Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 29.5.2006 09:58  370
Zurken: znas pravidla edice B?
Tam je vysvetleno, jak se projevi dve kouzla se "stejnym efektem".

Pokud se dve kouzla snazi delat totez a jsou z ruznych oboru, tak se pocitaji zvlast (tak treba Magicka zbroj + Ani ranu bonusy na ochranu scitaji).
Pokud jsou to kouzla s dobou trvani Ihned (podle B), tak se scitaji.
Zranujici kouzla se vetsinou scitaji.

Kouzla se stejnym efektem *ze stejneho oboru* funguji tak, ze sice vsechna bezi, ale projevi se vzdycky jenom jedno - to seslane s nejvyssi kvalitou magenergie; pokud je jich vic, tak to z nich, ktere bylo seslano posledni.
Tj. pokud ty dve kouzla sesle tesne po sobe jeden carodej, tak vzdycky to druhe, protoze (podle standartnich pravidel) muze mit naostrenou jenom jednu kvalitu magenergie.
hecras 29.5.2006 06:37  369
A já jedu zase v materiální a přicmrndávám časoprostorovou. A ta sestava se mi taky líbí. Celkově je to o tom, že každýmu vyhovuje něco jinýho. A tak je to správně.
apexx 29.5.2006 06:06  368
Ja jsem volil ČP (oblibena jiz z DRDold) a do tandemu bych to videl na vitalni. Rozhodne ne energeticka, psychicka ani investigativni. A kouzlo Najdi stul, povazuju za nejhorsi kouzlo ve hre. :-)
peca_007 28.5.2006 07:00  367
Zurken_Atean [365]: Nas carodej se naopak vyziva ve vitalni a dalsi obor si pribere az bude prestupovat na 11. uroven.
baso4 27.5.2006 23:23  366
myslim ze aj investigetivna magia sa da DOBRE prakticky vyuzit: napr. kuzlo "dobry stul" (aspon v nasej druzine by sme ho pouzivali kazdy vecer, keby sme mali carodeja :)
zurken_atean 27.5.2006 13:24  365
nové témaPřipadá mi že dvě magie jsou lepši než ostatní a to:1)energetická 2)časoprostorová
1) da se dobře použít i prakticky kouzla:světlo,hoř,kladivo,most...
ale také nejlíp v boji kouzla:jiskřící zbroj,hněv boží,plamenný meč...
2) da se ještě lépe použít prakticky:přenos,neviditelnost,tma,rychlé nohy,telekineze...
a výborně v boji:magická zbroj,dračí štít,zdvojená střela,odklonění...
a připojuji dotaz:muže čaroděj najednou používat např. magickou zbroj a odklonění
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 09:34  364
Nema, byly zruseny.
aranka 17.5.2006 09:08  363
pokuď se nepletu, tak ta "finta" se zaměřováním projektilů má požadavky na převahu, ne? Ani takhle se mi jí nikdy nepodařilo použít...
pigi 16.5.2006 19:13  362
Rychlost kouzlaSkutecna doba potrebna na vyvolani kouzla je celkem zajimava otazka. Jednokolove kouzlo pochopitelne nebude vyvolavano 10s, pac jestli ma byt dokouzleno v tom danem kole (coz asi plati, protoze pokud se nepletu jednokole vyvolavana kouzla zacinaji pusobit jiz v kole vyvolani) tak musi pote mit jeste akci postavy s mensim BC. V opacnem pripade by to vlastne znamenalo, ze kouzlici postava je automaticky posledni na soubojovem pravitku, protoze nez to dokouzli, tak ma kazdej cas ji necim pretahnout.
vorel 16.5.2006 17:02  361
PecaTady ale nejde o zbran, on v podstate vpodstate vubec nemuze kontrolovat okoli (v okamziku sesilani) ani beze zbrane, muze maximalne udelat par kroku sem nebo tam jako automatickou cinnost. A jinak by me zajimalo, jak dlouho vlastne to seslani jednokoloveho kouzla trva? Je to cele kolo -tedy 10 s nebo mene?
peca_007 16.5.2006 16:14  360
Vorel [358]: Proto si taky pri kouzleni zpravidla nepocita delku zbrane.
vorel 16.5.2006 14:52  359
Jestli by nekdo chtel dal tvrdit, ze na rychlosti nezalezi, uvedu dalsi priklad: Kdyz budu chtit neco seslat v primem souboji s kymkoliv, tak rozhodnuti mezi kouzlem sesilanym jedno kolo a dve kola je rozdilem mezi sanci na uspech a ranou do palice (aby se mu rozsvitilo :-)).
vorel 16.5.2006 14:44  358
PecaNo takhle to sedi na bojovnika, ale carodej si v prubehu kouzleni prostor nijak "ohlidat" nemuze, musi se plne koncentrovat na kouzleni. Pokud vezmu pripad, kdy je carodej primo ohrozovan, pak doba po kterou sesila, ma vyznam zasadni. Jestlize se snazim najit vhodny okamzik pro seslani, takovy aby me hned neprobodl, napr. chvilkova nepozornost, spatny postoj pro utok ..., pak rozdil v pouzitelnosti mezi treba tri vterinovym a sedmi vterinovym kouzlem je podle me naprosto jasny.
peca_007 16.5.2006 11:49  357
Aibabos [356]: BC je vyjadreni toho, jak dobre si postava dokaze "ohlidat" prostor kolem sebe. Skutecne to neni o rychlosti, byt to k takovemu pojeti svadi.
aibabos 16.5.2006 11:26  356
neviem ja som vzdicky bral BC skor ako rychlost reakcie nie ako rychlost prevedenia cinnosti - takze by sa ziadne navysenie BC nekonalo

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt