Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 12.3.2007 10:00  953
teleportace postavyCetl jsem ten neco pres 100 prispevku (konec jsem uz jen zbezne preletl), a mam pocit, ze jste dospeli k nazoru, ze postavu s kamosem na zadech nelze teleportovat. Coz je ovsem spatne. Onehda jsme to s ANTem resili a dosli k nazoru, teleportovan je celek. Tedy v pripade postavy se jedna o postavu a jeji naklad, coz je i pripadny kamarad na zadech. Ovsem pozor, plati zde pravidlo, ze cil (objekt/postava) teleportace musi mit volnost pohybu.

priklad:
1/ Carodej Rumjacs si na rameno vysadi synka Piciska a teleportuje se domu. Doma postavi synka na zem a jdou si sednout ke stolu, kde jim carodejova zena Namka jiz naleva carodejnickou osminasobnou polevku.

2/ Hobit Jarolim Holinka, kamarad carodeje Xauruse, je povalen na zem a doslova zasypan utocicimi zalehnuchami (nebebezpecne potvory, ktere svoji obet zalehnou a utoci zasadne v mnozstvi 5 a vice). Xaurus by rad Jarolima teleportova nekam pryc, ale bohuzel nemuze, protoze hobit nelze hybat (silne strukturalni vazby). Nejprve by musel odteleportovat zalehnuchy a nakonec pomoci kamaradovi.
xkiv 9.3.2007 08:51  952
Jen at pocka par set let a navstivi nejakeho dobreho doktora, ono uz se kdeco najde =)
apexx 9.3.2007 07:19  951
"nedeterminismus" ????

No dovol!! Muj carodej žádný nedeterminismus ani jinou chorobu nemá!
xkiv 8.3.2007 11:13  950
Vychazim z tohoto:
1) hod na seslani kouzla je bezny hod na cinnost
2) u hodu na cinnost ma *hrac* moznost omezit vysledek, ale jenom na "rozumna" (cela) cisla - protoze jina nemuzou vyjit beznym zpusobem (zaklad + kostky)
3) tudiz carodej "nejakym zpusobem" dokaze omezit, jak "dobre" se mu podari kouzlo seslat (pritom je mi jedno, jestli je to in-game pricineni carodeje, nebo meta-game rozhodnuti hrace)

Tim je dane maximalni rozliseni, v jakem lze tyto vysledky ovladat.

4) To ze carodej ma (vetsinou) tri stupne uspechu pri seslani je jenom zjednoduseni, aby kouzla nezabirala o dalsi 4 radky za kouzlo vic (to se domyslim z toho, ze typicky vztah mezi hodem na seslanim a parametrem je 1:1, tj. o 3 vic na seslani da o 3 vetsi parametr)


----
Theurg umi s parametry cachrovat programove (nastavi *konkretni* hodnotu a ta mu pak vyjde vzdycky), carodej v tom ma nedeterminismus - vzdycky mu muze vyjit min nez zrovna potrebuje.
domingo 7.3.2007 14:26  949
Patches [948]: podla mna carodej vie ako-tak urcit silu kuzla (teda skor podla mojej predstavy carodeja ktora nemusi sediet s predstavou astralu v DrD+) ...

no, ale kazdemu ako mu to pasuje ...
patches Patches 7.3.2007 13:49  948
xKivOtazkou je, jestli by se tim nestal Carodej moc silny - takovehle cachrovani s parametry kouzel ma v popisu prace theurg, Carodej se je uci sesilat bez toho, aby vedel jak vlastne ta magie uvnitr kouzel funguje, takze by imho nemel mit moznost upravovat si nejak presneji parametry, nez mu umoznuji tri stupne narocnosti...
Ale je to asi vec kazdeho PJ - ja bych to ve sve druzine spis nepovolil...
domingo 7.3.2007 13:07  947
xKiv [946]: Hmm, ale DrD+ je len simulacia pomocou diskretnych cisel, preco by nemohol zvolit nejake realne cislo (s urcitou nepresnostou) ? :-)
xkiv 7.3.2007 10:26  946
Hmm, no, je pravda, ze kdyz uz tam je takovahle prima zavislost mezi hodem na seslani (ktery si muze hrac srazit jak chce) a trvanim kouzla, tak by se mozna dalo povolit i presnejsi urceni ... rozhodne teda alespon s presnosti odpovidajici +1 v hodu na seslani

ono to teda uplne neodpovida (10 min na 1 hodinu je *6 (+16), 1 hodina na 12 hodin je *12 (+22)) ...
takze nejak jako
Z+0 .. 10 min
Z+1 .. 18 min
Z+2 .. 33 min
Z+3 .. 60 min (1 hodina)
Z+4 .. 2 hodiny (137 min)
Z+5 .. 5 hodin (314 min)
Z+6 .. 12 hodin (720 min)

Ale o moc presnejc uz ne - nemas na to presne hodiny, mas jenom odhad, kolik sily do toho nalejes na zacatku .. a ono to nejakou dobu pobezi ... ale jsou v tom i jine vlivy (takze by pak mohlo byt zajimave vymyslet nejaky mechanismus na urceni *presneho* okamziku ukonceni takoveho dlouhotrvajiciho kouzla - pokud to ma vyznam, treba se to ma stat behem nejake vypjate dejove sekvence (nemusi to byt jen boj))
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 6.3.2007 18:47  945
xKiv [943]: nepouzil, prave proto se ptam na nejaky upresneni...;)
Patches [944]: jo, to je pravda, ale nekdy treba budu potrebovat vic nez hodinu (2. narocnost), ale zdaleka min nez 12 hodin (3. narocnost)...tak proste nevim no...
patches Patches 6.3.2007 16:35  944
NDoorVzdyt to kouzlo muzes stejne vzdycky seslat na nizsim stupni uspechu, nez kterej jsi prekonal (u Metamorfozy tusim 10 minut na nejnizsim stupni)... Staci byt trochu predvidavej...
xkiv 6.3.2007 15:43  943
NDrooTak proc jsi pouzil zrovna tohle kouzlo?
Kdyz budes chtit z jednoho konce Londyna na druhy a vezmes to letecky, tak taky nebudes prekvapenej, ze to bude drazsi a pomalejsi nez taxikem.
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 6.3.2007 15:23  942
captainn [940]: uch, to bych mel pak po boji este treba hodinu behat jako hafan?!:)
xkiv 6.3.2007 11:06  941
Jo, kdyz pustim casovanou bombu, tak ji taky jentak nevypnu ;-p
captainn 6.3.2007 10:56  940
Ono je nešťastné už jen říkat tomu vylepšování. Každopřípadně kouzla umí být krásně dvousečná, takže bych beztrestné rušení kouzel, na která se netřeba soustředit také raději nepovoloval. Dá se s tím užít plno zábavy.
xkiv 6.3.2007 10:52  939
Ja bych ti s tim 'vylepsovanim' moc neprehanel, u nekterych kouzel ma trvani trochu jiny smysl ... zkracovane trvani by pak kouzlo mohlo docela posilit.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt