Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 22.8.2006 07:54  580
Obecně: Nepřipadá vám, že čaroděj bez vellké síly je čarodějem špatným? Mě připadala investice do síly jako naprostá nutnost a čaroděj tak u nás, když jsme ještě hráli, měl sílu vyšší, než náš berserk...
apexx 22.8.2006 06:34  579
john_jarikSouhlas a navic jsi zapomel pripsat, ze carodej za meditaci dostane rovnou pausálně 6 krizku unavy. Coz je v poho treba pulka radku.
apexx 22.8.2006 06:32  578
xKivTy ale chces, aby byla vznikala unava tela za "myslenkovou (dusevni) praci = kouzleni". Jak jsem psal pred tim, pak budes muset treba zlodejovi za to ze premysli nad otevrenim zamku napalit nejaky ten krizek unavy, apodobne. Jak rikam je to nesystemove zavadet neco takoveho jen pro jedno povolani.
baso4 21.8.2006 20:56  577
mne by sa to (kuzlenie za unavu) pacilo aj preto, aby tu bola nejaka alternativa, ked ma niekto trebars svet bez astralnych sfer, tak toto by mohlo byt riesenim...
xkiv 21.8.2006 13:24  576
Ne, me spis slo o vetsi rozdily mezi sesilanim jednoduchych a narocnych kouzel, se zamontovanim mirne nahody (lehke kouzlo nemusi unavit vubec (umoznuje sesilani donekonecna), ale muze trosku; tezke muze unavit hodne, nebo poslat do bezvedomi).
Byly by to daleko vetsi rozdily nez nejakych -3 ...

Unava za kouzleni samotne, to je 1 bod za 5 minut ... jeste se mi nestalo, ze bych nejaky den kouzlil v kupe 5 minut.

"Unavovaci" kouzleni by mohlo carodejum dat do ruky trochu jinak vyvazenou moc ...
john_jarik 21.8.2006 12:39  575
Kouzleni a unavanevim jak vy, ale my hrali se vsema pravidlama na unavu a jako Carodej jsem si uzil sve.
Stacilo jit par hodin zasnezenou krajinou a uz jsem si sakra rozmyslel, zda sesilat kouzlo, kvuli postihu za unavu.
Ty postihy jsou dost drsne (zvlaste na nizsich levelech).

Kouzleni uz dalsi unavu nepotrebuje - zivot sam je dost unavny. a ty body unavy za boj jsem dostaval stejne, i kdyz jsem kouzlil - jako Bojovnik.
xkiv 21.8.2006 12:12  574
Trochu spoil na povolani a i PJ, takze

Pro kneze: urcite ne, tam je *uplne* jiny pristup, delaji neco jineho (jejich omezeni je v tom, "jak moc je ma rad jejich buh").
Pro theurgy: ti delaji prakticky stejna kouzla, ale jinak - "lezou sferam do zadku", nejsou za to postihovani jako carodejove.
(limit carodeje je v tom, co si dokaze "urvat silou", limit theurga v tom, co si dokaze usmlouvat, coz je daleko mene unavna cinnost)
Pro hranicare: hranicarske schopnosti jsou spise trvaleho razu (a ty narazove uz vetsinou nejake podobne postihy maji).

[end spoil]
captainn 21.8.2006 11:36  573
Proč bys to pro ně musel vypracovávat? Už takhle v podstatě neumí Čaroděj nic specifického.
apexx 21.8.2006 11:35  572
UnavaPovazuju to za hodne zbytecne a komplikovane. Navic bys potom musel neco takoveho vypracovat pro kneze, theurgy, hranicare, ... jinam to bude nesystemove.
baso4 20.8.2006 22:47  571
xKivZaujimavy napad s tou unavou, ale asi by to bolo treba dotiahnut. Napr. ako by "fungovala" kvalita magenergie a oborove schopnosti?
xkiv 18.8.2006 17:02  570
PestO to nejde, to je jasny, je to napsany i v pravidlech; jde o kouzleni *z* unavy misto z magenergie.

Nebo jeste lip,
- za kouzleni davat postih (jako za unavu/bolest)
- omezovat schopnosti carodeje podle toho postihu
- velmi jednoducha kouzla se povede seslat tak, ze postih nezvysi
- kouzla, ktera se nepodari seslat na nejvyssi stupen, postih urcite zvysi
- neuspech a fatalni neuspech postih zvysi citelne (a mozna pridaji bezvedomi)
- + upravy za magenergickou a urovnovou narocnost kouzla (nebo taky mozna ne) a stavajici postih (uz hodne unavenemu carodeji prida unavu i jednoduche kouzlo, ktere jeste sesle bezchybne, a zacerstva by za nej nedostal ani bod unavy)

Hmm, v zasade navrhuju udelat "postih za chybejici magenergii" (cim je carodejova magenergie vycerpanejsi, tim vetsi ma postih na seslani, ...)
pest 18.8.2006 16:45  569
Unava kouzleniJá považuji kouzlení namáhavý jako boj.
xkiv 18.8.2006 14:26  568
Me se neptej, moje funkce je Stoural, ne Autor.
anonym 18.8.2006 14:22  567
To xKivKdy chcete unavu zapracovat do kouzleni. V edici C nebo až za dlouho...
xkiv 11.7.2006 12:33  566
Apexx1) +4 + bonus za pocet magu (ten podle tabulky poctu, vysledek prevest zpatky podle tabulky unavy)
2) uplne nejlepsi by asi bylo prepocitat to pres snizeni mg ceny o 1 za 2 urovne, ale to je dalsi pouziti tabulky, navic by vsechny upravy mely byt stejneho druhu, aby nezalezelo na jejich poradi
3) to je vicemene umysl - a -10 je zhruba deleno 3
4) predstavoval bych si, ze by mel byt schopny jednodussich (ma o hodne vyssi uroven) kouzel sesilat mraky, slozitejsich (srovnatelna uroven) jenom par

Jenom jsem si tak vzpomnel na AD&D Players Option: Spells&Magic a tech nekolik ruznych alternativnich systemu urcovani mnozstvi seslatelnych kouzel a rekl jsem si, ze do pluska by to taky nejaky chtelo, minimalne jako dukaz, ze to jde - ze povolani Carodej neni zavisle na konkretnim zpusobu sesilani kouzel.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt