Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 17.10.2006 21:21  688
RegeneraceCha, najednou se tu řeší problém, kterej sem tu nedávno nadhodil taky...takže hleďte, k čemu jsem po dlouhém studiu pravidel došel:
Ano, čaroděj by byl za nevelkou dávku únavy schopen vyléčit prakticky celou mřížku zranění...ALE, cituji
"Jestliže chce čaroděj svůj Průnik zvýšit dlouhodobě, musí jeho soupeř taktéž provádět mentální útok."(jinak by si musel odečítat postih -10, což by u postav na podobné úrovni vedlo k nemožnosti dosáhnout nějakého přesahu!)
Z toho plyne, že postava, na kterou chce Čaroděj použít Regeneraci, musí taktéž aktivně ovládat Mentální souboj (neboli jiný Čaroděj nebo Theurg, který si ho zvolil)...a to není vše, ona osoba musí taktéž mentálně útočit, neboli si taky musí házet na útok a tudíž může načítat svůj Průnik...co když se druhý, léčený, nevyzpytatelný Čaroděj nebo Theurg náhle rozhodne vyzkoušet si taky nějakou například degenerativní mentální praktiku?!;)
Tudíž, čaroděj může Regenerovat postavu, která ovládá aktivní Mentální souboj a které Čaroděj bezmezně důvěřuje...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.10.2006 17:19  687
Dajen [686]: Ano, ja s tebou naprosto souhlasim.
dajen 17.10.2006 17:18  686
Podvolení se mentálnímu souboji "nemagikem"A já měl za to, že při mentální obraně si cíl háže vždy, neboť se tomu brání sama duše na nevědomé úrovni a vědomě to lze steží ovlivnit.
Viz schopnost theurga [spoil] snížit svou pevnost mysli až na 1. Ale přesto si stále háže 2k6+, neboť tuto aktivní obranu duše vědomě ovládnout nedokáže. Alespoň já to tak chápu. No a pokud aktivní obranu duše nedokáže zvrátit theurg jakožto mistr práce duší, pak někdo jiný netrénovaný sotva. [/spoil].
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.10.2006 16:38  685
Noir [684]: "Z toho mi vyšlo, že není problém někoho regenerovat, jedná-li se povolání se schopností aktivního mentálního souboje."
To ovsem nejde o "způsob, jak zdarma vyléčit zranění lépe, než většina specialistů na medicínu", protoze zmineni specialiste dokazou lecit kohokoli, ne pouze zlomek obyvatelstva. Krom toho je tahle praktika nepouzitelna v pripadech, kdy jde o cas (napriklad tim nezabranis aby terc vykrvacel, protoze to nestihnes). A v neposledni rade je treba mit na pameti i psychologicky faktor (coz je vec ktera se samozrejme neda spoutat pravidlovymi mechanismy, to je hlavne zalezitost RP) - IMHO malokdo je ochoten nechat si nekoho hrabat hluboko do duse, i kdyz veri tomu, ze dotycny ma ty nejlepsi umysly a chce mu pouze pomoci.
noir 17.10.2006 16:27  684
Bouchi: Hm, já se řídil tím,co tu psal kdysi xKiv:
" s jinym magem (kdokoli, kdo umi mentalni souboj) se muze dohodnout (zvlast s jinym carodejem), pak uz je ten prunik 45 jen otazkou casu (pri prumernem presahu 1 je to 45 kol (5 minut je 30 kol), s unavou jako pri behu je to teda za 1.5 bodu unavy)"
Z toho mi vyšlo, že není problém někoho regenerovat, jedná-li se povolání se schopností aktivního mentálního souboje.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.10.2006 16:23  683
Noir [682]: Hm, a zkousel sis spocitat, jak dlouho bude carodeji trvat ziskani pruniku 45 vuci terci na srovnatelne urovni? Ja jo - mnohem driv nez takoveho presahu dosahne, zacne dostavat postihy za unavu. Konkretne u terce o 3 urovne niz mu potrva v prumeru ctvrt hodiny (cili za to budou 3 body unavy), nez ziska 1(!) bod trvaleho pruniku. Cili i takovy carodej s Mezi unavy 30 (to uz musi byt na hodne vysoke urovni) dokaze na terc o 3 urovne niz ziskat cca 20 bodu trvaleho pruniku a pak upadne do bezvedomi. (Na pouziti Regenerace potrebuje 45 bodu.)
noir 17.10.2006 16:02  682
Bouchi: Asi jsem se špatně vyjádřil. Omlouvám se. Degenerace je zjevná ofenzivní technika, regeneraci jsem chápal jako schopnost pro mágy, jak pomáhat svým mentálně zotročeným ovečkám. Ne jako způsob, jak zdarma vyléčit zranění lépe, než většina specialistů na medicínu. Mmj. proto, že mág má tuhle schopnost automaticky, nemusí pro její zvládnutí nic obětovat-narozdíl od oněch specialistů. ta schopnost přijde s úrovněmi "sama".
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.10.2006 15:55  681
Noir [680]: Aha, to si zase nerozumime v terminologii. Ja pojem "pravidlo" pouzivam pro zalezitosti obecnejsiho dosahu (tedy napr. "po zaplneni dvou radku v mrzice zraneni postava upada do bezvedomi"), ne pro natolik specificke a konkretni zalezitosti jako kouzlo, mentalni praktika, obecna dovednost apod.
K jakemu ucelu podle tebe byla praktika Regenerace/Degenerace zamyslena?
noir 17.10.2006 15:48  680
Bouchi: Toho, o němž tu je řeč, pochopitelně. Tedy čarodějova mentální regenerace, která se dá vy/zne-užívat k účelu, k němuž zjevně nebyla zamýšlena.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.10.2006 15:45  679
Noir [673]: "ne zcela šťatsně vymyšleného pravidla" Jakeho pravidla, prosim pekne?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.10.2006 15:44  678
Anvil [677]: "carodej a theurg by to nemeli mit stejny ne?" Jak v cem. Zakladni mechanismus mentalniho souboje je porad stejny. Lisi se jen veci, ktere dokazou jednotliva povolani provadet pri dostatecnem pruniku do duse cile.
A pozor, pokud by kuprikladu carodej dokazal otevrit svou mysl, neznamena to, ze to dokaze kazdy.
anvil 17.10.2006 15:39  677
reakce na Bouchi:
Toho theurga projedu teda zitra a porovnam. Ale nechtel sem to prave cist, bo carodej a theurg by to nemeli mit stejny ne? ale uvidim co se tam dozvim a snad nejak zareaguju :)...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.10.2006 15:35  676
Jo a co se tyce otvirani mysli, to je popsano u theurga.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.10.2006 15:30  675
peca_007 [671], Nox [672]: Pozor, hod na pevnost je porad stejny (Pevnost + 2k6+), ale ziskavani trvaleho presahu je zatizeno postihem -10.
anvil 17.10.2006 15:26  674
reakce na Noir:
Jasne s tim souhlasim. Prave proto kvuli celkove vyvazenosti by to tak byt urcite nemelo. Jen me to proste napadlo jak sem si to cetl :).

reakce na Nox, peca_007:
Hmm ze bych to tam prehlid? :D... mmt. podivam se do pravidel :). (jeste ze je nosim s sebou :D...)... Hej tak strana 23-28? Carodej edice A? Ja to tam fakt nevidim (ugh... Jestli to tam je tak si pudu asik koupit bryle :)...). nikde tam zadna tabulka nebo neco o spicim nebo vyrazenem protivnikovi neni :(. (teda jako dival sem se jen na strany venujici se v te prirucce primo tomu.) Nebo to je v PJ prirucce? (tu u sebe ted nemam tak nevim).

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt