Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 7.3.2007 10:26  946
Hmm, no, je pravda, ze kdyz uz tam je takovahle prima zavislost mezi hodem na seslani (ktery si muze hrac srazit jak chce) a trvanim kouzla, tak by se mozna dalo povolit i presnejsi urceni ... rozhodne teda alespon s presnosti odpovidajici +1 v hodu na seslani

ono to teda uplne neodpovida (10 min na 1 hodinu je *6 (+16), 1 hodina na 12 hodin je *12 (+22)) ...
takze nejak jako
Z+0 .. 10 min
Z+1 .. 18 min
Z+2 .. 33 min
Z+3 .. 60 min (1 hodina)
Z+4 .. 2 hodiny (137 min)
Z+5 .. 5 hodin (314 min)
Z+6 .. 12 hodin (720 min)

Ale o moc presnejc uz ne - nemas na to presne hodiny, mas jenom odhad, kolik sily do toho nalejes na zacatku .. a ono to nejakou dobu pobezi ... ale jsou v tom i jine vlivy (takze by pak mohlo byt zajimave vymyslet nejaky mechanismus na urceni *presneho* okamziku ukonceni takoveho dlouhotrvajiciho kouzla - pokud to ma vyznam, treba se to ma stat behem nejake vypjate dejove sekvence (nemusi to byt jen boj))
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 6.3.2007 18:47  945
xKiv [943]: nepouzil, prave proto se ptam na nejaky upresneni...;)
Patches [944]: jo, to je pravda, ale nekdy treba budu potrebovat vic nez hodinu (2. narocnost), ale zdaleka min nez 12 hodin (3. narocnost)...tak proste nevim no...
patches Patches 6.3.2007 16:35  944
NDoorVzdyt to kouzlo muzes stejne vzdycky seslat na nizsim stupni uspechu, nez kterej jsi prekonal (u Metamorfozy tusim 10 minut na nejnizsim stupni)... Staci byt trochu predvidavej...
xkiv 6.3.2007 15:43  943
NDrooTak proc jsi pouzil zrovna tohle kouzlo?
Kdyz budes chtit z jednoho konce Londyna na druhy a vezmes to letecky, tak taky nebudes prekvapenej, ze to bude drazsi a pomalejsi nez taxikem.
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 6.3.2007 15:23  942
captainn [940]: uch, to bych mel pak po boji este treba hodinu behat jako hafan?!:)
xkiv 6.3.2007 11:06  941
Jo, kdyz pustim casovanou bombu, tak ji taky jentak nevypnu ;-p
captainn 6.3.2007 10:56  940
Ono je nešťastné už jen říkat tomu vylepšování. Každopřípadně kouzla umí být krásně dvousečná, takže bych beztrestné rušení kouzel, na která se netřeba soustředit také raději nepovoloval. Dá se s tím užít plno zábavy.
xkiv 6.3.2007 10:52  939
Ja bych ti s tim 'vylepsovanim' moc neprehanel, u nekterych kouzel ma trvani trochu jiny smysl ... zkracovane trvani by pak kouzlo mohlo docela posilit.
domingo 5.3.2007 15:13  938
xKiv [937]: ano viem ze moja varianta nie je podlozena v pravidlach, navrhol som to ako home-rule alebo 'vylepsenie' pravidiel ... :-)
zvysok: ok
xkiv 5.3.2007 11:17  937
domingoc) ja bych to upresnil a opravil (tvoje varianta neni podlozena v pravidlech): u kouzla Metamorfoza zalezi doba trvani na hodnote Hodu na Seslani ... a s tou si muzu hrat ... takze si muzu vybrat, jestli bude kouzlo trvat 10 minut, 1 hodinu, nebo 12 hodin (ale maximalne tolik, kolik vyslo podle skutecneho hodu na seslani)
d) se nevztahuje na Metamorfozu (to by v metamorfovane podobe napriklad nemohl bojovat - na to je potreba plne soustredeni a to by se musel prestat soustredovat na kouzlo)

b) to by bylo moc jednoduchy ... a "prilis" silny
domingo 5.3.2007 11:00  936
xKiv [935]:
c) pri vyvolavani kuzla si povies ako dlho bude trvat (minimalne 1 kolo, maximalne podla pravidiel)
d) pri kuzlach pri ktorych je potreba sustredit sa, staci sa prestat sustredit (ak take su, uz som dlho nepozeral do prirucky)

- b) podla mna by bolo dobre aj to ak si kuzelnik povie ze stop kuzlu, bez potreby vynalozit na to magenergiu, predsa len v DrD+ je jej vacsinou pomenej (v DrDold by to bolo ok)
xkiv 5.3.2007 10:02  935
Hmm, no, ja bych rek, ze muzes
a) pockat az kouzlo dobehne
b) kouzlo zrusit (stoji te to jeden mag alespon takove kvality, za jake jsi kouzlo seslal, ale dal bych automaticky uspech [ruseni vlastniho kouzla], i kdyz to v pravidlech neni)
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 4.3.2007 17:49  934
pardon, ze zas otviram tema Metamorfoza, ale nikde sem nedohledal, jestli se muzu z bytosti, do ktery sem metamorfoval, premenit sam, nebo musim proste cekat do vyprseni ucinnosti kouzla...
dikes
xkiv 2.3.2007 08:46  933
Aibabos
Som napisal, ze kroll o tom vie ze si ublizi(hobit) a on mu v tomto priklade nechce ublizit, a tak "nesuhlasi" so zoslanim toho kuzla na neho(krolla).


OK, za predpokladu, ze
1) kroll zna teleportaci
2) vi ze je na nej sesilana teleportace
[3) jedna se o teleportaci primo pusobicim kouzlem - to jenom pro kontrolu a uplnost ]
4) je dost chytry (inteligentni, zkuseny, vzdelany, ...), aby si uvedomil, ze kdyz zpod hobitka zmizi, tak hobitek spadne

Q:Vie odvraciat teurgove kuzla?
Teoreticky umi odvracet vsechny druhy kouzel (rozhodne se o to muze pokusit), jenom se mu to nemusi podarit - a v nekterych pripadech to muze mit necekane nasledky.
apexx 2.3.2007 07:36  932
Jak pise Dajen, carodej lamat theurgovy kouzla lamat umi, ale ti zatraceni theurgove je delaji uplne zbytecne komplikovane a proto se lamou hur.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt