Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
patches Patches 13.3.2007 17:53  982
A co to dohnat do opacneho extremu a nedovolit prenos zadnych zavazadel (zivych i nezivych)? Takhle tusim fungoval stroj casu v Terminatorovi... aneb univerzalni svlekaci kouzlo:D
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 13.3.2007 17:27  981
Raistlin [980]: :) když bys s tím šel až tak do hloubky, tak mylím, že tohle by se mohlo stát s opravdu velmi malou pravděpodobností, ale některého PJeje by to mohlo napadnout...pak by měl určit, pod jakým úhlem se protínají dráhy. V rozmezí třeba 4° by se mohly dostat do "koherence" a třeba vytřelit oba nešťastníky na druhej konec galaxie!
 Pod úhlem okolo 90° by se neměli nijak zvlášť ovlivnit.
 Při úhlu mezi tím by mohlo dojít třeba k oboustranné změně směru a vzdálenosti teleportace a dotyčný by se mohl zjevit například někde uprostřed země skřetů, což by mohl být dobrý začátek nového questu!;)
raistlin 13.3.2007 17:16  980
NDrooNapadl mě po přečtení tvého příspěvku takový dotaz. Pokud se člověk dle tvého názoru při teleportaci pohybuje téměř nekoněčnou rychlostí, narazit do nějaké překážky nemůže, ale může se střetnout s jinou teleportovanou postavou? A co se v případě srážky stane?
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 13.3.2007 17:04  979
No, já bych se na to rozhodně nedíval tak složitě! Kdyby moje postava už možnost teleportace měla, tak bych to s naším PJejem vyřešil následovně:
No, nejdřív možná trřocha složitosti, teleportace je vlastně přemístění téměř nekonečnou rychlostí mezi dvěma body, tudíž ale musí nastat něco jako témeř nekonečné zrychlení. V této části to tedy bude jako by chtěl člověk strašně rychle vystartovat, což se mu v připadě, že je v železech nebo přivázanej prostě nepovede(a nebo jo, ale s neblahými následky, to je na PJejovi:)! V místech dál už hmota letí téměř nekonečnou rychlostí a její podstata vůči okolí je zanedbatelná.
Ta část se zrychlením se dá tedy konečně zjednodušit tak, že působí-li kouzlo na jednoho tvora, pak se prostě přesouvá jen ten tvor, oblečení se s ním proletí, jelikož je na něm celkem pevně přichyceno, ale kdyby se třeba teleportoval elfí hezoun s rozeplou košilí, může se stát, že odletí bez ní, stejně tak klasická scéna, kdy po zmizelém (rozuměj teleportovaném) kouzelníkovi zůstanou na místě ležet špatně zavázané opánky...zpod davu je to tedy takřka nemožné, na mumakovi jedoucí človíčci by se také nejspíš proletěli směrem k zemi a i teleportaci batohu bych nechal na rozhodnutí PJeje...
noir 13.3.2007 16:44  978
Raistlin: Zda je někdo na koni ve třmenech, jestli už náhodou není většinou váhy mimo sedlo, přímo na hřbetě, kdy se dá považovat deka a liána za udidlo a sedlo atd.-to by mě fakt řešit nebavilo...
raistlin 13.3.2007 16:34  977
Mě osobně nepřijde niz složitého na tom že se dá teleportovat někdo s někým na zádech. Prostě je to živý bágl. A bágl tak teleportuješ i s postavou. Leda by se muselo dopsat omezení ke kouzlu, že lze jedním sesláním teleportovat pouze jednu živou bytost.
noir 13.3.2007 16:15  976
Tohle je tak zmatené, že bych byl, už jen z důvodů jednoduchosti a nekonfliktnosti je pro transport jednoho tvora (myslím, že to byla původní Bouchiho myšlenka). Řešit, kde má kdo zrovna těžiště, je IMHO opruz.
raistlin 13.3.2007 15:58  975
Pokud není sedlo připevněné ke koni tak IMHO teleportuješ sedlo i s jezdcem. Je to podobne jako ověšený bojovník hobitama. Vzniká otázka zda není rozdíl v tom když jezdec sedí (klečí, leží...) na sedle proto aby ho udržel na místě silou nebo jen tak sedí a nemá nic proti tomu, když se sedlo dá do pohybu :-)
peca_007 13.3.2007 15:46  974
Noir [973]: Tak ted jsem te nepochopil. Mozna ani minule, ale tise jsem predpokladal, ze se jedna o jezdce sediciho v sedle na koni. Co je potom divneho, ze jezdec je samostatny celek a sedlo k nemu nepatri? Naopak v sedle sedi jezdec a pokud to sedlo teleportujes, teleportujes s nim i jezdce?
noir 13.3.2007 14:57  973
Psycho! Takže zásadním teleportačním zádrhelem jsou třmeny...
peca_007 13.3.2007 14:44  972
Noir [971]: Spravne.
noir 13.3.2007 13:54  971
peca: takže jezdec bez sedla ano, ze sedlem ne?
peca_007 13.3.2007 13:53  970
xKiv [969]: Ted jsem to jeste probiral s kolegou v praci a dosli jsme k mozne definici pro PJ: To co teleportovany cil "nese" musi byt opravdu neseno = [spoil]náklad ma nosnou strukturální vazbu k cíli, ale nemá žádnou nosnou strukturální vazbu k jinému objektu, než cílem nesenému. Nosnou strukturální vazbou myslím, že za nic nevisí, nestojí na ničem jiném a pod.[/spoil] Ale to je IMHO plytvani slovy, PJ by mel vedet, co je celek a co ne.
xkiv 13.3.2007 10:57  969
Zkusim jeste dotahnout do dusledku:

V pripade zavalene postavy se da za celek povazovat az hromada, ale to uz neni 1 tvor (nepripustny rozsah kouzla).

V pripade silaka (mumaka), na kterem nekdo visi (ma na sobe kos s posadkou), [a ted PJ spoil]zalezi na tom, jak se prekryvaji odrazy - tj. na tom, jak situaci vnimaji bytosti v tom svete zijici (coz prakticky znamena DUPJ se vstupem od hracu); dokud s nima dokaze v pohode odkracet, tak ma smysl o nich uvazovat jako o soucasti celku X, pricemz celek X je zarazeny pod odrazy silaka - ten je prvni (a nejdulezitejsi), ceho si na tom celku vsimneme - a ten celek nam dava smysl[/end spoil].
Takze to projit muze (ale nemusi).
noir 13.3.2007 09:28  968
Takže i ten mumak projde...

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt