Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 13.3.2007 09:28  968
Takže i ten mumak projde...
apexx 13.3.2007 08:55  967
TeleportaceAno presne tak jak pise Ant to pouzivame dva roky a zatim zadne problemy.
peca_007 13.3.2007 08:37  966
peca_007 [965]: Ty "ohoblovany" ruce v ANTove citaci si nepredstavujte tak, jako byt se carodejovi ztahly okovy pres klouby. I kdyz vlastne ano, ale ne tak jednoduse :-) Proste z pout (pripevnenych ke zdi, podlaze,...), ze kterych se postava nedokaze vysmyknout a jsou pevnejsi nez telo postavy, nelze teleportovat.
peca_007 13.3.2007 08:32  965
teleportace / hyperprostorpeca_007 [958]: Konzultoval jsem to s ANTem. Prijde mu lepsi (systemove), aby se objekt (postava) teleportoval cely. Tedy postava vcetne vsech predmetu a kamaradu, ktere ma nalozene. V tuto chvili plati podminka, ze objektem musi byt volny. Volny znamena, bud se sam muze volne pohybovat a z daneho mista muze bez prekazky odejit, nebo jej muze premistit nekdo jiny.

PJ by si mel uvedomit, co je to celek (viz spoiler nize). Protoze postava zavalena jinymi tely je proste zavalena postava, ktera se nemuze hybat. Kracejici silak, ovesen neprateli, je porad silak, na kterem neco visi a tudiz jej teleportovat lze.

Takhle to muze pripadat nekomu prilis silne a taky silne to je. Nejaky silak v druzine se najde a uz vidim, jak ma na zbroji pridelane vyklopne stupacky...

Vsem hracum pripominam, ze posledni slovo ma PJ a ze, pokud se jim to nelibi, si mohou v ramci druziny s PJ stanovit jakekoliv rozumne omezeni.

K carodejovu teleportu od ANTa: Asi na to chybi mechanismus, ale to kouzlo by melo mit neco jako silu, kterou je schopno pusobit na prekazky. To jak te teleportuje daleko je pak dano tim, kolik sily musi vynalozit. Tim by se pekne omezovala nosnost kouzla: na hobita bys nepotreboval tak kvalitni magnergii, jako na krola hobity oblozeneho. Vyresilo by se tim taky trhani lana, kterym jsi privazany, ovsem s tim, ze lano te pri prenosu za nohu skubne, jak se kouzlu nepodari rozetnout vsechny strukturalni vazby dokonale. Prenaseni z okovu by tedy opet nebylo mozne — leda bys byl ochoten nechat se prenest s drsne ohoblovanyma zapestima a kotnikama.
peca_007 13.3.2007 08:19  964
Raistlin [962]: Pokud vim, tak vsichni "pacienti" ti zatim umreli pod rukama (doslova). A nevypadali zrovna moc vylecene :-)
raistlin 13.3.2007 07:35  962
PecaZnám jednoho, Raistlin se jmenuje a tomu bys mohl důvěřovat :-D On je takovej mirumilovnej :-)
A léčit bys nechtěl? :D
peca_007 13.3.2007 07:21  961
MarosK [960]: Visici carodej muze seslat kouslo bez gestgest) a pustit se v (tesne pred) okamziku seslani. No problem.
ALE
XoraXoX [959]: Zkus vysvetlit nekomu, koho tim ches pomoci, ze se ma pustit: "Pust se, duveruj mi." :-)
marosk 12.3.2007 20:01  960
XoraXoXNo ja osobne by som ti za kuzlenie pocas padania do priepasti dal pomerne slusne rusenie koncentracie...
xoraxox 12.3.2007 17:22  959
Nebo se toho lana muzes pustit a kouzlit za letu:)
peca_007 12.3.2007 13:03  958
teleportaceDohledal jsem si tu diskusi. Pravda je takova, ze jsme neresily postavy, ale okovy. Princip je stejny, ale jeste zkusim ANTa kontaktovat, jaky na to ma nazor. Vsimnete si, ze pisu "jakny na to ma nazor". To proto, ze pravidla jsou jasna, pouze je treba ujasnit si jejich chapani.

Cituji ANTa (pro neznale: autora Theurga a prevazne casti Carodeje):

Ono je to jednoduche: [drsny spoil - jen PJ]ta vec, jiz chces teleportovat musi mit silny odraz. A protoze odraz se vymezuje chapanim pozorovatelu (btw., to znamena, ze mohou existovat mentalni praktiky, ktere vytvareji odrazy...), patri k nemu jen to, co by pozorovatel ocekaval. Tedy retezy vedouci ke stene cely nejsou soucasti jedince, a tedy se neteleportuji s nim, naopak, jeho teleportaci zabranuji.

Ono je totiz celkem jednoduche zrusit strukturalni vazbu mezi tebou a podlahou (mozna proto ty "dva kroky"...), ale
nejde to u okovu, protoze to bys musel dost drsne deformovat ten material (protoze mezi castmi toho materialu jsou taky strukturalni vazby, a musel bys presekat i je,[/drsny spoil - jen PJ] takze by teleportacni kouzlo muselo obsahovat taky nejaky ten Zaklep).

Hmm, a zase mi z toho vychazi ze z rakve te teleportovat nejde, protoze jsi v ni velice na tesno a tech strukturalnich vazeb ohromne sily je tam moc.

Btw, zajimava otazka - kdyz se drzis, obema rukama a vsi silou, lana zakuteho do zeme, lze te teleportovat? Podle toho co je napsano vyse to nejde (coz mi nevadi, proste to vyplyva ze systemu...)


konec citace.
peca_007 12.3.2007 12:45  957
Bouchi [955]: Zase se nemuzes, kdyz se vsi silou drzis provazu, vise nad propasti. Nemuzes se teleportovat, kdyz te (pevne, tak aby ses nevytrhl) drzi straze a nedovoli ti odejit.
xkiv 12.3.2007 11:59  956
Mozna by ty teleportacni kouzla mely spis mit omezeni na maximalni objem a hmotnost prenaseneho celku?
Ono uz uplne staci, ze stejne kouzlo dokaze teleportovat skritka, slona, draka, zbrklika ...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.3.2007 11:30  955
peca_007 [953]: Takze nabuseny krolli bojovnik si na sebe skutecne muze navesit sve tri kamarady (chvilku to vydrzi a ten jeden k rok s nimi udelat dokaze) a bude s nimi odteleportovan? To mi opravdu prijde az mooc silne.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 12.3.2007 11:22  954
peca_007 [953]: Prima překlepy :-)
peca_007 12.3.2007 10:00  953
teleportace postavyCetl jsem ten neco pres 100 prispevku (konec jsem uz jen zbezne preletl), a mam pocit, ze jste dospeli k nazoru, ze postavu s kamosem na zadech nelze teleportovat. Coz je ovsem spatne. Onehda jsme to s ANTem resili a dosli k nazoru, teleportovan je celek. Tedy v pripade postavy se jedna o postavu a jeji naklad, coz je i pripadny kamarad na zadech. Ovsem pozor, plati zde pravidlo, ze cil (objekt/postava) teleportace musi mit volnost pohybu.

priklad:
1/ Carodej Rumjacs si na rameno vysadi synka Piciska a teleportuje se domu. Doma postavi synka na zem a jdou si sednout ke stolu, kde jim carodejova zena Namka jiz naleva carodejnickou osminasobnou polevku.

2/ Hobit Jarolim Holinka, kamarad carodeje Xauruse, je povalen na zem a doslova zasypan utocicimi zalehnuchami (nebebezpecne potvory, ktere svoji obet zalehnou a utoci zasadne v mnozstvi 5 a vice). Xaurus by rad Jarolima teleportova nekam pryc, ale bohuzel nemuze, protoze hobit nelze hybat (silne strukturalni vazby). Nejprve by musel odteleportovat zalehnuchy a nakonec pomoci kamaradovi.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt