Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 12.10.2006 11:16  650
NDrookdezto u kouzel samotnych to je , mam pocit, automaticky jako na levelu III, ze?!

To plati jenom pro strelecka kouzla (ohniva koule, uder, blesk, ...).
U kouzel, ktere jenom vytvori zbran (vrhaci, TvT, stit, ...), kterou muzes i nekomu dat, se pocita bezna dovednost Boj s ...
xkiv 12.10.2006 11:14  649
DavecMyslim, ze ta spoluprace vypada proste tak, ze se sectou zraneni?
Tj. pri uspesnem zasahu zbrani (s puvodnimi parametry) zpusobi zraneni jednak zbran a druhak plamen.

Menit utocnost/delku/kryt zbrane jenom proto, ze kolem ni najednou je plamen mi prijde jako blbost.

Zraneni zbrani se *nescitaji*, scita se az zpusobene zraneni (krizky)!
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 10.10.2006 21:02  648
IMHO to je nejjednodussi vzit tak, ze se u Boje a Utocnosti vezme lagicky nejvyssi hodnota...pokud mas napr. Dlouhy mez o delce 3 a Utocnosti 5, a zraneni +3, tak po aplikovani Plamenneho mece budes mit Mec delky DM, tedy 3, Utocnosti PM, tedy 6, a Zraneni +3 + Sila kouzla..jen to bude asi nevyhodne, protoze bys musel mit dovednost Boj s ... na maximu...kdezto u kouzel samotnych to je , mam pocit, automaticky jako na levelu III, ze?!
davec 10.10.2006 18:24  647
Plamenný meč atd.Po delší době zdravím. Nevím jestli se to už řešilo dřív, nebo je to někde popsáno v pravidlech, která jsem si nepřečetl dost pozorně(v tom případě mě jako normálně vynadejte).
Jak se počítají parametry zbraně, při působení kouzla typu Plamenný meč na používanou zbraň. V popisu kouzla je přímo psáno, že když terč má v rukou zbraň tak kouzlo s původní zbraní spolupracuje. Sčítat všechny parametry se mi zdá moc silné, počítat jen součet ZZ je zase nedokonalé, protože by se měla zvýšit i útočnost, ale zase ne tak moc, jak by to bylo součtem. Tak nevím.
apexx 2.10.2006 05:55  645
IMHO: tvor
anonym 30.9.2006 09:08  644
kdyz seslu kouzlo "tam nahoru" na nakyho tvora ovladam smer levitace ja nebo ten tvor?
peca_007 27.9.2006 15:46  643
Wolfi [642]: Anebo, dle pecy, celostěnové dveře, ale i výškou. Jinak tam stěna je. Kdyz psisu dvere pres celou stenu, tak tim myslim dvere pres celou stenu. :-)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 26.9.2006 21:08  642
Dveře leda tak třeba takové ty u japonských staveb, které jsou zároveň půlkou posuvné stěny. Pak bych to dala ale jen na právě dotýkané dveře, tedy ne na oboje, ale jen jednu část.
Anebo, dle pecy, celostěnové dveře, ale i výškou. Jinak tam stěna je.
peca_007 26.9.2006 20:31  641
anonym [640]: dvere ne, to neni stena. leda by to byly dvere pres celou stenu a tudi by se daly za stenu povazovat. Mrkni do (provizornich) errat, zde v zahlavi, jestli neni zmena v narocnosti. Jinak hradby jsou asi taky stena. Je-li rozsah jedna stena, pak je to proste jedna stena. Statiku IMHO nenarusi, ale musel bych se podivat na popis kuzla a moje pravidla ma momentalne Raistlin.
anonym 26.9.2006 20:25  640
Chtel bych se zeptat jak chapete v kouzle "znam zkratku" rozsah: stena? da se tohle kouzlo seslat na dvere? na strop? na podlahu? na zed(mysleno treba hradby)? a co v kulate mistnosti? muze narusit statiku budovy?
peca_007 26.9.2006 20:17  639
Noir [637]: To taky. Ale treba i pro nektera kouzla, aby proste i _nova_ carodejova hul byla holi carodejovou, cili predmetem, k nemuz ma carodej silne (citove) pouto.

Ja si zamerovani dlouhym mecem predstavit dokazu, vcetne jeho pripadne drzeni za cepel a ruzne machani jim pri vyvolavani, ale chybejici sila by rovnou byla postihem k sesilani. Proste, kdyz mi hrac bude toho carodeje s mecem dobre hrat, tak s tim nemam problem.

Cele to vzniklo tak, ze jsme jednou s ANTem resili sesilani dotykem. Jestli treba funguje seslani skrze carodejovy okovane kanady :-) Ant tenkrat rekl, ze carodejove maji ta "gesta" naucena pro hole, cili neco podlouheho, co se jakz takz da vzit jako hul (hulka). A prave, ze treba takovy carodej s kopim nebo dlouhym mecem, ze mu prijde docela dobra vec pro hru.
xkiv 26.9.2006 12:44  638
Hmm, to asi taky, i kdyz hlavni "argument" pro bonus za hul je to, ze zduraznuje gesta (alespon nejaka ...).
Ale nejake propojeni pres mentalni vazby (a treba i nasyceni "hole" carodejovou mysli [vyhybam se spoilum]) by mohlo vysvetlovat podstatne vic.
noir 26.9.2006 12:27  637
xKiv: Hm, takže jak to chápu, jde tam hlavně o onen symbolický vztah oné hůlky, která je metaforou pro prodloužení čarodějovy ruky? Proto ono přijetípomocí mentální vazby?
xkiv 26.9.2006 12:13  636
jarikTo co tady resime vychazi, iirc, z polooficialni upravy od autoru carodeje, ktera se tusim kdysi davno objevila i tady.
Tj. musi to byt predmet podlouhly, prijaty kratkou mentalni praktikou, ...
Osobne bych tam mozna pridal nejaky postih na sesilani za chybejici silu, ale nevidim s mecem misto hole problem nevidim, krome tradice.
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 26.9.2006 11:52  635
Myslim, ze s carodejem s mecem si uz pravidla dokazou poradit (na velky mec mala sila, prilisna zatez, nutnost si stahnout postihy dovendnosti Boj s.../dobry Boj s holemi, neproveditelnost carodejnych "holovych featu" atd.) ;-)
Jinak vsem dekuji za nazory...:)

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt