Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Lopuch, server nejen
pro botaniky
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Čaroděj
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Zpět do klubu
Dračí doupě Plus
.
Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část
(10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 1392 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
26.3.2006 15:51
58
Mam takovej dotázek.. Asi už jste to tady vysvětlovali, ale pořad v tom mam tak trochu zmatek. Když je u kouzla (útočného) parametr zranění, je to už výsledný počet životů který soupeři ubudou, či se k tomu přičítá ještě 1k6 a odčítá ochrana zbroje? Třeba kouzla úder, a nebo výboj?
26.3.2006 00:45
57
Apexx
Jednoznačně. Je to boj za snížené viditelnosti jak vyšitý, soupeř může vidět, kde je čaroděj, ale nestačí si všímat pohybů jeho rukou a tak...
25.3.2006 23:46
56
Kouzla neviditelnost atd.
Jak zohlednit v boji kouzla jako je neviditelnost ci zprusvitneni...?
Jake budou bojove parametry u carodeje i u soupere, pokud:
1) souper neprehodi parametr neviditelnost v kouzlu
2) souper prehodi tento parametr, ale i tak jde videt carodeje vlastne tak tak
Bude se to dat napasovat na boj ve tme, ci za snizene viditelnosti, ci neco podobneho. Co vy na to?
Apexx
24.3.2006 14:42
55
Aibabos
2k6+ ma na tohle moc velky rozptyl.
To by bylo jeden den 2 magy, dalsi den 8 magu ...
nebo, na vyssich urovnich, jeden den 10 magu, dalsi den 40 magu ...
To uz by se nahodne mohla delat i unava, pohybova rychlost, uceni dovednosti, zkusenost ....
24.3.2006 14:22
54
Ja tak z ineho sudka... Zda sa mi ze v DrD+ je vela toho zalozeneho na hodoch 2k6+ co je super lebo aj slaboch niekedy zvlada mocne ciny a na to chcem narazit ze ked carodej vstupuje do sfer nabrat ich energiu (mg) a zvlada to podla svojej Vol sa mi nezda ze to ma take tabulkove ze dnes sa mu podary vzdy len tolko isto nabrat co minule a co bude nabuduce ze ci je take strasne keby autory porozmislali nad zmenou namiesto mg = 5 + Vol (z tab) na mg = Vol + 2k6+ (z tab) plynie z toho vela veci ze kuzelnik moze riskovat vstup do sfer aby ziskal zajtra o mag viac - ze dnes hodil 6 a zajtra 10 - alebo ma - 10 a riskne to na 11 alebo klesne na 4 - Aibabos
23.3.2006 20:43
53
A ted spoil na hodnoty Sily ruseni ...
1) Uz "intenzivni boj v bezprostredni blizkosti" ma SR 6, takze mene nadany kouzelnik teoreticky muze prijit o koncentraci i kdyz na nej ani neni veden utok (zakladni clovek carodej - Vol 1 - musi hodit alespon 5, aby udrzel koncentraci v boji - teda blizko intenzivniho boje, ale ...)
2) Postava je vyrazne ohrozena na zivote - SR 12 ... (je-li na me utoceno, povazuval bych to za vyrazne ohrozeni na zivote) ... ("zakladni" carodej musi hodit 11)
end spoil
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
23.3.2006 19:56
52
Presneji receno v edici A je u theurga. V edici B uz byla presunuta na logictejsi misto, tj. ke spolecnym pravidlum pro vsechna povolani.
23.3.2006 19:46
51
sila rusenia je v pj-ovi len sa treba pozriet na theurga.pouziva tu istu silu rusenia
23.3.2006 11:18
50
[je tohle spoil na PPJ?]
Presneji receno, ve fyzickem sfete magenergie neexistuje, existuji jen jeji projevy.
[end spoil?]
23.3.2006 09:54
49
To peca
"...kde ma ME nameditovanou (viz fungovani zaostreni vvule v PPJ)."
To si nejak nevybavuju. Jelikoz ale PPJ studuje nas novy PJ, zkus mi to pls natuknout do posty. Ja zil tak nejak v tom, ze carodej veme ME ze sfer pri zaostreni a pak uz s ni dal manipuluje. A proto take nema přirozenou a..u .
Dik
Apexx
23.3.2006 09:43
48
Apexx [45]
: Ano, az na to, ze ME se jaksi nemuze vlit zpatky nekam do sebe. Takze carodej zacne gestikulovat, vydavat zvuky a vvazovat ME do fyzicke urovne sveta, jestlize se rozhodne kouzlo prerusit, ma smulu, uz tu ME nanarve zpet sfer, do mista, kde ma ME nameditovanou (viz fungovani zaostreni vvule v PPJ).
23.3.2006 07:30
47
Apexx, Dajen, Gran a dalsi
A to je nejaky problem to upravit? Pokud se hraci dohodnou, ze to tak chteji, tak to zavedte a nemusite tady nic resit.
23.3.2006 07:15
46
Apexx
Inu, tak mě napadá, že takhle si to představuju i já...
23.3.2006 06:24
45
To xKiv
Uz se k tomu nechci vracet. Ale proste si kouzleni hold predstavuju jinak nez autor DRD+. Predstavuju si: carodej zacina kouzlit, gestikuluje, kolem rukou se mu zacina "tetelit" magenergie. Pokud se rozhodne prerusit, magenergii jakoby vlije zpatky do sebe. Nezakouzlil = mg nebyla pouzita. Pokud do nho ale nekdo sekne, tak se prerusi kouzlo a nema na to aby magenergii zpet vstrebal. Proste se mu rozplyne do prostoru. Ale asi se s tim se asi neda nic delat. Skoda.
22.3.2006 21:30
44
Apexx
Proc myslis, ze jsem to (carovani) porovnaval s varenim?
Proste kdyz rusis uz probihajici akci/cinnost, tak to ma jine nasledky, nez kdyz ji vubec nezacnes.
Kdyby se zrusenim kouzla pred prijitim na radu neztracely prostredky, tak by se z toho dalo usuzovat, ze teda *cele* kouzleni probiha az "na rade" a teda kdyz me nekdo prasti driv nez prijdu na radu, tak jsem neprisel ani o to kouzleni.
[ 1392 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt