xKiv:
Nerozumím. Na boj si háže i čaroděj, když je pomalý, tak si nemusí zakouzlit vůbec. To je obecné pravidlo.
Navíc tři bojovníkovy archetypy umožňují eliminaci toho, že bojovník, který nahlásí akci, na níž nemá, o akci přijde. Čaroděj nic takového neposkytuje.
Čaroděj má navíc 1-3 kroky, nejčastěji dva. Je-li kouzlení o 100-300 procent náročnější, očekával bych od něj něco obzvlášť spektakulárního. Kde na to u kouzelníka narazím?
3/Co si pod představuješ ty? Boj dvou lidí s cepy? Pěti lidí s halapartnami? Dvaceti s dýkami? To je klasické pravidlo-nepravidlo, které nutí PJ do dalšího zdržování plynulosti hry. Když už dělat pravidla, pak buď univerzální, nebo žádná. Polo-pravidla "blabla+DuPJ" jsou k ničemu".
4/Takže se to stejné pravidlo vztahuje na všechny činnosti, kdy postava přímo nebojuje? Zloděj, který se pokouší skrýt ve stínu během souboje? Bojovník, který chce vypít léčivý lektvar? Takhle je to v edici B chápáno? |