Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.2.2007 13:09  873
Aibabos [871]: Predevsim v popisu kouzla nevidim nic o "aj s nakladom na chrbte, a vobec s celim jej nakladom".
Dale je treba si uvedomit, ze i kdyby v popisu neco takoveho bylo, tak rozsah je porad "1 tvor". Kdyz vezme kroll hobita "na konicka", nestane se tim z hobita jeho "naklad".

Aibabos [872]: Zrejme mel na mysli sve dotazy a odpovedi na ne. Nekteri tazatele tyto sve dotazy a odpovedi sesbirali a zverejnili, napriklad xKiv ma link na archiv hned za nickem.
aibabos 13.2.2007 13:00  872
a este cosi.
ktosi tu predchvilou pisal, ze si cital zasane otazky priamo do altaru a odpovede. Ten archiv je verejny? resp. kdeze ho najdem. Nepochybne je tam kybel zaujimavych FAQ
diki
aibabos 13.2.2007 12:56  871
TeleportaciaSorry ze rusim vasu debatu o fyzike ale mam otazku z metafyziky :)

Kuzlo Domov ma v popise ze teleportuje cielovu osobu na zapamatane miesto aj s nakladom na chrbte, a vobec s celim jej nakladom.
Otazocka: Ak kuzelnik zosle toto kuzlo na svojho kona pod sebou - cize ho teleportne, berie so sebou ten kon aj carodeja, ktori sa konovi pocita ako naklad?
A ak sa to s konom zda malo vyrazne, skusme slona a hobita...
xkiv 13.2.2007 10:55  870
anonymHmm ...
o nic jine nejde

To plati v systemu, kde pusobi jenom gravitacni sily.

Staci naozaj zachovat rovnaku "amplitudu zvisleho pohybu"
Tak to nevim co vas ucili, protoze frekvenci muzu menit (skoro) nezavisle na amplitude a (okamzita) rychlost zavisi na obojim (pokud teda nemyslis uhlovou rychlost, ale ta se zase neda primo (bez "amplitudy") pouzit pri urceni sily/energie).

Podla mna sa nelisi vyrazne chodzova a bezecka amplituda
Tak 30% tam bude, +-15. Pokud to pro tebe neni "vyrazne", tak OK.
anonym 12.2.2007 16:47  869
Moze. Staci naozaj zachovat rovnaku "amplitudu zvisleho pohybu". Podla mna sa nelisi vyrazne chodzova a bezecka amplituda. A aj Galileo vedel, ze o nic ine nejde.
xkiv 12.2.2007 10:50  868
anonym:
Nevim jak ty, ale ja pri behu delam jednak delsi kroky (tudiz je vetsi amplituda toho svisleho pohybu) a druhak je delam rychleji [nez pri chuzi].

Pritom proste nemuze zustat svisla rychlost zachovana.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 10.2.2007 12:46  867
MarosK [865]: Možná se budeš divit, ale zrovna to povrchové napětí kapalin ve světě DrD+ platí. I když se v zájmu jednoduchosti pravidel neuvádí.
anonym 10.2.2007 11:57  866
Pri behu sa rychlejsie pohybuje tazisko hore a dolu? Mna ucili nejaku inu fyziku... Teda mna ucili, ze rychlost zvisleho pohybu zavisi len a len od vysky. Teda ak sa nejak vyrazne nezmeni vyska mojho "kroku" pri behu, nemeni sa prakticky nic... Ale toto asi nie je debata o fyzike, co? Proste nerozumiem, preco sa tu riesia veci, ktore sa v rpg ako simulacii reality nedaju slusne simulovat. Niekedy proste musi byt pravidlo aj nad logikou.
marosk 9.2.2007 13:20  865
A IMHO veci jako kuprikladu povrchove napeti kvapalin do te drtive vacsiny zcela urcite patri.
marosk 9.2.2007 13:19  864
Co kdyby sme jednoduse nechali ty postihy vzhledem k druhu pohybu jak je navrhoval Bouchi, a ostatni debaty nechali stranou. Stejne myslim ze dle PPPJ drtiva vetsina nasich fyzikalnich zakonu ve svete DRD+ jednoduse neplati.
xkiv 9.2.2007 12:09  863
Bouchi3/ No, ani tak ne ruchlejsim kmitanim nohou, jako rychlejsim pohybem teziste nahoru a dolu. Ale tady pusobi sila proti sile, cimz uplne ztracime moznost vyjadriv jednoduse nejakou pouzitelnou kinetickou energii (protoze ty sily nezname).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.2.2007 11:23  862
xKiv2) Muzeme z ni _vychazet_ pri zvazovani, na cem postihy zakladat. Od neceho se odpochnout musime.
3) Smarja to fakt pisu jak Hotentot? Tak do tretice - postavu de facto "drzi" kouzlo, ale pomaha mu v tom povrch pod nim (cili vzduch nepomuze tolik jako voda nebo pisek), proto jsem to nazval "zpevnenim povrchu", abych to nemusel x-krat psat celou vetou. (A stejne ted kvuli tomu musim psat vet nekolik, ach jo. ;-( ) Kazdopadne je to IMHO _jedno_, tak jako tak proste to kouzlo pusobi jen do urcite vahy a tedy by se IMHO mely projevit i zpusoby pohybu (protoze nektere to kouzlo "zatezuji" vic - a prave tim rychlejsim kmitanim nohou, ne?)
xkiv 9.2.2007 11:16  861
Bouchi2) Ale pak na ni nemuzeme zakladat postihy
3) To by bylo bezpredmetne, protoze se tam nic takoveho stejne neresi.

BTW, ja tam (ted) ctu formulace typu "kouzlo postavu neudrzi", "kouzlo bez pevne opory pod sebou tolik neunese" ... zadne zpevnovani povrchu. Mame stejnou verzi?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.2.2007 10:44  860
xKiv1) No, spis jde o to ze asi kazdy mluvime o necem trochu jinem, ale debata pri niz bychom si ty pojmy ujasnili uz vybocuje z klubu.
2) Jenze dobre vime ze skutecneou mechaniku pohybu (a nejen jeho) musime pro ucely pravidel zjednodusovat, zjednodusovat a jeste zjednodusovat, jinak to stejne budou vsichni ignorovat.
3) Mne se fakt nechce sem to kouzlo cele opisovat.
xkiv 9.2.2007 10:40  859
melkorAby me na hladine udrzelo povrchove napeti, tak bych ho musel zvednout na *cele* hladine. A to by se pak projevilo na jejim tvaru, myslim.
Navic by se to projevilo i na jinych vecech, nez jenom jestli po ni muzu chodit.

Sypky povrch tusim povrchove napeti ma velmi velmi male, protoze ma strasne velke castice a daleko od sebe (zato ty castice (zrnka pisku napriklad) samy by mely povrchove napeti velke)

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt