzleni zpravidla nepocita delku zbrane.
vorel 16.5.2006 14:52  359
Jestli by nekdo chtel dal tvrdit, ze na rychlosti nezalezi, uvedu dalsi priklad: Kdyz budu chtit neco seslat v primem souboji s kymkoliv, tak rozhodnuti mezi kouzlem sesilanym jedno kolo a dve kola je rozdilem mezi sanci na uspech a ranou do palice (aby se mu rozsvitilo :-)).
vorel 16.5.2006 14:44  358
PecaNo takhle to sedi na bojovnika, ale carodej si v prubehu kouzleni prostor nijak "ohlidat" nemuze, musi se plne koncentrovat na kouzleni. Pokud vezmu pripad, kdy je carodej primo ohrozovan, pak doba po kterou sesila, ma vyznam zasadni. Jestlize se snazim najit vhodny okamzik pro seslani, takovy aby me hned neprobodl, napr. chvilkova nepozornost, spatny postoj pro utok ..., pak rozdil v pouzitelnosti mezi treba tri vterinovym a sedmi vterinovym kouzlem je podle me naprosto jasny.
peca_007 16.5.2006 11:49  357
Aibabos [356]: BC je vyjadreni toho, jak dobre si postava dokaze "ohlidat" prostor kolem sebe. Skutecne to neni o rychlosti, byt to k takovemu pojeti svadi.
aibabos 16.5.2006 11:26  356
neviem ja som vzdicky bral BC skor ako rychlost reakcie nie ako rychlost prevedenia cinnosti - takze by sa ziadne navysenie BC nekonalo
vorel 15.5.2006 16:36  355
Ono totiz takhle vyresene BC s holi se mi moc nelibi, prijde mi dost divny. Me napadlo nedavat bonus za hul, ale za obor, na 3.st +1 na devatem +2 (celkem) + bonus +3 za seslani kouzla s vyvolavanim +0(1 kolo) jako rychle (viz. oborova schopnost 5. stupne). Bonusy za ruzne obory by se asi scitat nemely, nevim.
vorel 15.5.2006 16:29  354
Ale treba by se casem mohla carodejka naucit fintu na sesilani dotykem na vic osob.
vorel 15.5.2006 16:28  353
No to jo. Cili dotykem tedy muze kouzlit jen na jednu postavu, jak jsi psal. Tohle me napadlo az ted.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.5.2006 15:27  352
Ovsem ty jsi psal o postupnem dotyku vsech cilu, coz je neco _hodne_ jineho.
vorel 15.5.2006 13:57  351
Bouchi 344: Rekneme, ze by ten blesk seslal na jednoho dotykem a od neho by se rozdelil i na dalsi cile jiz klasicky vzdusnou cestou.
noir 15.5.2006 10:24  350
xKiv: To kouzlo se dá smysluplně použít pro hráčskou postavu minimálně. Postavy jsou většinou v družině na stejné úrovni, takže na ně nebude mít žádný vliv. Teoreticky se dá užít snad jen při bodyguardingu, ale neumím si představit tu situaci-respektive ano, ale jeho smysl je jinak pro družinu nulový.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt