teleportace / hyperprostorpeca_007 [958]: Konzultoval jsem to s ANTem. Prijde mu lepsi (systemove), aby se objekt (postava) teleportoval cely. Tedy postava vcetne vsech predmetu a kamaradu, ktere ma nalozene. V tuto chvili plati podminka, ze objektem musi byt volny. Volny znamena, bud se sam muze volne pohybovat a z daneho mista muze bez prekazky odejit, nebo jej muze premistit nekdo jiny.
PJ by si mel uvedomit, co je to celek (viz spoiler nize). Protoze postava zavalena jinymi tely je proste zavalena postava, ktera se nemuze hybat. Kracejici silak, ovesen neprateli, je porad silak, na kterem neco visi a tudiz jej teleportovat lze.
Takhle to muze pripadat nekomu prilis silne a taky silne to je. Nejaky silak v druzine se najde a uz vidim, jak ma na zbroji pridelane vyklopne stupacky...
Vsem hracum pripominam, ze posledni slovo ma PJ a ze, pokud se jim to nelibi, si mohou v ramci druziny s PJ stanovit jakekoliv rozumne omezeni.
K carodejovu teleportu od ANTa: Asi na to chybi mechanismus, ale to kouzlo by melo mit neco jako silu, kterou je schopno pusobit na prekazky. To jak te teleportuje daleko je pak dano tim, kolik sily musi vynalozit. Tim by se pekne omezovala nosnost kouzla: na hobita bys nepotreboval tak kvalitni magnergii, jako na krola hobity oblozeneho. Vyresilo by se tim taky trhani lana, kterym jsi privazany, ovsem s tim, ze lano te pri prenosu za nohu skubne, jak se kouzlu nepodari rozetnout vsechny strukturalni vazby dokonale. Prenaseni z okovu by tedy opet nebylo mozne — leda bys byl ochoten nechat se prenest s drsne ohoblovanyma zapestima a kotnikama. |