Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xoraxox 12.3.2007 17:22  959
Nebo se toho lana muzes pustit a kouzlit za letu:)
peca_007 12.3.2007 13:03  958
teleportaceDohledal jsem si tu diskusi. Pravda je takova, ze jsme neresily postavy, ale okovy. Princip je stejny, ale jeste zkusim ANTa kontaktovat, jaky na to ma nazor. Vsimnete si, ze pisu "jakny na to ma nazor". To proto, ze pravidla jsou jasna, pouze je treba ujasnit si jejich chapani.

Cituji ANTa (pro neznale: autora Theurga a prevazne casti Carodeje):

Ono je to jednoduche: [drsny spoil - jen PJ]ta vec, jiz chces teleportovat musi mit silny odraz. A protoze odraz se vymezuje chapanim pozorovatelu (btw., to znamena, ze mohou existovat mentalni praktiky, ktere vytvareji odrazy...), patri k nemu jen to, co by pozorovatel ocekaval. Tedy retezy vedouci ke stene cely nejsou soucasti jedince, a tedy se neteleportuji s nim, naopak, jeho teleportaci zabranuji.

Ono je totiz celkem jednoduche zrusit strukturalni vazbu mezi tebou a podlahou (mozna proto ty "dva kroky"...), ale
nejde to u okovu, protoze to bys musel dost drsne deformovat ten material (protoze mezi castmi toho materialu jsou taky strukturalni vazby, a musel bys presekat i je,[/drsny spoil - jen PJ] takze by teleportacni kouzlo muselo obsahovat taky nejaky ten Zaklep).

Hmm, a zase mi z toho vychazi ze z rakve te teleportovat nejde, protoze jsi v ni velice na tesno a tech strukturalnich vazeb ohromne sily je tam moc.

Btw, zajimava otazka - kdyz se drzis, obema rukama a vsi silou, lana zakuteho do zeme, lze te teleportovat? Podle toho co je napsano vyse to nejde (coz mi nevadi, proste to vyplyva ze systemu...)


konec citace.
peca_007 12.3.2007 12:45  957
Bouchi [955]: Zase se nemuzes, kdyz se vsi silou drzis provazu, vise nad propasti. Nemuzes se teleportovat, kdyz te (pevne, tak aby ses nevytrhl) drzi straze a nedovoli ti odejit.
xkiv 12.3.2007 11:59  956
Mozna by ty teleportacni kouzla mely spis mit omezeni na maximalni objem a hmotnost prenaseneho celku?
Ono uz uplne staci, ze stejne kouzlo dokaze teleportovat skritka, slona, draka, zbrklika ...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.3.2007 11:30  955
peca_007 [953]: Takze nabuseny krolli bojovnik si na sebe skutecne muze navesit sve tri kamarady (chvilku to vydrzi a ten jeden k rok s nimi udelat dokaze) a bude s nimi odteleportovan? To mi opravdu prijde az mooc silne.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 12.3.2007 11:22  954
peca_007 [953]: Prima překlepy :-)
peca_007 12.3.2007 10:00  953
teleportace postavyCetl jsem ten neco pres 100 prispevku (konec jsem uz jen zbezne preletl), a mam pocit, ze jste dospeli k nazoru, ze postavu s kamosem na zadech nelze teleportovat. Coz je ovsem spatne. Onehda jsme to s ANTem resili a dosli k nazoru, teleportovan je celek. Tedy v pripade postavy se jedna o postavu a jeji naklad, coz je i pripadny kamarad na zadech. Ovsem pozor, plati zde pravidlo, ze cil (objekt/postava) teleportace musi mit volnost pohybu.

priklad:
1/ Carodej Rumjacs si na rameno vysadi synka Piciska a teleportuje se domu. Doma postavi synka na zem a jdou si sednout ke stolu, kde jim carodejova zena Namka jiz naleva carodejnickou osminasobnou polevku.

2/ Hobit Jarolim Holinka, kamarad carodeje Xauruse, je povalen na zem a doslova zasypan utocicimi zalehnuchami (nebebezpecne potvory, ktere svoji obet zalehnou a utoci zasadne v mnozstvi 5 a vice). Xaurus by rad Jarolima teleportova nekam pryc, ale bohuzel nemuze, protoze hobit nelze hybat (silne strukturalni vazby). Nejprve by musel odteleportovat zalehnuchy a nakonec pomoci kamaradovi.
xkiv 9.3.2007 08:51  952
Jen at pocka par set let a navstivi nejakeho dobreho doktora, ono uz se kdeco najde =)
apexx 9.3.2007 07:19  951
"nedeterminismus" ????

No dovol!! Muj carodej žádný nedeterminismus ani jinou chorobu nemá!
xkiv 8.3.2007 11:13  950
Vychazim z tohoto:
1) hod na seslani kouzla je bezny hod na cinnost
2) u hodu na cinnost ma *hrac* moznost omezit vysledek, ale jenom na "rozumna" (cela) cisla - protoze jina nemuzou vyjit beznym zpusobem (zaklad + kostky)
3) tudiz carodej "nejakym zpusobem" dokaze omezit, jak "dobre" se mu podari kouzlo seslat (pritom je mi jedno, jestli je to in-game pricineni carodeje, nebo meta-game rozhodnuti hrace)

Tim je dane maximalni rozliseni, v jakem lze tyto vysledky ovladat.

4) To ze carodej ma (vetsinou) tri stupne uspechu pri seslani je jenom zjednoduseni, aby kouzla nezabirala o dalsi 4 radky za kouzlo vic (to se domyslim z toho, ze typicky vztah mezi hodem na seslanim a parametrem je 1:1, tj. o 3 vic na seslani da o 3 vetsi parametr)


----
Theurg umi s parametry cachrovat programove (nastavi *konkretni* hodnotu a ta mu pak vyjde vzdycky), carodej v tom ma nedeterminismus - vzdycky mu muze vyjit min nez zrovna potrebuje.
domingo 7.3.2007 14:26  949
Patches [948]: podla mna carodej vie ako-tak urcit silu kuzla (teda skor podla mojej predstavy carodeja ktora nemusi sediet s predstavou astralu v DrD+) ...

no, ale kazdemu ako mu to pasuje ...
patches Patches 7.3.2007 13:49  948
xKivOtazkou je, jestli by se tim nestal Carodej moc silny - takovehle cachrovani s parametry kouzel ma v popisu prace theurg, Carodej se je uci sesilat bez toho, aby vedel jak vlastne ta magie uvnitr kouzel funguje, takze by imho nemel mit moznost upravovat si nejak presneji parametry, nez mu umoznuji tri stupne narocnosti...
Ale je to asi vec kazdeho PJ - ja bych to ve sve druzine spis nepovolil...
domingo 7.3.2007 13:07  947
xKiv [946]: Hmm, ale DrD+ je len simulacia pomocou diskretnych cisel, preco by nemohol zvolit nejake realne cislo (s urcitou nepresnostou) ? :-)
xkiv 7.3.2007 10:26  946
Hmm, no, je pravda, ze kdyz uz tam je takovahle prima zavislost mezi hodem na seslani (ktery si muze hrac srazit jak chce) a trvanim kouzla, tak by se mozna dalo povolit i presnejsi urceni ... rozhodne teda alespon s presnosti odpovidajici +1 v hodu na seslani

ono to teda uplne neodpovida (10 min na 1 hodinu je *6 (+16), 1 hodina na 12 hodin je *12 (+22)) ...
takze nejak jako
Z+0 .. 10 min
Z+1 .. 18 min
Z+2 .. 33 min
Z+3 .. 60 min (1 hodina)
Z+4 .. 2 hodiny (137 min)
Z+5 .. 5 hodin (314 min)
Z+6 .. 12 hodin (720 min)

Ale o moc presnejc uz ne - nemas na to presne hodiny, mas jenom odhad, kolik sily do toho nalejes na zacatku .. a ono to nejakou dobu pobezi ... ale jsou v tom i jine vlivy (takze by pak mohlo byt zajimave vymyslet nejaky mechanismus na urceni *presneho* okamziku ukonceni takoveho dlouhotrvajiciho kouzla - pokud to ma vyznam, treba se to ma stat behem nejake vypjate dejove sekvence (nemusi to byt jen boj))
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 6.3.2007 18:47  945
xKiv [943]: nepouzil, prave proto se ptam na nejaky upresneni...;)
Patches [944]: jo, to je pravda, ale nekdy treba budu potrebovat vic nez hodinu (2. narocnost), ale zdaleka min nez 12 hodin (3. narocnost)...tak proste nevim no...

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt